امیرآباد: استقلال مدعی قهرمانی شد

[ad_1]

خبرگزاری فارس: کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: کسانی که می گویند استقلال خوب بازی نمی کند، نیمه اول بازی را دوباره با گل گهر تماشا کنند.

مهدی امیرآبادی درباره پیروزی استقلال مقابل گل گهر گفت: هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند. این دیدار 6 امتیازی بود زیرا بازی با حریفان برتر جدول بسیار مهم است. هفته گذشته به این موضوع اشاره کردم که فکری با وجود اینکه همه بازیکنانش را در اختیار نداشت و بدنسازی خوبی در کنار تیمش نداشت، نسبت به مربیان قبلی خود نتیجه بهتری گرفت. آنها در این مدت زمان زیادی دارند و باید در این زمینه به آنها حقوق داده شود.

وی افزود: هفته استقلال در حال بهتر شدن است. مطمئنم اگر هواداران استقلال دور هم جمع شوند، تیم پیروز می شود و همه در پایان فصل خوشحال می شویم.

کاپیتان سابق استقلال یادآور شد: چند روز پیش به این موضوع اشاره کردم که ممکن است استقلال همیشه کادر پزشکی قدرتمندی را از دست نداده باشد. می بینید که اگر استقلالی مصدوم این هفته حضور داشت، وضعیت تیم در هفته گذشته چقدر تغییر می کرد. حضور بازیکنانی مانند دیابت، شوجیان، نادری و … می تواند در هر ورزشی موثر باشد.

امیرآبادی در ادامه گفت: استقلال با این زیباروها بازی می کند و دست مربی باز است. کسانی که می گویند استقلال خوب بازی نمی کند، نیمه اول را دوباره با گل گهر تماشا کنند. گل گهر تیم کوچکی نیست و در زمین خودش به تیم ادای احترام نمی کند مخصوصاً وقتی که کلاه نوی سرمربی آن است. دیدی که استقلال نصف توپ بود، همه کار کردند و حتی گل سوم را هم زدند. در نیمه دوم، استقلالی ها عقب نشینی کردند، هر چند طبیعی بود که تیمی که در خانه با 2 گل عقب افتاده بود، برای جبران و چرخش بازی تلاش می کرد.

وی گفت: استقلال 3 امتیاز شیرین گرفت و قطعا در آینده حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. بازیکنان محروم از مصاحبه هستند و بعد از دوری از آنها، داشتن کادر فنی متمرکز برای دو بازی آینده مقابل آلومینیوم و پرسپولیس می تواند یک حقه باشد.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما