آیا می توان دزدگیر اینترنت خودرو را غیرفعال کرد؟ (کاهش خطر سرقت خودرو)

[ad_1]

دزدگیر اینترنت ماشین این یک نوع جدید زنگ هشدار است که از اینترنت استفاده می کند و یک دستگاه ردیابی GPS برای اطمینان از ایمنی خودرو شما است. این نوع آلارم مشابه آلارم فعلی در سخت افزار است:

  • ریموت، دزدگیر، سنسور و آژیر!

اما به استثنای ردیاب جی پی اس جانبی با سیم کارت که از طریق اپلیکیشن مخصوص کنترل و نظارت کامل بر وضعیت خودروی شما را فراهم می کند.

به این ترتیب دزدگیرهای اینترنتی علاوه بر استفاده از امکانات معمول دزدگیر موجود در بازار، امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند، از جمله:

  1. وضعیت فعلی خودرو را در گوشی هوشمند بررسی کنید،
  2. امکان توقف خودروی سرقتی
  3. موقعیت قفل را بررسی کنید و آن را از هر کجای دنیا باز و بسته کنید
  4. دفترچه یادآوری سرویس خودرو

اینها فقط برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف گذاری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

آلارم را قطع کنید یا زنگ هشدار را دستکاری کنید

یکی از نگرانی هایی که در مورد سیستم ضد سرقت وجود دارد، راه های اختلال یا غیرفعال شدن سیستم است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

الف) کابل سنسور را جدا کنید:

سیستم را کنترل کنید (پانل مرکزی، سنسورها، پرتو خطی) یا با قطع کابل سیستم، زنگ هشدار را قطع کنید.

اما باید بدانید که اگر سنسور و پرتو توسط پنل ارتباطی پنل مرکزی قطع و یا جابجا شود، سیستم به صورت خودکار فعال شده و آلارم آن به صدا در می آید و همچنین به شماره از پیش ثبت شده پیامک ارسال و دریافت می کند. با این طراحی امکان سرقت موفقیت آمیز به وجود می آید.

ب) قطع عمدی برق

در صورت قطع عمدی یا سهوی برق در پنل مرکزی، از آنجایی که باتری های خاصی در آن قرار دارند، سنسورها و دستگاه های هشدار صوتی و نوری ولتاژ مورد نیاز برای کار را وارد می کنند.

ج) کار با سنسورها:

مجهز به دزدگیر خطی و چشمی الکترونیکی و کلید تایمر آژیر خارجی، در صورت اصلاح پنل مرکزی یا هشدار الکترونیکی چشمی و خطی، سیستم همزمان فعال می شود و آلارم شروع به زنگ می کند و آلارم نیز به صدا در می آید. تماس و پیامک نیز از جمله موارد طراحی شده است.

آیا می توان دزدگیر اینترنت خودرو را غیرفعال کرد؟  (کاهش خطر سرقت خودرو)

د) هشدار رادیویی مختل شده است:

دو نوع فرستنده رادیویی به پنل مرکزی متصل می شوند:

  1. فرستنده بی سیم فرستنده رادیویی
  2. زنگ کنترل از راه دور فرستنده رادیویی

در برخی از پانل های زنگ مرکزی، سیستم دارای دو سیستم مجزا در دو فرکانس مختلف است تا تداخل رادیویی را به حداقل برساند. یکی از اینها فناوری مسدود کردن کپی از ریموت فرستنده است. در سیستم های رادیویی، پنل کنترل از راه دور بسیار مهم است. در نهایت اگر پنل مرکزی مناسب را انتخاب کنید، احتمال دور زدن سیستم کنترل از راه دور کاهش می یابد.

اکنون به این سوال پاسخ می دهیم:

آیا می توان زنگ اینترنت را غیرفعال کرد؟

پاسخ این سوال را می توان در دلایل ذکر شده در کیفیت و نوع دزدگیر خودرو جستجو کرد. پیشنهاد می کنیم از آن استفاده کنید دزدگیر اینترنتی آرشین است. دلیل آن شرکت است آرشین محصولات خود را در زمینه ردیاب، دزدگیر و انواع دستگاه های ضد سرقت و برای رفع نیاز عموم مشتریان تولید کرده است.

یک نکته مهم وجود دارد آرشین انواع برندهای ایرانی و خارجی را گرد هم می آورد که با هر بودجه ای نیاز مشتریان را برآورده می کند و علاوه بر کیفیت قدرت خرید، قدرت انتخاب شما را نیز افزایش می دهد.

آشنایی با دزدگیر سیم کارت

این مدل دزدگیر نسبت به دزدگیر تلفن ثابت بسیار ایمن تر است زیرا سیم های تلفن از قطع شدن محافظت می شوند و احتمال قطع شدن دزدگیر بسیار کم است.

آیا می توان دزدگیر اینترنت خودرو را غیرفعال کرد؟  (کاهش خطر سرقت خودرو)

دزدگیر سیم کارتی روز به روز جایگاه خود را تثبیت کرده است چرا که به طرق مختلف پاسخگوی نیاز مشتریان بوده است. استفاده از دزدگیر سیم کارت نه تنها مستلزم استفاده از خط تلفن است، بلکه به دلایل ذکر شده در بالا، امنیت بسیار بیشتری نسبت به سیستم قدیمی دارد.

کدام دزدگیر خودرو برای شما مناسب تر است؟

برای کسانی که دسترسی به پارکینگ اختصاصی برای خودروی خود ندارند توصیه ما این است که از دزدگیر مجهز به سیستم تصویری استفاده کنند و در صورت دسترسی به پارکینگ می توانند از یک ریموت ساده استفاده کنند.

برای خرید دزدگیر خودرو چه بودجه ای باید در نظر بگیرید؟

دزدگیر خودرو نیز مانند سایر محصولات موجود در بازار دارای نوسان قیمتی است. پس بهتر است ابتدا با توجه به بودجه شخصی خود بازه قیمتی را مشخص کنید سپس سایر ویژگی های بهترین دزدگیر خودرو را بررسی کنید. و همچنین آلارم آرشین مدل دزدگیر خودرو با قیمت تفاوت های زیادی دارد.

بهترین دزدگیر تصویری خودرو چیست؟

دزدگیر دوربین فیلمبرداری نیز یکی از آلارم های تکنولوژی پیشرفته است. که ما به شما پیشنهاد می کنیم محصولات دنیای هوشمند آرشین گارانتی کلیه محصولات ضد سرقت اعم از انواع دزدگیر، دتکتور و ….

مانیتورهای هشدار تصویری می توانند آنچه را که در ماشین شما اتفاق می افتد نظارت کنند. البته این به معنای نمایش تمام جزئیات نیست. به عنوان مثال، هنگامی که با چکش به مانیتور ماشین خود ضربه می‌زنید، آلارم به صدا در می‌آید و زمانی که در ماشین شما باز می‌شود، درب ماشین باز می‌شود و وقتی کاپوت باز می‌شود، درب کاپوت باز می‌شود. صفحه نمایش.

  • یکی دیگر از قابلیت هایی که می توان آن را بهترین دزدگیر خودرو نامید، قابلیت هوشمندی است که برای باز و بسته شدن درب خودرو استفاده می شود. به این ترتیب وقتی به ماشین نزدیک می شوید درب ماشین باز می شود و وقتی دور می شوید بسته می شود.

البته این دزدگیرها ویژگی های بسیار دیگری نیز دارند که با توجه به وجود هر یک از آنها هزینه دزدگیر بالاتر خواهد بود و برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله مراجعه کنید. بهترین دزدگیر اینترنتی ماشین چیست؟ همچنین ببینید

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما