اخلاق و آداب ارز دیجیتال

این وب‌سایت‌ها به شما امکان می‌دهند برای خرید بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها ثبت‌نام و وارد شوید و حتی به شما اجازه می‌دهند سکه‌ها را در وب‌سایت خود ذخیره کنید تا نگران کیف پول‌های دیجیتال یا کلیدهای عمومی و خصوصی نباشید. هکرهای مخرب از این ضعف سوء استفاده بازی NFT کرده آموزش ارز دیجیتال اند. اگر کلید خصوصی را در رایانه یا آنلاین خود ذخیره نکنید، هکرها هرگز نمی توانند وارد شوند و به وجوه شما دسترسی پیدا کنند. افراد می توانند از روش های بسیار متنوعی برای ایجاد کیف پول دیجیتال برای ذخیره بیت کوین انتخاب کنند. با وجود اینکه نیاز به حفظ فیزیکی را از بین می برد، منشاء پول دیجیتال در فناوری تضمین می کند که این نوع پول به هدفی برای هکرها تبدیل می شود که می توانند از کیف پول های دیجیتال سرقت کنند. در ماه فوریه، یک پروژه آزمایشی را با شرکت مشاوره Accenture plc (ACN) به عنوان یک شریک فناوری برای شبیه‌سازی عملکرد e-krona در اقتصاد روزانه خود در یک "محیط آزمایش ایزوله" راه‌اندازی کرد. “Riksbank ، بانک مرکزی سوئد ، همچنین در 5 سال گذشته مجموعه ای از مقالات و مطالعات را صادر کرده است که در مورد نقشی که یک ارز دیجیتالی که توسط آن اداره می شود می تواند در جامعه بازی کند.

آنها درخواست کردند صد متخصص حدود Digital Currency. یک پاسخ برجسته بود

برنامه DCEP چین یک ویژگی هدیه بسته بندی قرمز را به موقع برای سال نو چینی در 22 ژانویه 2023 راه اندازی کرده است. این برنامه به کاربران امکان می دهد بسته های قرمز را یعنی “Hongbao” حاوی DCEP به دیگران ارسال کنند. یک کارگر IT حتی یک هارد دیسک حاوی 7،500 بیت کوین را بیرون انداخت. حتی می توانید کلید خصوصی کیف پول را روی یک تکه کاغذ بنویسید (این به عنوان کیف پول کاغذ معروف است) و آن را در یک صندوق امانات بچسبانید. همچنین ، صرف نظر از اینکه برخی از سیستم ها پایین می روند ، پول نقد به حرکت خود ادامه می دهد. در حال حاضر ، مصرف کننده معمولی هیچ نیاز قابل توجهی به ارزهای دیجیتال نخواهد داشت. با گذشت سالها ، بسیاری از مردم ادعا کرده اند که ساتوشی هستند ، از جمله دانشمند رایانه استرالیا کریگ رایت. می‌توانید بیت‌کوین‌ها را با ارزهای فیات مانند دلار استرالیا از صرافی‌های آنلاین خریداری کنید یا می‌توانید بیت‌کوین‌های جدید را در فرآیندی به نام استخراج بسازید.

با این حال، صرافی‌های آنلاینی که می‌توانید در آن ارزهای دیجیتال بخرید، هک و غارت شده‌اند. پول نقد برای تراکنش‌های کوچک و افرادی که رایانه‌های کوچک در حال کار، تغذیه و متصل روی شخص خود ندارند، راحت است. این ارز به طور خودکار دشواری مسئله ریاضی (افزایش پیچیدگی به مقدار هش که رایانه ها باید پیدا کنند) و همچنین تعداد بیت کوین های دریافتی به عنوان پاداش را تنظیم می کند. و تعداد محدودی بیت کوین وجود دارد که می توان آنها را استخراج کرد. شما می توانید فرصتی عالی برای فروش سکه های دیجیتال و رزرو پول نقد در یک کیوسک با کمک یک برنامه کیف پول داشته باشید. ما معتقدیم که ارزهای دیجیتال این پتانسیل را دارند که ارزش پرداخت های دیجیتال را به تعداد بیشتری از افراد و مکان ها گسترش دهند. ممکن است مدتی طول بکشد تا ماینرها پاداش دریافت کنند زیرا تنها اولین کاربری که با یافتن یکی از تعدادی از کلیدهای هش معتبر بلاک را حل می کند با بیت کوین پاداش می گیرد. بلاک چین اساساً یک دفتر کل عمومی از تمام تراکنش‌هایی است که تا به حال با ارز انجام شده است و سابقه دارد که کدام کاربر صاحب چه سکه‌هایی است.

سطح تصادفی بودن آماری در کدهای تأیید بلاک چین، که برای هر تراکنش مورد نیاز است، خطر انجام تراکنش های تقلبی بیت کوین را تا حد زیادی کاهش می دهد. شما می توانید بیت کوین را به شخص دیگری پرداخت کنید و هیچ بانکی برای انجام آن تراکنش وجود ندارد، فقط یک برنامه شبکه همتا به همتا در رایانه شما. اگر وب‌سایت هک شود یا شخصی جزئیات ورود شما را دریافت کند، می‌تواند به شما دسترسی داشته باشد و وجوه شما را از صرافی تخلیه کند. بلاک چین از وقوع آن جلوگیری می کند زیرا وقتی سکه را برای شخص دیگری ارسال می کنید، سایر رایانه های موجود در شبکه به اجماع می رسند که آن سکه به یک مالک جدید تغییر کرده است. اخیراً اختراع رایانه های تخصصی که صرفاً برای ماینینگ استفاده می شوند، دشواری دستیابی به بیت کوین را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

چیزی بیشتر از بیهودگی استخراج طلا از زمین، ذوب کردن آن و شکل دادن آن به شکل میله و سپس بازگرداندن آن به زیرزمین نیست. استخراج بیت کوین در ابتدای راه اندازی شبکه بسیار آسان بود، اما اکنون از قلمرو رایانه های خانگی معمولی خارج شده است. هنگامی که یک تراکنش انجام می شود، به انتهای بلاک چین اضافه می شود و با استفاده از یک سری محاسبات پیچیده توسط رایانه های سایر کاربرانی که در شبکه آن ارز هستند تأیید می شود.

این ماشین‌های گران‌قیمت 24/7 سکه استخراج می‌کنند و می‌توانند محاسبات مورد نیاز را صدها برابر سریع‌تر از یک کامپیوتر خانگی استاندارد انجام دهند. اگر افراد زیادی برای استخراج بیت کوین به شبکه متصل شوند، مشکل حل یک بلوک افزایش می‌یابد – این به عنوان نرخ هش شناخته می‌شود. در روزهای اولیه بیت کوین در سال‌های 2010-2011، یک کامپیوتر خانگی معمولی به اندازه کافی قدرتمند بود که با استفاده از CPU یا GPU خود، ده‌ها سکه جدید استخراج کرد.

کامل 5 مثال از Digital Currency

با این حال، اکثر خرده فروشان به دلیل ترس از دست دادن مشتریان، استفاده از هزینه های اضافی کارت اعتباری را شروع نکرده اند. تراکنش ها اغلب با استفاده از یک گوشی هوشمند و شناسه های بصری منحصر به فرد به نام کدهای QR انجام می شود. در دسامبر 2017، کشور دیگری متهم به کاهش ارزش پول خود، ونزوئلا، طرح‌هایی را برای ارز دیجیتال خود با حمایت نفت فاش کرد و پترو نامید. این مورد توجه همه را از بازیگر اشتون کوچر که سال گذشته در یک شرکت مرتبط با بیت کوین سرمایه گذاری کرد، تا اقتصاددان برنده جایزه نوبل، پل کروگمن، که سال گذشته آن را "شیطان" نامید، جلب کرده است. با توجه به این همه توجه، بیت کوین به آرامی راه خود را به خیابان اصلی و مکان هایی مانند غرفه های قهوه در اورت یقه آبی باز می کند. ویژگی اصلی ارزهای دیجیتال این است که بر روی یک شبکه غیرمتمرکز همتا به همتا کار می کنند، بدون هیچ مقام مرکزی یا حمایت دولتی. برای بوترین، حذف طلسم، درست مثل آن، انگار که یک روز، دولت فقط مدرک دیپلم شما را باطل می‌داند. بیت کوین ها با اجرای برنامه های کامپیوتری پیچیده ای استخراج می شوند که پس از تکمیل، بیت کوینی را ایجاد می کنند که وارد اقتصاد بیت کوین می شود. هنگامی که رایانه معادلات پیچیده بلوک را حل می کند و یک کلید هش معتبر پیدا می کند، به بلاک چین اضافه می شود و تراکنش های بیت کوین بین کاربران را تأیید می کند و در عین حال به استخراج کننده با بیت کوین های جدید پاداش می دهد.

بالا 4 جملات خنده دار Digital Currency

این مشکلی را حل می کند که تا به حال مانع از کارکرد ارزهای دیجیتال شده است – مسئله هزینه مضاعف. همانطور که گفته شد، قرار است "پذیرندگان اولیه" وجود داشته باشند که به هموار کردن راه برای ارزهای دیجیتال کمک کنند، و من معتقدم وجود تعداد انگشت شماری ارز دیجیتال که در 10 سال آینده یا بیشتر وجود خواهند داشت اجتناب ناپذیر است. هر کس دیگری که پیام را ببیند فقط مزخرف خواهد دید. سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در این محصولات را دارند نیز باید بدانند که این بازارها در محدوده مرزهای ملی قرار دارند و ممکن است معاملات قابل توجهی در سیستم‌ها و پلتفرم‌های خارج از ایالات متحده رخ دهد. تراکنش های بیت کوین توسط بلاک چین ها محافظت می شود که یک رکورد باز از مبادلات را تشکیل می دهند. همچنین مستلزم آن است که مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صرافی ها به هیچ جرمی محکوم نشده باشند و صرافی دارای سطوح کافی بیمه سپرده برای پوشش خسارات ناشی از هک باشد.

با این حال، بسیاری از کشورها به مفهوم CBDC علاقه نشان می دهند: بانک مرکزی باهاما، بانک مرکزی کارائیب شرقی، و بانک مرکزی نیجریه قبلا CBDC صادر کرده اند، و چین یک پروژه آزمایشی CBDC در مرحله آخر را اجرا می کند. بر اساس ردیاب شورای آتلانتیک، در حال حاضر، 87 کشور در حال بررسی CBDC های خود هستند و 14 کشور، از جمله اقتصادهای بزرگی مانند چین و کره جنوبی، در مرحله آزمایشی هستند. بیش از 50 مقام پولی که بخش عمده ای از تولید ناخالص داخلی جهانی را نمایندگی می کنند، در حال بررسی ارزهای دیجیتال هستند. این برنامه یک گام بزرگ رو به جلو برای علاقه فدرال رزرو به ارزهای دیجیتال است. برنامه هند برای ارائه حساب‌های بی‌هزینه و بی‌هزینه یک مدل مفید است. شما می توانید بیت کوین ها را از یک کیف پول دیجیتال رمزگذاری شده ذخیره و ارسال کنید که به عنوان یک برنامه در رایانه شما اجرا می شود.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما