المنت میله ای چیست و متفاوت محصولات

هیترهای برقی (بخاری)، خشک کننده های مو (سشوار)، سماور برقی، هویه ها، دوش های حمام، آبگرمکن ها، اجاق گاز، کوره، رادیاتور، توستر ها، سرخ کن ها، خشک کننده های لباس، انواع اتو مو و لباس میز بخار، دستگاه اسپرسو، سونا و پاک کننده بخار، بخاری های لوله ای، پمپ های پخش روغن، بخاری های مایع غوطه ور، گرمایش گاز و… المنت میله ای در مدل های: فین دار ، پره دار ، آبگرمکنی ساخته می شوند و از آن ها در بخاری برقی، گرم کردن سوله یا محیط باز و بسته، برای کباب پر و فر و بسیاری از دستگاه های صنعتی استفاده می کنند.

چه کاری می‌توانید انجام دهید برای صرفه‌جویی در مقدار المنت میله ای شما از نابودی توسط رسانه‌های اجتماعی؟

coffee, notebook, writing, white, work, to write به علت تمركز سيمدر مركز هيتر مقاومت گرمايي در مقايسه با ساير المنت ها پايين تر است : مزايای استفاده عملكرد مطلوب در فضای فشرده وجوه رده متنوع در سايز و شكل ، توزيع قدرت منحصر به فرد و قابليت كنترل توسط ترموكوپل هاي مختلف می باشد. المنت میله ای چیست و نحوه کار آن چگونه است؟ در داخل المنت میله ای از سیم کروم نیکل مقاومتی فنر شده استفاده میشود که به وسیله ی خاک اسید منیزیم کاملا عایق شده و هیچ اتصال الکتریکی به بدنه لوله روکش نمیدهد و با 2 پیچ سر و انتهای فنر بسته میشود که به اصطلاح به آن نقطه ی سرد میگویند زیرا این پیچ ها به هیچ وجه گرم و داغ نمیشوند. المنت سیلیکون رابر به گونه ای طراحی میشود که تمامی رنج های دمایی (دمای پایین و بالا)و همچنین تمامی اشکال هندسی (منظم و غیر منظم) در سایز ها و ابعاد مختلف را پوشش می دهند با توجه به خواص شناخته شده از سیلیکون رابرها ،یکی از برجسته ترین قابلیت های آن ها مقاومت در برابر لرزش و شوک مکانیکی می باشد سیلیکون رابر ها از دو لایه سیلیکون که در بین آنها مقاومت حرارتی قرار داده شده است که در نهایت به هم فشرده شده اند ، تشکیل شده استیکی از بهترین گزینه های انتخاب برای رساندن دما به نقطه دلخواه ترموستات کنترلر ها می باشند ، با توجه به جنس این دسته از المنت ها این امکان برای شما فراهم می باشد تا در هر سایز و ابعاد و با طول سیم دلخواه المنت را سفارش نمایید .

کارگاه هیتر هدف در بازار لاله شهر تهران واقع شده است. المنت های میله ای از پرمصرف ترین و پرکاربردترین المنت ها در بازار می باشند. به زبان ساده هیترهای میله ایی یا لوله ایی امکان تبدیل شدن در اشکال مختلف با انواع طول ها ، سطح مقطع ها ، اتصالات و جنس غلاف متفاوت را دارا می باشند. مزیت تماس مستقیم انتقال حرارت زیاد است برای گرم کردن آب یا مایعات مشابه این المنت های فلنج دار را مستقیم در مخزن قرار میدهند. معمولا سایز المنت های استاندارد بین 30 الی 400 سانتیمتر است که بسته به جایی که المنت را میخواهید در آن استفاده کنید سایز متغیر است. حال در صورت استفاده از لامپ، قسمتی از تخم ها که نور لامپ به آن بتابد گرمتر خواهد بود از قسمت دیگر تخم که نور لامپ بر روی آن نتابیده است. یکی دیگر از المنت ها بوده که از انعطاف بالایی برخوردار است و برای گرم کردن لوله های باریک از آن استفاده می شود. در نتیجه هوا بخشی از گرمای جسم را از بین می برد.

تشکیل سیلیکون کارباید (SiC) در اثر واکنش بین سیلیکون و کربن در دمایی پایین تر از نقطه ذوب سیلیکون شکل می گیرد. شیشه به کار رفته در المنتهای رفلکتوری سفید و مات و شیشه به کار رفته در المنت ساده از شیشه ساده تشکیل شده است. انواع دیگر این المنت فلزی شامل سیم مقاومت است که معمولاً در مواردی مانند توسترها ، سشوار ، کوره و گرمایش کف استفاده می شود. اندازه، غلاف، سرپوش، ترمینال ها، توان و ولتاژ می توانند با الزامات گرمایش منطبق شوند. هیتر های فوق که از گاز هالوژن پر شده است امکان افزایش دمایی بالغ بر 2600 درجه سانتیگراد را فراهم می کند به طول موج حداکثر تقریبی 1 میکرون قابلیت چرخش سریع بین وضعیت خاموش و روشن را دارا می باشد ، موارد مصرف : خم کاری لوله های پی وی سی – گرمایش اولیه پریفورم های پت – صنایع گرمایش پلاستیک – شیرینگ های گرمایی و امور آزمایشی تحقیقی در مورد تغییر شکلهای گرمایی قابل توجه مشتریان محترم سایزهای غیراستاندارد به صورت سفارشی وارد خواهد شد.

همچنین برای اطمینان از کالای ارسالی مطابق با نیاز مشتری، بهتر است ابتدا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل گردد. در صورتی که ابعادی غیر از این موارد را نیاز دارید به محصول المنت فشنگی هم نگاهی بیاندازید. به دلیل جلوگیری از خورندگی توسط رسانه المنت لوله ای فلنج دار بصورت غیر مستقیم استفاده میشود و دلیل دیگر آن نیز در شرایطی است که نیاز به انتقال حرارت کنترل شده وجود دارد. خوبی این روش آن است که برای گرم کردن المنت به جریان برق زیادی نیاز نیست و گرمای آن نیز تا حدود زیادی برای مصارف خانگی قابل کنترل است.

هرچه طول سیمهای افزایشی بیشتر باشد، برای غلبه به مقاومت سیمها، به توان بیشتری نیاز است. رساناها مقاومت اندکی دارند (الکتریسیته به آسانی در آن ها جاری می شود) در حالی که عایق ها مقاومت زیادی نشان می دهند (الکتریسیته برای عبور از آن ها با دشواری روبرو است). ماده پرکننده فضای داخلی المنت، ساخت انگلستان یا آمریکا می باشد، که عایق جریان الکتریسیته و هادی حرارتی مناسبی می باشد. در نهایت با استفاده از یک المنت حرارتی صنعتی می توانید فضای داخلی ساختمان های صنعتی و تجاری را گرم کنید. در نوک یک پراب اتصالی زمینی ، سیم های ترموکوپل از لحاظ جسمی به قسمت داخلی دیواره پراب وصل می شوند. این امکانات المنت های صنعتی و خانگی، امکان سنجش های بسیار دقیق تر و پیچیده تر را فراهم می کنند. به همین دلیل وجود این المنت باعث شدهاست که نیازهای بسیاری از جمله انتقال سریع حرارت، کاهش هزینههای صنایع، استهلاک پایین تا حدودی برطرف شود. مواد رسانا یا Conductive: این دسته از مواد به خوبی جریان الکتریکی را از خود عبور میدهند بدون آنکه اتلاف انرژی در آنها صورت بگیرد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت المنت میله ای بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما