احمد خاتمی: انتقام نهایی ما مجازات ترامپ است

[ad_1]

خطیب نماز جمعه تهران گفت: آخرین انتقام ما از ترور حاج قاسم این است که همه عاملان، جنایتکاران و عاملان این جنایت سریعا به دست عدالت سپرده شوند.

به گزارش تسنیم، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه نماز جمعه این هفته (13 دی) یاد و خاطره مرحوم آیت الله مجتهدی و آیت الله محمد تقی مصباح یزدی و یاد و خاطره سفیر مجاهد حسن ایستری را یادآور شد. وقتی به مأموریت رفت، مسئولان به خانواده اش گفتند که سفارت در حال شهادت است و آنها هم به راحتی پذیرفتند. ایشان در یمن از بیماری عروق کرونر قلب رنج می برند و متأسفانه به دلیل کم کاری عربستان و پیامدهای شیمیایی جنگ، این عزیز ما در لقاء الله حضور می یابند.

وی در ادامه گفت: تریبون نماز جمعه تریبون شما مردمی است که در این ترفند شرکت می کنند. این وظیفه شماست که درد خود را در گفتمان جمعه بیان کنید، این بهای تکان دهنده غم مردم است. این افراد دوست داشتنی هستند و وقار و اعتبار دارند، مرد باید تحمل کند که از خانه بیرون برود و از خانواده خجالت بکشد. می‌دانم که مسئولان در تلاش هستند، اما از شما می‌خواهم که قبل از شکستن غل و زنجیر مردم زیر بار این برادر قیام‌کننده، این روند را تسریع کنید. من از شما می خواهم که به تلاش خود سرعت ببخشید.

آیت الله خاتمی گفت: البته تشکر از زحمات مسئولین بی جا است. رئیس جمهور محترم استراحت خود را کم کرده و روزهای کاری و غیر کاری است.

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: نهم دی ماه در تقویم، روز بصیرت و توافق با ولایت است و بامسمایی، روز بصیرت نامیده شده است، زیرا مردم به نیت خائنان پی بردند.

خائنان نظام ولایی و فروپاشی نظام ولایی را هدف قرار دادند و در طول هشت ماه خرداد تا دی، هرج و مرج به پا کردند و تا جایی که توانستند دروغ گفتند و 85 درصد صندوق را تخریب کردند و به عزاداران شهدا حمله کردند. . آنها به آشوریان حمله کردند و رهبرشان آنها را «خداجویان» نامید.

وی افزود: مردم فهمیدند که این ماجرا داستان انتخاباتی نیست و به صحنه آمدند و کاری کردند که کردند. با ولایت پیمان بستند و سفره خائنان را برای همیشه بستند. دو نکته در این حماسه 9 ژانویه برجسته است. یکی عکس امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب در دست مردم بود و دیگری «اینهمه لشکر به عشق ولی فقیه آمده اند» و «ما نیستیم از کوفه برو بیرون». علی تنها».

آیت الله خاتمی با بیان اینکه 13 دی ماه دومین سالروز تولد حاج قاسم سلیمانی است، گفت: دو حاج قاسم داشتیم. یکی از حجاج که در قید حیات بود، می گفتند نماد مقاومت و شجاعت است. آمریکایی ها گفته بودند ده سال طول می کشد تا دولت داعش از موصل خارج شود، اما قول داده بود در سه ماه دولت داعش را سرنگون کند و در کمتر از سه ماه، تاکتیک های داعش سرنگون شد.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: شهید حاج قاسم هم داشتیم که شهادتش کار فوق العاده ای انجام داد. تشییع جنازه میلیون ها نفر در عراق و ایران یک ترفند بود. خون پاک تقلب آمریکا ریخته شد و به افغانستان گریخت و به زودی از عراق خیانت خواهد شد. آغاز پیروزی در یمن نیز روشن است. ما همچنین به عین الاسد حمله کردیم که البته انتقام نهایی نبود و انتقام نهایی ما این است که همه عاملان، جنایتکاران و مستشاران این قتل و عاملان این جنایت، ترامپ، فورا مجازات شوند. تحصیلات.

این خبر در حال تحقق است…

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما