آقای همتی! مدیریت اینستاگرام هنر نمی خواهد

[ad_1]

آرمان ملی در نامه ای از بانک مرکزی انتقاد کرد.

آقای همتی!  مدیریت اینستاگرام هنر نمی خواهد

این یادداشت می گوید:

دو سال و پنج ماه پیش که وزیر سابق پس از شیوع بازار ارز نمی دانست چه باید بکند، رئیس بانک و هیات اجرایی تصمیمات اقتصادی و مالی دولت به او شعر و عبادت و منش دادند. . او آمد! نام او عبدالناصر همتی است.

او برنامه داشت، اما در عمل اثر اصلاحات اقتصادی او کمی از جیبش خارج شد. ورود او به قدری هیجان انگیز بود که از همان ابتدا دلارش دو برابر شد، اما طولی نکشید که او و دوستانش و برنامه هایش عملی شدند. در ابتدا اینستاگرام و مدیریت علمی، راهنمایی و نظارت نقدینگی و البته در صورت نیاز، توانست با کنترل کلی و موقعیت به بیان لنگ و محاسبات قیمت ارز در پایان سال بپردازد.

به هر حال او می‌دانست که این وضعیت ممکن است خیلی ادامه پیدا نکند، اما باز هم فراز و نشیب‌ها و مدیریت اینستاگرام و آقای. وی با توجه به حضور میدان در سایه فردوسی، مزاحمان را تهدید کرد و شاید اگر صرافان در آقای «به اینستاگرام ما سر بزنند».

البته، به دلایل زیادی او واقعاً نتوانست کاری انجام دهد، ناگفته نماند که; اولاً، اصولاً مدیریت با دست خالی غیرممکن است و تأییدیه ها به شدت از دست می رود. دوم اینکه پست گذاشتن در اینستاگرام تا حدودی کارآمد است و بعد از چند پست باید کمی خلاقیت به خرج دهید وگرنه مخاطب را از دست می دهید.

در این صورت بهتر است از افراد مشهور کمک بگیرید. ثالثاً هیچکس به آنچه درباره FATF فریاد می زدند توجهی نکرد، اما متاسفانه یک روز موضوع را جدی نگرفتند. او البته از سیال بودن بازار سهام نیز آگاه بود و اتفاقات غیرمنتظره آذرماه 98 و سقوط بورس با تزریق نقدینگی در کوتاه مدت فرصت پرریسکی ایجاد کرد.

بعضی ها می گویند چه بورسیه ای به او بدهند!؟ باید به آنها گفت که رئیس وقت بورس کارمند فعلی آنهاست و هیچ بورسی بدون نقدینگی بانک ها و زیرمجموعه ها وجود ندارد. قیمت ارز و طلا از ابتدای سال 1399 افزایش یافته است، اما ترس از جان خریداران خرد و کلان ارز و طلا از سال گذشته و حمایت همه جانبه از رونق بورس در تبلیغات، مردم را به تغییر روش سنتی سوق داده است. . برای حفظ ارزش سرمایه خود و تبدیل آن به ارز و سهام طلا تا زمانی که مسئولان بازار طلا اعلام کنند که پولی برای خرید طلای مردم (!) ندارند.

اما با وجود افزایش فروش، اثری از افت قیمت نبود و دلیل آن تا حدودی مشخص بود! خریدهای بزرگ انجام می شد! زمانی که مردم در صف خرید سهام با فروش طلا و ارز خود گیر کرده بودند، سرمایه کلانی که بیش از یک سال پیش تصرف شده بود، از بورس خارج شد و وارد بازار ارز و طلا شد و به همین دلیل. قیمت ها به همین دلیل کاهش نیافته است.

حالا مردم انتظار داشتند که انتخابات آمریکا به پایان برسد و با آمدن بایدن ارزش پول کمی افزایش یابد. شوخی این بود که این بار بخت با آنها یار بود و دلار 25 تا 30 هزار تومانی آنقدر به ذائقه شان شیرین بود که با افزایش و تثبیت نرخ های سنا و نیما حتی در شرایطی که بازار رو به کاهش بود، جلوی کاهش را گرفتند.

میراث دو سال و پنج ماهه او 7-8 سال به یاد اسلافش ماندگار شد و کاری کرد. برخی در محافل اقتصادی و سیاسی او را متخصص کنترل نوسانات و کسب درآمد از آن می خوانند!

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما