اسناد پلیس: الیزابت هولمز، 19 ساله، آزار جنسی را از استانفورد گزارش می کند

[ad_1]


الیزابت هلمز در ژانویه 2022 به دادگاه فدرال در سن خوزه، کالیفرنیا رفت.

نیک کوری / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

نیک کوری / AP


الیزابت هلمز در ژانویه 2022 به دادگاه فدرال در سن خوزه، کالیفرنیا رفت.

نیک کوری / AP

در 5 اکتبر 2003، دفتر کلانتری شهرستان سانتا کلارا در ساعت 10 شب تماسی دریافت کرد. شخصی به نام الیزابت هلمز در حال گزارش آزار جنسی در محوطه دانشگاه استنفورد بود.

طبق اسنادی که NPR از طریق درخواست سوابق عمومی به دست آورده است، کلانتری معاونین خود را برای بررسی آزار جنسی ادعایی به دانشگاه فرستاد.

هلمز در آن زمان دانشجوی دانشگاه استنفورد بود. او ۱۹ ساله بود، همان سالی که Theranos را تأسیس کرد.

ماه گذشته، او به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران با دروغ گفتن در مورد توانایی های فناوری آزمایش خون Theranos محکوم شد.

در طول محاکمه، هلمز به مدت هفت روز شهادت داد. برخی از احساساتی‌ترین لحظات زمانی اتفاق افتاد که او یک دهه پیش قربانی تجاوز جنسی را توصیف کرد.

او از جایگاه شهادت داد: «وقتی در استنفورد بودم به من تجاوز شد.

هولمز در حالی که اشک روی گونه هایش جاری بود، مکث کرد تا درباره تأثیر این حادثه صحبت کند. او گفت که در نهایت تمام انرژی خود را وقف ترانوس کرده است.

هولمز گفت: “چیزی که من می پرسیدم این بود – چگونه می توانم آن تجربه را پردازش کنم و می خواهم با زندگی خود چه کنم.” “و من تصمیم گرفتم که آنچه واقعاً باید انجام دهم این بود که یاد بگیرم چگونه آن را به درستی انجام دهم.”

هولمز که با قید وثیقه آزاد است و در پاییز امسال با یک جلسه محاکمه با احتمال محکومیت به زندان روبرو است، در طول محاکمه خود شهادت داد که آزار جنسی بخشی از تصمیم او برای ترک دانشگاه و دنبال کردن یک شرکت آزمایش خون به نام ترنوس بوده است. قبل از فروپاشی در کلاهبرداری 9 میلیارد ارزش داشت.

تا به امروز، گزارش هایی مبنی بر یک حمله ادعایی منتشر نشده است. اداره کلانتر شهرستان سانتا کلارا با استناد به معافیت قانونی، درخواست NPR برای کپی گزارش را رد کرد. اما پس از انکار وکلای NPR، آژانس سندی با اطلاعات محدود ارائه کرد.

این سند جزئیات کمی ارائه می دهد. این بیان می کند که تجاوز جنسی ادعا شده بین ساعت 1 تا 3 بامداد در 5 اکتبر 2003 رخ داده است. مقامات بعداً در ساعت 10 شب تماس گرفتند. نمایندگان پاسخ دادند و گزارش کتبی را پس گرفتند که جزئیات آن در اسناد کلانتری درج نشده بود.

بر اساس این سند، تجاوز جنسی در “مرکز خرید 550 لوزان” رخ داده است که به نظر می رسد املای اشتباه خانه برادری سیگما 550 مرکز خرید لوزان در استانفورد باشد.

به نظر می رسد این برادری سال هاست مشکل ساز بوده است. در سال 2003، “گزارش استنفورد” به مشکلات رفتاری سیگما، عدم اجرای برنامه‌ریزی مسکونی، و مسائل دیگر، از جمله “عدم پاسخگویی” رهبری خانه هنگام کار با مقامات دانشگاه اشاره کرد.

این همان خانه برادری است که در سال 2018، هفت دانشجوی استنفورد توسط یک دانشجوی غیراستنفوردی در یک مهمانی مظنون به مصرف مواد مخدر شدند. این منجر به یک نبرد قانونی بر سر آینده فرات شد که در نهایت توسط سیگما چی حل و فصل شد.

وکیل هولمز، کوین داونی، به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. استنفورد همچنین به درخواست NPR برای اظهار نظر پاسخ نداد.

در سندی که مقامات روز دوشنبه در مورد آزار جنسی گزارش شده هولمز ارائه کردند، اشاره ای به عامل ادعایی یا ارائه جزئیاتی در مورد حادثه ادعایی نشده است.

هولمز همچنین از جایگاه گفت که وقتی به دوست پسر سابقش رامش “سانی” بالوانی درباره تجربه خود در استنفورد گفت، او قول داد از او محافظت کند.

او شهادت داد: «او گفت که اکنون که او را ملاقات کردم، در امان هستم.

هولمز بالوانی را به آزار کلامی و جنسی در طول رابطه خود متهم کرد. بالوانی که افسر اجرایی ترنوس بود، از طریق وکیل خود این اتهامات را رد کرده است. شاکیان همچنین او را به کلاهبرداری در رابطه با افشای ترانوس متهم کرده اند. او باید با یک آزمایش جداگانه که برای ماه مارس برنامه ریزی شده است، روبرو شود.

شهادت هولمز در دادگاه در مورد تجاوز جنسی استنفورد اولین باری بود که هولمز علناً در مورد این حادثه صحبت می کرد. با این حال، به طور خلاصه در کتاب پرفروش جان کاررو روزنامه نگار در مورد ترنوس، “خون بد” به آن اشاره شد.

در آن، کاررو گزارش داد که وقتی ترانوس در حالت کنترل آسیب قرار داشت در حالی که با سؤالات فزاینده ای در مورد عملکرد تجهیزات آزمایش خون شرکت مواجه بود، او به این فکر افتاد که به عنوان راهی برای ایجاد همدردی با بخش آزار و اذیت جنسی در معرض دید عموم قرار گیرد. ، اما مشاوران او توصیه کردند که این کار را نکنید.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما