آیا استقلال به جز قیدی بازیکن خلاق دیگری هم دارد؟

[ad_1]

خبرگزاری فارس: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آیا به جز غیده بازیکن خلاق دیگری در تیم استقلال وجود دارد که زیبا بازی کند؟

بهشت فریبا در خصوص دیدار استقلال و گل گهر و آخرین بازی آبی ها و دیدار شاگردان قیلا نوی گفت: از دو نظر می تواند خوب باشد. اول اینکه می توان وضعیت مجروحان را بهتر کرد و امثال یزدانی آمادگی کامل داشت و فرشاد اسماعیلی بعد از چند هفته غیبت می تواند کار راهبردی خود را هماهنگ کند.

وی افزود: بدی این فاصله این است که استیگلال از زمان بازی با ذوب آهن تا بازی با گل گهر شاید خارج از شرایط مسابقه بوده است. از قدیم می گفتند هر 50 جلسه تمرین یک مسابقه رسمی است و به همین دلیل می خواهم برنامه بازی ها طوری باشد که استاگل از شرایط مسابقه خارج نشود.

پیشکسوت استقلال یادآور شد: گل گهر رقیب سرسختی و جدول نشین است و جزو اولین تیم هایی است که کار خود را شروع کرده و 45 روز آماده می شود. تیم های نیوکاسل به دلیل فشارهای بدنسازی معمولا در هفته های اول عملکرد خوبی ندارند، اما امسال عملکرد خوبی داشته اند و فراموش نکنید که استیگال باید در بالای جدول بازی کند.

فریبا خاطرنشان کرد: استیگلال همیشه سرسام آور است و فکر می کنم وضعیت روحی خوبی دارد و قطعا در بازی چهارشنبه به خصوص نیمه دوم شاهد یک بازی کامل فیزیکی خواهیم بود. هر دو تیم شناخت کاملی از یکدیگر دارند و افرادی مانند زکی پور، برزای و حتی محسن کریمی با اشتیاق در تیم مقابل بازی خواهند کرد. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید چرا که در شرایط فعلی می توان گفت که در دیدار استقلال و گل گهر 6 امتیاز است و آبی ها در صورت پیروزی در صدر جدول قرار می گیرند. فکری و قیلا ناوی هم تیمی بودند و گل گهر زمانی سرمربی فکری بود و افتخارآفرینی در این دیدار می تواند بر شکوه این دیدار بیافزاید.

درباره اینکه محمود فکری روز گذشته در تمرین به خبرنگاران گفت: نه دلال است، نه پوکرباز است و نه شرط بندی می کند و به همین دلیل از او انتقاد می شود. من کاملا با روشنفکر موافقم، چون زمان کافی برای آماده شدن نداشت. هواداران و فوتبالیست ها این را درک می کنند. من بارها در مصاحبه هایم به این موضوع اشاره کرده ام که استاگل خوب بازی نمی کند و این نظر ماست. اما می توانید تصور کنید که ایستگال در آن هفته ها خوب بازی نکرد و امتیازی هم نگرفت.

یا فرض کنید استاگلال خوب بازی کرد و حالا امتیازی ندارد. صفحات مجازی همیشه برعکس هستند و اگر بگویید روز است، می گویند شب است. اگر به مصاحبه ای فکر می کند که منطقی نیست، باید بگوید، اما از شما می پرسم از روزی که این مسئولیت را گرفته است، در چه هفته ای همه کارکنان خود را نگه داشته است؟

این پیشکسوت گفت: در چند بازی اخیر دیابت، فرشاد اسماعیلی، سیوش یزدانی، درویش شجاعیان، محمد ندری و … در تیم استیگلال نبودند. آیا این چند بازیکن هستند؟ اگر استقلال دیابت داشت، نادری آماده بازی بود و شوجیان و همه عواملش در ترکیب بودند و او فوتبال بازی نمی کرد، باید از این تیم انتقاد کرد، اما انتقاد کورکورانه اصلا درست نیست.

وی تاکید کرد: استیگلال نسبت به 4-5 سال قبل از نظر گلزنی بهتر عمل کرده است اما نفرات زیادی برای بازی در اختیار نداشت. نکته دیگر اینکه در فوتبال ایران بازیکنان خلاق بسیار کمی داریم که بازی زیبایی بسازند. آیا تیم استیگال غیر از قدی بازیکن خلاقی برای بازی زیبا دارد؟ در تیم ما و در پرسپولیس مهدی قاهدی کمی خوب کار کرد. پس از پایان فوتبال، علی کریمی (پرسپولیس) و مجید نجوم تولا بازیکن خلاق فوتبال ایران پیدا نشدند. زمانی که ما بازی می کردیم این استراتژی تنها 10 درصد موثر بود و افرادی مانند چنگیز و نعلچیگر بودند که با خلاقیت فردی به تیم کمک کردند تا پیروز شود، اما اکنون به جز یکی دو بازیکن خلاق نداریم.

فریبا افزود: به عنوان مثال یک بازیکن دیابتی با سینه پله می تواند به جذابیت بازی بیافزاید، اما همان بازیکن در تیم ما نبود، نه تنها استیگلال بلکه همه تیم های خلاق 3 دریبل دارند، خلاق نیست. بازیکن.باز کردن قفل 4 نفر و گره بازی.چرا می گویند مسی بازیکن بزرگ و خوبی است؟چون 3-4 نفر را از جلو هل می دهد.ولی در فوتبال ایران ما مسی داریم.فقیر نیستیم اما در هر صورت ما هستیم به عنوان یک بازیکن خلاق معمولی ضعیف، دلیلش هم این است که معتقدم استقلال زبا دلایلی برای بازی نکردن دارد و ما نیاز داریم که سر و شکل این تیم بی نقص باشد، باید زمان گذاشت.

سرمربی سابق تیم فوتبال استیگال در خصوص تصمیم محمود فکری برای کنترل فضای مجازی بازیکنان گفت که با این تصمیم کاملا موافقم. من اینستاگرام ندارم و خیلی راحتم. برخی از دوستان من در فضای مجازی فعال هستند و گاهی از طریق تلفن همراهشان به صفحات وب سر می زنم اما انصافا این برنامه اعصاب خردکن است. عده ای با خط و نشانی در اینستاگرام و فضای مجازی اوضاع تیم را به هم می ریزند. اگر ایده ای چنین تصمیمی گرفته باشد کار درستی انجام داده است و بهتر است بازیکنان به تیم توجه کنند و هر زمان که مسابقات تعطیل است از این برنامه استفاده کنند و اگر برای آنها سرگرم کننده است لذت ببرند. وقتی بازی ها 4 روز برگزار می شود، بازیکنان به چیزی جز فوتبال و موفقیت اهمیت نمی دهند.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.