افراد مبتلا به شلوار 21 ساله کمتر در معرض ابتلا به دیابت هستند-Rosiato

[ad_1]

بر اساس یک مطالعه ، دیابت نوع 2 برگشت پذیر است و کاهش وزن می تواند باعث تغییر در افراد با وزن طبیعی شود. به گزارش دیلی میل ، محققان می گویند که چاقی لزوماً منجر به دیابت نوع 2 نمی شود ، بلکه بیشتر از “آستانه چربی خاص” است. و به عنوان یک قانون کلی برای پیشگیری از دیابت نوع 2 ، دانشمندان می گویند دور کمرتان باید همانند 21 سالگی شما باشد.

پروفسور روی تیلور می گوید: “اگر نمی توانید شلوارهایی را که در 21 سالگی استفاده می کردید بپوشید ، بدن شما بسیار ضخیم است و اضافه وزن ندارید ، اما در معرض ابتلا به دیابت نوع 2 هستید.” دانشگاه نیوکاسل “شما هستید.”

متخصصان 12 فرد مبتلا به دیابت نوع 2 را که دارای BMI طبیعی بودند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. سپس آنها به مدت 2 هفته رژیم غذایی 800 کالری در روز دریافت کردند. سوپ و غذای چشم نواز. و به آنها کمک کرد تا 4 تا 6 هفته دیگر وزن کم کنند. این کار 3 تا 10 دور انجام شد تا زمانی که آنها 10 تا 15 درصد وزن اولیه خود را از دست دادند.

دیابت نوع 2

هشت نفر از این افراد وارد دوره بهبودی شدند. بنابراین ، سطح قند خون آنها متعادل بود و داروهای دیابت مصرف نمی کردند. در نتیجه این رژیم غذایی ، سطح چربی در کبد و لوزالمعده این افراد به میزان قابل توجهی کاهش یافت و توانایی پانکراس در تولید انسولین بازیابی شد. محققان می گویند یافته ها نشان می دهد که هر فرد “آستانه چربی خاصی” دارد و اگر از آن فراتر رود ، به دیابت نوع 2 مبتلا می شود.

پروفسور تیلور گفت: “این مطالعه که در کنفرانس دیابت نیز ارائه شد ، ضربه ای به افراد مبتلا به دیابت نوع 2 و درمان آنها است.” “این نتایج اولیه به وضوح نشان می دهد که دیابت ناشی از چاقی نیست ، بلکه ناشی از اضافه وزن است. دلیل آن وجود چربی بیشتر در کبد و لوزالمعده است.”

دیابت نوع 2

پروفسور تیلور می گوید: “پزشکان اغلب احساس می کنند که افزایش وزن جزء م ofثر دیابت نوع 2 در افرادی است که جزو افراد چاق طبقه بندی نمی شوند.” “این بدان معناست که پزشکان به افراد با وزن طبیعی توصیه نمی کنند که وزن خود را کاهش دهند.” و آنها ابتدا دیابت و انسولین را برای آنها تجویز می کنند. “

با این حال ، 4.5 میلیون نفر در انگلستان به دیابت نوع 2 مبتلا هستند و از هر 10 نفر با وزن طبیعی یک نفر مبتلا به دیابت است.

بیشتر بخوانید:

نکاتی در مورد دیابت نوع 2 که شاید ندانید

تفاوتهای اصلی بین دیابت نوع 1 و نوع 2 چیست؟


[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما