ادعای شرعی: ظریف در دیدار خاتمی و سوروس حضور داشت

[ad_1]

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان روزنامه شرق در شماره روزانه خود (2 بهمن) مصاحبه هایی با زنان، ابتکار، شجاعت و حمایت دارد. خانم ابتکار در این مصاحبه از گناهان غیرمنتظره ای می گوید که احتمالاً قبل از یکی از مأموریت ها بوده است! می گوید: ماجرای ملاقات با سوروس ساختگی بود و متهم هم اعتراف کرد! خانم ابتکار که دروغ بزرگی گفته است بلافاصله موضوع را رها کرده و توضیح بیشتری در این باره نداده است. صحبت های ویژه ای در این زمینه وجود دارد. خواندن!

2- ماجرای دیدار آقای خاتمی و جورج سوروس (سرمایه دار صهیونیست آمریکایی و حامی و حامی مالی فتنه آمریکایی اسرائیلی) توسط خبرنگار بر اساس شواهد و مدارک غیرقطعی ارائه شد اما شکایت آقای خاتمی. اینجا رد می شود او می داند که جرات شکایت از مدارکی که ما داریم را نداشته و هنوز هم ندارد. چرا افشای این اسناد در پشت صحنه فتنه آمریکا و اسرائیل است؟

2- خانم ابتکار نمی گویند در این قسمت از این جلسه، اتهام کشور فروشی اشتباه است(!). اگر قرار ملاقات با خبرنگاری بوده -یعنی- باید تکذیب شود و اینکه بنده بیش از یک زونکان در مدارک خود دارد کوچکترین شبهه ای در پایان این جلسه باقی نمی گذارد. فرض کنید فرد ادعا می کند که ماجرای این ملاقات دروغ است! این آدم باید سر پیاز داشته باشد یا سر پیاز؟! و ماجراجویی در چه نقطه ای تنظیم شده است؟! در این بین ماجرای آخرین ملاقات با جورج سوروس، صهیونیست و اسنادی است

تایید این جلسه غیرقابل انکار است. حالا اگر ماموریتی دارید ادعا می کنید که ملاقات کرده اید و داستانی گفته اید و دروغ بوده است! واقعا چه تغییراتی در حال رخ دادن است؟! در مورد مدارک چی میگید؟! علاوه بر اسناد متعدد نقل شده از این دیدار، کیان تاجبخش که از سوی جورج سوروس برای ایجاد فتنه انتخاب شده بود و در ایران حضور داشت نیز پس از بازجویی در مصاحبه تلویزیونی به این دیدار اعتراف کرد.

2- یک بار در پاسخ به تکذیب این دیدار با مدعیان اصلاحات، به آنها نوشتم که چرا از آقای ظریف نمی پرسید؟! و من توضیح ندادم که چرا باید از آقای ظریف بپرسید! ولی می‌خواهم اعلام کنم که آقای ظریف که نماینده ایران در سازمان ملل هم بودند در دیدار با آقایان خاتمی و جورج سوروس حضور داشتند. آقای ظریف در این باره سکوت کرد و با تشخیص این که نویسنده از آقای ظریف است، تصور می کنم با انکار دروغگویی عامل آن نمی خواست این اتفاق بیفتد.

گزارش شده است که در اردیبهشت ماه، کیان تاجبخش، «مشاور» بنیاد سوروس، در چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به موضوع فتنه، دو دیپلمات بین احزاب سیاسی ایرانی و آمریکایی را با حمایت مالی ردیابی کرده است. و «بنیاد سوروس». «اگر ما یکی از اولین نمونه های این اتصال اختیاری باشیم، [را] سفر آقای عطریان فر بر اساس سوروس، می بینیم، به پایان می رسیم. [آن را در] بنابراین، دیدار مستقیم با آقای خاتمی، همراه با آقای ظریف، با آقای سوروس، ارتباط مستمری بود که ادامه یافت.

2- با توجه به اسنادی که در پایان جلسه کمترین تکذیبیه ای ذکر نشده است، اصرار آقای خاتمی بر امتناع از ملاقات با جورج سوروس برای اعتراف به ارتکاب چنین اقدام تشدیدکننده و تحقیرآمیزی مشخص است. جورج سوروس یک سرمایه دار صهیونیست است که به تامین منابع مالی در کشورهای مختلف ضد آمریکایی شهرت دارد و خودش نه تنها این واقعیت تلخ و متکبرانه را انکار می کند، بلکه با افتخار از آن یاد می کند. سوروس، مدیر ارشد شورای روابط خارجی ایالات متحده، یکی از بنیانگذاران صندوق ملی برای دموکراسی (NED) و FREEDOM HOUSE، بنیانگذار مؤسسه جامعه باز (انستیتوت جامعه باز)، صاحب صندوق بین المللی پول. (IMF). سوروس نفرت خود از اسلام و دشمنی با انقلاب اسلامی را پنهان نمی کند. و پس از شکست فتنه آمریکایی و اسرائیلی در مصاحبه هایش می گوید: «نقش ویژه ای در آن وجود داشت». من می گویم جمهوری اسلامی تا پایان سال (سال اول) سرنگون می شود!

2- حالا این سوال بین آقای خاتمی است، اما بین شما و جورج سوروس چه مسائل و موضوعاتی تغییر کرده و سعی در افشای آن دارید تا ترجیح دهید ملاقات واقعی را تکذیب کنید؟! هویت سوروس به عنوان سرسخت ترین دشمن اسلام و انقلاب اسلامی شناخته شده است و حضور شما به عنوان یکی از سران فتنه آمریکایی اسرائیلی نیز غیر قابل انکار است. آیا دیدار شما با جورج سوروس ربطی به فتنه داشت؟! «فتنه» با هدف ساختن جمهوری اسلامی شکل گرفت و تمام مراحل آن با فرمول کودتاهای مخملی همسو شد تا اینکه همه مراحل فتنه را در عالم پیش بینی کردیم.

بدیهی است که فقط خداوند متعال از غیب آگاه است، لذا پیش بینی های ما از نوع غیب نیست، بلکه به دلیل آگاهی از فرمول های مخملی ماست. به عنوان نمونه قبلاً گفته ایم که هدف انتخابات فتنه نیست و به همین دلیل روزنامه تتار روز چهارشنبه «خرداد» چنین هشدار جدی داشت:

و … آن وقت فتنه گران می توانند با شعار «انتخاب بهانه، نظام واقعی نشانه» موضوع واقعی را بپوشانند! اهداف واقعی فتنه گران و یارانشان (همانطور که جرج سوروس و دیگر مدیران خارجی در جریان فتنه داشتند) مشخص شد. آقای خاتمی حتماً به خاطر داشته است که بعد از حماسه، «دعوای آمریکا و اسرائیل» نقش آفرینی کرد، ریچارد هاوس، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا، پشیمان شد. دوستان ما در ایران (همانطور که نتانیاهو از آنها به عنوان بزرگترین پایتخت اسرائیل یاد کرد) به سرعت به ماجرا پایان دادند. یعنی سریع یاد شعار افتادند!

حالا باید بگویند؛ اما درخواست جورج سوروس دقیقاً مشابه درخواست فتنه گران آمریکایی اسرائیلی نبود؟ بنابراین حق مردم مسلمان این است که آقای خاتمی را با جورج سوروس صهیونیست ملاقات نکنند. اما ارباب شعار حق مردم را نمی دانند؟! لطفا بگید داستان توله سگ های بزرگشون چیه…

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما