استعاره های قانون معنوی به معنویت

[ad_1]

مدیر عامل کیهان پرس با بیان اینکه شرق و غرب از نظر جغرافیایی سیاسی متفاوت هستند و شعار نه شرقی نه غربی به معنای عدم وابستگی به کشور است، گفت: بخشی از آن باطل است.

به گزارش فارس، حسین شریعتمداری امروز در سومین دور تظاهرات و یاران انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه مسائل این روزها بسیار گسترده است نسخه همت امام خمینی (ره) است. انقلاب ناب محمدی در منسا حاضر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی غبار غم و بدعت و کینه توزی را بازگردانده است و اسلام به کسانی که در ریاست جمهوری بودند عرضه شده است، ادامه داد:

مدیرمسئول روزنامه کیهان پرس در بیانیه ای گفت: اسلام ظلم محمدی نیست، اسلام ظلم نیست، اسلام اسلام نیست، اسلامی که به مظلوم ظلم می کند طرف فقراست، اسلام نیست و نامش امام، آمریکای اسلامی.

اشاره ایشان به این بود که ما در تراز اسلام آمریکایی هستیم و مقابله ما با نظام سلطه یعنی فطرت ما هم در خطر است.

شریعتمداری ابراز داشت: این ظلم تمام شده یا از حکومت اسلام دست برداریم و یا نظام سلطه کوته فکر می شود. از آنجایی که پیش از این در افق امکانی وجود ندارد، پس آزار و اذیت ادامه دارد، ممکن است ذات امام آن را تغییر دهد.

وی خاطرنشان کرد: فردی که طعم فقر را نچشیده باید پاسخگوی درد و رنج مردم باشد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان پرس با اشاره به اینکه از همان روز اول انقلاب دشمن علیه دشمن، کشور دقیق‌تر را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد:

وی با بیان اینکه اسلام مومن و جایگاه ایمان در انسان است، یادآور شد: دومین ویژگی این انقلاب این است که ما حد و مرز را نمی دانیم، انقلاب اسلامی نمی خواهد آن گونه که ما داریم اجازه وقوع پیدا کند. گفت در جنگ تحمیلی امام خمینی (ره) ما به دنیا صادرات داشتیم.

اگر برای امنیت کشور به سوریه رفتیم، اکنون باید پوتین پوتین داعش را از بین ببرد

شریعت گفت: آمریکایی ها 9000 مستشار نظامی در ایران دارند و اولین وزیر و وزیر و نماینده را تعیین می کنند و فرزندان ما و امکانات ما را برای جنگ یا تأمین می کنند.

آنها می گویند که آنها و هوادارانشان در آن زمان برای دفاع از میهن خود به سوریه می روند. وی تاکید کرد: اگر مدافعان حرم برای امنیت کشور به سوریه نرفتند، پوتین باید داعش را واکس بزند.

به گفته مدیر کیهان پرس، نقش شهید همدانی در مبارزه با داعش بسیار چشمگیر است.

وی در ادامه گفت: دشمن همه پرچم ها را به میدان جنگ آورده و چیزها را در دست گرفته است.

امروز تمام اروپا با موشک های دوربرد پوشیده شده است

شریعتمداری با اشاره به اینکه قبل از انقلاب حتی مهمات مهمات خود را هم نداشتیم، اما امروز همه غبار اروپا در پوشش موشک های دوربرد و نقطه نظرات، گفت: ما در آن زمان قدرت نداشتیم اما امروز وقت داریم، می گویند ما اسلحه نداریم اگر علیه آنها اسلحه به دست نگیرید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شرایط خطرناک است اما خطرناک نیست چرا که قدم به قدم پیش می رویم.

مدیر عامل کیهان پرس در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه شرق و غرب از نظر جغرافیایی سیاسی متفاوت هستند و شعار نه شرقی نه غربی به معنای عدم وابستگی به کشور است، گفت: درست است، این یک سرپوش است. برای شما.

هزار اقدام و دو تحریم از سوی دشمن علیه کشور

او در حمایت از ائتلاف آمریکا صحبت کرد، اما گفت که حفظ مقداری استقلال جواب نمی دهد، او در حمایت از ائتلاف آمریکا صحبت کرد، اما حفظ مقداری استقلال را مهم دانست، امروز چیزی برای دولت باقی نمانده است.

سخنان شریعتمداری علاوه بر اینکه مواظب باشد، سخنان دشمن را برای تسلط بر خیابان تکرار نکرد: کسانی که این کار را انجام می دهند باید پاسخگو باشند و اگر قربانی یک تابو خودخوانده است. هویت دشمن؛ پس باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه باید با انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا بجنگیم، افزود: در عصر عاشورا شیطان در حالی که امام حسین(ع) را یاری می کرد، شنید که امام خمینی(ره) می خواهد کمک کند، کربلا گسترش یافت. در سرتاسر جهان و عاشورا عظمت روزهای دنیاست و امام فرزندان و دوستان آخرت را به دفاع از آن دعوت می کند تا در این روزگار صدای خمینی به گوش برسد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما