ازمون لیسانس به پزشکی رو چطور؟

مرحله دوم: داوطلبان بعد از ورود به صفحه ثبت نام کنکور سراسری 1401 در سایت سنجش، میبایست وضعیت تحصیلی خود را مشخص نمایند. یکی دیگر از مدارک ثبت نام کنکور سراسری کد منطقه و کد پستی محل سکونت می باشد. شناسنامه عکس دار یکی از مدارک لازم ثبت نام کنکور می باشد. برای ورود مستقیم به سایت سارمان سنجش و ثبت نام کنکور سراسری 1401، لینک زیر را انتخاب نمایید. به همین دلیل در مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به بررسی تمامی این شرایط در وهله اول برای شناخت دقیق تر داوطلب می پردازیم. مرور مطالب: مهمترین مبحث در مورد کنکور ارشد، مرور و تمرین است. تو قسمت بعدی به روش مطالعه رتبه های برتر کنکور می پردازیم. با توجه به این که این که مدت زمان زیادی فاصله افتاده و دروس انساسی رو هم نخوندم به نظرتون تو کدوم رشته شانس قبولی دارم و کدوم درس ها مطالعه ش راحت تره؟ پشتیبان معمولا دو هفته یک بار در فاصله بین آزمون ها با شما تماس کوتاهی میگیره و ساعت و محل برگزاری آزمون رو اطلاع میده و اگه سوالی داشته باشید در حد اطلاعاتش جواب میده. یا اینکه زمانی که سر جلسه امتحان هستید، جواب سوال ها رو بلدید، اما نمی تونید پاسخ سوالات رو روی برگه امتحان بنویسید.

داوطلبان کنکور برای آپلود عکس ، روی گزینه browse کلیک کنند. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید. در حدی که دانش آموزان نهم برای ورود به پایه دهم دبیرستان باید از یک سری فیلتر های مشاوره ای و هدایت تحصیلی برای انتخاب رشته خود عبور کنند. سپس فایل عکس خود را انتخاب نمایند و گزینه ارسال عکس را انتخاب کنند. پیشنهاد می دهیم پیش از تکمیل و ارسال این فرم، فرم پیش نویس ثبت نام کنکور را تکمیل کنید یا با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. تذكر بسیار مهم: چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام مي دهيد، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نام، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت کنید تا اشتباهاً عكس داوطلبي دیگر به جاي عكس شما ارسال نگردد. براساس ضوابط دانشجويان دوره روزانه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي، درصورتي مي توانند در آزمون سراسري سال ۱۴۰۰ ثبت نام و شركت نمايند كه: اولاً واجد شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون و همچنین دارای مدارک ثبت نام کنکور سراسری باشند ثانياً حداكثر تا تاریخی که از طرف سازمان سنجش اعلام خواهد شد، نسبت به انصراف قطعي از تحصيل اقدام نمايند.

این مورد نیز یکی از مدارک ثبت نام کنکور می باشد.

با تکنیک Acceptance می توانید به مشکلات دوره بلوغ غلبه کنید و نسبت به مسیر خودتان برای رسیدن به موفقیت متعهد باشید. در موسسه مشاوره کنکور – www.fall24.ir – سوپررسپینا با تغییر ساختار ها و الگو های رفتاری و مطالعاتی داوطلب،داوطلب را در یک مسیر درست قرار خواهیم داد و با نظارت و کنترل پیوسته در یک مسیر فیدبک دار حرکت میکنیم.یعنی مسیری با نظارت و کنترل پیوسته که بتواند در طول مسیر اشتباهات و خطاها را جبران کند. از بین سهمیه های کنکور سراسری، سهمیه مناطق و سهمیه رزمندگان و ایثارگران مهم ترین می باشند که به اختصار به شرح هر یک خواهیم پرداخت. صدای مشاوران با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مشاوران ، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری در زمینه های انتخاب رشته تحصیلی در مقاطع پایه ، انتخاب رشته کنکور سراسری ، ارشد ، دکتری و برنامه ریزی تحصیلی کنکور و… داوطلبان گرامی کنکور 1401 میتوانند به سادگی مراحل ثبت نام کنکور سراسری 1401 را با ورود به سایت سنجش مطابق با این راهنمای تصویری انجام می دهند. این مورد نیز یکی از مدارک ثبت نام کنکور می باشد. در صورتی شناسنامه شما عکس نیست سریعا برای عکس دار نمودن شناسنامه خود اقدام نمایید و همزمان درخواستی برای سازمان سنجش بفرستید که در مراحل بعدی ثبت نام برای شما مشکلی پیش نیاید.

مشاور کنکور تلفنی

داوطلبان غیر ایرانی می توانند برای دریافت کد 13 رقمی به بخش اتباع غیر ایرانی سایت سنجش مراجعه کنند و کد 13 رقمی دریافت کرده و در فرم ثبت نام کنکور سراسری وارد نمایند. جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری – مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. میتوانید در مهلت اعلام شده برای ثبت نام کنکور هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح 12 شب تماس حاصل فرمایید. در انتهای این فهرست نیز بیش از شانزده مشاور تحصیلی فقط یک درصد آراء را کسب نموده اند. رشته های خوش بینانه در واقع کد رشته محل هایی هستند که علاقه بسیاری برای ادامه تحصیل در آن رشته ها دارید ولی با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید احتمال قبولی شما در آن ها کمتر است. دلیلی که موجب می شود تا برخی از داوطلبان سال ها پشت کنکور بمانند، این است که باور دارند هرگز پذیرفته نخواهند شد و قبولی در کنکور کار راحتی نیست.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما