افزایش روزانه مبتلایان به کرون در ایران

[ad_1]

یکی از اعضای کمیته علمی کرونا گفت: نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد میزان ابتلا به بیماری های عروق کرونر قلب به طور چشمگیری افزایش یافته است و در زمانی که تعداد بیماران با چنین سرعتی در حال افزایش است، سطح استراحت در بستر در ICU وجود دارد. طبیعتاً بالا خواهد رفت.»

به گزارش النا، عضو کمیته علمی «پیام طبرسی» کمیته علمی کرونا در رابطه با وضعیت امکرون گفت: با توجه به آمارهای چند روز اخیر، هر روز حدود 3 تا 5 درصد بر تعداد مبتلایان کرونا افزوده می‌شود و منتظر افزایش تعداد مبتلایان به پنج نفر هستیم.

وی افزود: البته باید توجه داشت که این اعداد چندان دقیق نیستند، زیرا در اکثر مواقع که یک یا دو نفر یک مورد مثبت می گیرند، بقیه افراد برای پرداخت به آزمایشات دیگر مراجعه نمی کنند. بنابراین ما اعتماد چندانی به این آمار نداریم اما آمارها حاکی از آن است که میزان ابتلا به شدت افزایش یافته و به طور طبیعی تعداد بیماران در این بخش های مراقبت ویژه افزایش خواهد یافت. خوشبختانه هنوز آمار فوتی ها افزایش نیافته است اما پیش بینی می کنیم تا دو هفته آینده با افزایش نسبی تخت ها مواجه شویم. امیدواریم این افزایش محسوس نباشد اما وضعیت قابل پیش بینی نباشد.

یکی از اعضای کمیته آکادمیک کرونا با آمار تلفات اخیر و تلفات در روزهای اخیر مرتبط بوده است. افراد مسن همچنان به بیماری های بیشتر و بیشتر در سرزمین و کل جامعه مبتلا می شوند و مرگ و میر و مرگ و میر افزایش می یابد.

او گفت: «جهان به اندازه گذشته موفق نبوده است. همانطور که در ایالات متحده و اروپا سیستم های کنترل و نظارت بسیار قوی تر از سیستم ما هستند، آنها همچنین قادر به کنترل ویروس به دلیل ناتوانی در تولید مثل نیستند. در عین حال باید مردم را تشویق کنیم که هر چه زودتر واکسینه شوند تا مرگ و میر آنها کنترل و به حداقل برسد تا زمانی که سرعت شیوع بیماری کم نشده از ماسک استفاده نکنند.

عضو کمیته علمی کشور کرونا افزود: اما در حالی که منتظر محدودیت ها هستیم تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم، چیزی به نام موفقیت در این دنیا وجود ندارد. در رابطه با محدودیت‌های کرونا باید تصمیم‌گیری شود و همانطور که دیروز اعلام شد، وزیر محترم گفتند اگر شیوع این بیماری در جامعه شدید شود، محدودیت‌های موجود در جامعه را برطرف می‌کنیم. .

طبرسی در ادامه به راهکارهایی برای افزایش سرعت واکسیناسیون در کشور اشاره کرد. البته در روزهای اخیر که اکثر مردم برای واکسیناسیون مراجعه می کنند، منتظر آخرین اپیدمی هستیم. برخی تصور می کنند که کرونا تمام شده و ارقام کم است و نیاز سومی نیست. اکنون بهترین زمان برای بازدید و کشف سومین واکسنی است که می توانیم به استفاده از آن ادامه دهیم.

وی با اشاره به وضعیت فعلی سیستم درمانی و میزان آمادگی کادر برای درمان در مقابل پک جدید گفت: مهمترین مسئله در حال حاضر وضعیت انسانی است. پرستاران و پزشکان خسته هستند. از یک سو، افکار عمومی تحت فشار شدید وجود دارد. انگیزه کادر درمانی مانند سایر انگیزه ها نیست.

کرونا، یکی از اعضای کمیته علمی، به ماه های آینده اشاره کرد و گفت: استعداد ابتلا به ویروس بستگی به سرعت ما دارد و قابل پیش بینی نیست و باید در آینده دیده شود.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما