افزایش بازدید، افزایش فروش؟ !!

[ad_1]

راه های تضمینی افزایش بازدید سایت چیست؟ آیا می توانیم با افزایش بازدید سایت سود کسب و کار خود را افزایش دهیم؟ ترافیک سایت را افزایش می دهد. سئو و بهبود رتبه سایت؟

افزایش ترافیک سایت که به نوبه خود رتبه سایت را بهبود می بخشد و باعث می شود در گوگل اسپیس بیشتر دیده شوید، یکی از مواردی است که می تواند کسب و کار شما را سودآور کند. زیرا همانطور که می دانید هر چه بازدید و بازدید از یک سایت بیشتر باشد، احتمال افزایش نرخ تبدیل نیز بیشتر می شود. اما چگونه می توانیم ترافیک سایت خود را افزایش دهیم؟ در مقاله بعدی به تفصیل به شما خواهیم گفت.

افزایش بازدید سایت به چه معناست؟

جذب ترافیک و بازدید از سایت به زبان ساده به این معنی است که شخصی روی لینک سایت شما کلیک کرده و وارد سایت شما می شود. اگر لینکی از یک سیستم 10 بار کلیک شود، آیا به این معنی است که 10 بازدید انجام شده است؟ معیار بازدید از سایت IP کاربر است. زمانی که هر IP وارد سایت شما می شود، یک بازدید وجود دارد. اما آیا همه فیلم های موفق واقعی هستند؟ نه علاوه بر این کاربر می تواند از طریق ربات ها از وب سایت بازدید کند. اما ما می خواهیم راه های خاصی را برای رسیدن به سایت به شما آموزش دهیم که واقعی هستند. به دلیل افزایش چشمگیر ترافیک سایت، اگرچه ممکن است با تاثیر بر سئو، رتبه شما را بهبود بخشد، اما تاثیری بر نرخ تبدیل و افزایش درآمد شما نخواهد داشت. آیا افزایش بازدیدها به نفع شماست؟

راه های تضمینی افزایش بازدید سایت چیست؟

برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت خود، باید بدانید که افراد از چه روش هایی بیشتر برای رسیدن به سایت شما استفاده می کنند. در اینجا 5 روش تضمینی برای افزایش بازدید سایت ارائه شده است که می تواند نرخ تبدیل سایت شما را افزایش دهد.

1. سئو و بهینه سازی سایت راهی برای افزایش ترافیک ارگانیک است.

سئو مجموعه ای از فعالیت هاست که به خزنده های گوگل کمک می کند تا محتوای سایت شما را بهتر درک کنند. این باعث بهبود رتبه سایت شما می شود. بهبود رتبه سایت شما را در فضای SERP بیشتر نمایان می کند! و باعث افزایش تعداد کلیک ها و بازدید کاربران از سایت شما می شود. با افزایش تعداد ورودی ها، نرخ تبدیل نیز افزایش می یابد. این کار باعث افزایش کسب و کار و افزایش سود شما می شود. بگیر هزینه سئو در مقایسه با تبلیغات، این یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید سایت است.

2. افزایش بازدید سایت با بهره گیری از شبکه های مجازی.

با توجه به رواج عمومی استفاده از شبکه های اجتماعی در سال های اخیر، می توانید از کسب و کار خود به عنوان یکی از راه های افزایش بازدید سایت با فعالیت های گسترده در شبکه های اجتماعی و جلب سیل عظیمی از مخاطبان استفاده کنید. معرفی شده در با قرار دادن لینک به صفحات خود در پست های مرتبط در شبکه های اجتماعی مانند: LinkedIn، Twitter، Instagram، Facebook و غیره، ترافیک سایت خود را با دریافت کلیک از مخاطبان خود و ارسال آنها به سایت خود به سایت خود افزایش دهید.

افزایش بازدید، افزایش فروش؟ !!

3. استفاده از شبکه های اشتراک گذاری ویدئو مانند: Appart، Potip

با افزایش علاقه کاربران به محتوای ویدیویی پس از سال 2013، گوگل محتوای بیشتری را به محتوای ویدیویی اضافه خواهد کرد. شبکه های اشتراک گذاری ویدیو مانند Appart وجود دارد که می توانید ویدیوهای خود را آپلود کرده و کد اسکریپت را در سایت خود قرار دهید. با این کار فضای کمتری از هاست شما اشغال می شود و به دلیل ترافیک بیشتر، ترافیک بیشتری به سایت شما می رسد. استفاده از این پلتفرم ها (Operat، YouTube) یکی از مطمئن ترین راه ها برای افزایش بازدید سایت است.

4- تبلیغات یکی از راه های تضمینی افزایش بازدید سایت می باشد.

تبلیغات یکی از راه های تضمینی افزایش بازدید سایت است. اما برای تبلیغات متنوعی که وجود دارد، باید در مورد هر یک از روش های تبلیغات در گوگل اطلاعات زیادی داشته باشید. زمان و کدام تبلیغ برای استفاده بسیار مهم است. اگر تبلیغ به درستی انتخاب شود، قطعا می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد. اگرچه هزینه تبلیغات در گوگل بسیار بالاست، اما ترافیکی که از طریق آن وارد می شود بسیار ارزشمند است و نرخ تبدیل سایت شما را افزایش می دهد.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری بنری است که برای طراحی آن از تصاویر ثابت یا متحرک استفاده می شود. اما هزینه این تبلیغات کمی بیشتر از بازده نرخ تبدیل است. از این نوع تبلیغات بیشتر برای برندسازی استفاده می شود. بنابراین اگر کسب و کار شما فروش خوبی دارد، فکر نکنید تمام شده است! یکی از استراتژی هایی که می توانید استفاده کنید این است که روی برندسازی خود کار کنید.

روی آگهی کلیک کنید.

تبلیغات کلیکی یا Google Advertising یکی از روش های تبلیغاتی است که می توانید برای افزایش بازدید سایت از آن استفاده کنید. تبلیغات کلیکی تبلیغات گوگل هستند که در صفحه اول گوگل قابل مشاهده هستند. با توجه به هزینه ای که برای کلیک روی لینک های سایت خود باید بپردازید، بهتر است از کلمات کلیدی استفاده کنید که نرخ تبدیل بالایی دارند. برای این تبلیغات، توصیه می کنیم از متخصصان تبلیغات گوگل کمک بگیرید.

گزارش تبلیغات

رپورتاژ تبلیغی است که در سایت های پر بازدیدی که شهرت خوبی دارند (DA و PA بالاتر از سایت خود) مطالب را منتشر می کند و به صفحه مورد نظر در سایت خود لینک می دهد. مخاطبان این سایت ها از طریق لینک قرار داده شده در گزارش به سایتی هدایت می شوند که مطالب را مطالعه کرده و گزارش را منتشر می کند. گزارش دهی یکی از مهم ترین مولفه های افزایش ترافیک سایت است. خدمات سئو که در بهبود رتبه سایت تاثیر بسزایی دارد.

5- بهبود سرعت سایت برای افزایش بازدید سایت

افزایش سرعت سایت یکی از مهم ترین راه های افزایش بازدید سایت است. آمارها نشان می دهد که وقتی کاربران روی یک لینک کلیک می کنند، اگر سریعتر از 8 ثانیه صفحه بارگذاری شود، صفحه را ترک می کنند. شانس بازگشت این کاربر به سایت شما تقریباً صفر است. زیرا او تجربه کاربری بد (UX) سایت شما را در نظر دارد. برای افزایش سرعت سایت می توانید یک سیستم CDN در سایت خود راه اندازی کنید. به این ترتیب بهبود تجربه کاربری باعث افزایش رتبه و بازدید سایت شما می شود.

نتیجه…

هر راه تضمینی برای افزایش ترافیک سایت زمانی موثر است که میزان و نوع ترافیک سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. گوگل آنالیتیکس می تواند در انتخاب بهترین راه برای افزایش بازدید سایت بسیار مفید باشد.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما