آیا خوردن 100 قرص زهرا فکور صبور صحیح است؟

[ad_1]

قاضی محمدرضا صاحب جامی بازپرس جنایی با استناد به اظهار نظرهای مغرضانه پس از مرگ زهرا فکور صبور می گوید در فضای مجازی گزارش شده که این بازیگر حدود 100 گلوله خورده است و واقعا برای ما جای سوال دارد که با او چه کنیم. شایعه عجیب؟!

به گزارش همشهری آنلاین، جسد زهرا فکور صبور شامگاه سه شنبه ۱۰ اسفند از آپارتمانش در حوالی قلهک پیدا شد. تیم جنایی از آن زمان تحقیقات خود را برای این پرونده آغاز کرده است. این بازیگر زن یک تهیه کننده بود و اولین فردی بود که پس از ورود به خانه و اطلاع پلیس و اورژانس با بدن بی جان خود در اتاق خواب مواجه شد.

تیم جنایی چند ورقه گلوله از جسد پیدا کردند. پزشکان علت اصلی مرگ را مسمومیت اعلام کردند. با وجود این، جسد به دستور قاضی محمدرضا صاحب جیمی برای انجام آزمایشات ویژه بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

از آن زمان مردم شروع به انتشار شایعه مرگ این بازیگر کردند و ماجرا با اظهارنظرهای غیرواقعی دامن زد.

قاضی محمدرضا صاحب جمعه گفت: متأسفانه در این پرونده اظهارات مغرضانه ای صورت گرفته که فضای مجازی را برانگیخته و خاطره خانواده مقتول را جریحه دار کرده است.باید تاکید کنم که دستگاه قضایی قطعا با کسانی که اقدام به انتشار و یا نشر کنند برخورد جدی و قانونی خواهد کرد. دامن زدن به چنین شایعاتی.»

بازپرس جنایی با استناد به اظهارنظرهای مغرضانه گفت: در پی انتشار اخباری مبنی بر مرگ این بازیگر زن، برخی افراد در مورد علت مرگ وی اظهار نظر کردند، حتی در فضای مجازی نیز گزارش شد که این بازیگر حدود 100 قرص مصرف کرده است که واقعا جای سوال دارد. ، چگونه این شایعه عجیب منتشر شد؟ “نتیجه را اعلام نکرده است؟”

در پی کشف جسد، تحقیقات پزشکی قانونی توسط خانواده و همسر این بازیگر آغاز و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و برای مشخص شدن علت دقیق مرگ تحت بررسی های بیشتر و آزمایشات ویژه بعدی قرار گرفتم. آزمایشات سمی “

وی هشدار داد: سعی نکنید حساب های شخصی در فضای مجازی را اصلاح کنید و از قانون پیروی کنید. برخی ادعا کرده اند که متوفی افسردگی داشته است که ثابت نشده است.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما