از 100 میلیون تومان به بالا قیمت فرش

اغلب رنگ هایی که برای زمینه فرش استفاده می شود و رنگ غالب به حساب می آید ؛ لاکی ( قرمز ) ، کرم ، پوست پیازی ، گردویی ، موشی ، بژ و غیره انتخاب می شود . جهت مشاوره و ثبت سفارش لطفا با دفتر فروش کارخانه در تهران تماس بگیرید. بیشتر پشم های ریسیده شده در نخ منشأ گیاهی دارد و باعث شده این فرش ها محصولی خاص باشند.

فرش قدیمی دستباف یک متری مدل Mg11

امروزه کشور ایران به هنر فرش دستباف معروف است و به همین دلیل بازار خرید و فروش این محصول در ایران و خارج از کشور بسیار پررونق و پرطرفدار است. قابل توجه کارمندان محترم، روزهای تعطیل و روزهای جمعه ،برای خرید فرش دستباف با هماهنگی (حتی هماهنگ نمودن در همان روز) میتوانید تشریف آورید. رنگ های درخشان و هماهنگ فرش دستبافت ایرانی، موجب آرامش روحی شما و خانواده تان می شود.

  • برند های محبوب فرش دستبافت به ترتیب الویت عبارتند از ترنج,گلستان,آنتیک,فیروزه, …
  • فرش دستباف کاشان، از نظر نقشه و طرح شباهت بسیار زیادی به فرش های شهر اصفهان دارد.
  • به همین دلیل این شهر به عنوان پایتخت فرش دستبافت و قطب بین المللی فرش ماشینی در جهان شناخته شده است .

علت این موضوع فقط بخاطر کوچک بودن اتاق های خواب و اشپزخانه میباشد و الا دلیل خاصی برای انتخاب متراژ فرش نیست . بر خلاف فرش های ماشینی، فرش دستی در تابستان خنک و در زمستان گرم است. این طرح یکی دیگر از طرح های بسیار قدیمی است و معمولا نگاهی به شکارگاه های دوران صفویه دارد.

فرش دستباف سنندج طرح لچک و ترنج سایز ذرع و نیم رنگ زمینه کرم رنگ حاشیه سرمه ای کد ۳۹۱۹۶

برای بافت فرش دستباف کاشان از سه نوع نخ ابریشم، پنبه و پشم استفاده می شود. همچنین برای تولید این فرش 9 متری کاشان باید طرح و رنگ بیشتری را به کار برده و نخ بیشتری را گره بزنید. همین موارد بر روی قیمت فرش دستباف کاشان 6 متری و قیمت فرش 9 متری کاشان تاثیر می گذارد. علاوه بر ترنج و لچک، تولید کنندگان طرح گل های شاه عباسی را برای بافت فرش دستباف کاشان به کار بردند و این طرح ها در لیست زیباترین مدل های فرش دستباف قدیمی قرار گرفتند. فرش های دستباف تولیدی ما با ،لوگوی اختصاصی، 704 کاشان پاسبان زاده، در حاشیه فرش بافته می شود . این لوگو نشان اعتماد و اصالت فرش کاشان بافته شده توسط بازرگانی پاسبان زاده است.

فرش دستباف جفت ۶ متری اردکان گل ابریشم دستبافت

برای بافت فرش دستباف کاشن از طرح های زیادی استفاده شده است که در ادامه ما برخی از آن ها را ذکر کرده ایم. غرش خای دست بافت یکی از صنایع دستی ایران که بسیار با کیفیت فرش دستبافت ذرع و نیم و محکم تولید میشه و خریداران زیادی داره حتی خارج از کشور هم خریدار داره. برند های محبوب فرش دستبافت به ترتیب الویت عبارتند از ترنج,گلستان,آنتیک,فیروزه, …

فرش دستباف جفت ۹ متری طرح گلدانی تقدیسی

با شناخت ویژگی ها و مشخصات فرش ها شما می توانید به خوبی فرش دستباف کاشان اصل را از سایر فرش ها تشخیص دهید و در نهایت یک خرید آگاهانه داشته باشید. فرش دستباف خیلی طرحای متنوع و قشنگی داره فرشای دستباف و خیلیا دوست دارن ولی بخاطر اینکه برای تولید این فرشا از ابریشم استفاده میشه قیمتش از فرشای دیگه خیلی بیشتره. باسلام ووادب

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما