انتقام‌جویان وایکینگ‌ها به سریال «وایکینگ‌ها؛ والهالا» بازمی‌گردند

[ad_1]

در رفتن «وایکینگ ها» یکی از بهترین سریال های دهه اخیر بود که از نظر زیبایی بصری و خشونت در صحنه های جنگ بی شباهت به «بازی تاج و تخت» نبود. اکنون نتفلیکس به این موضوع بازگشته است. داستان این سریال در دنیایی می گذرد که توسط راگنار و پسرانش ساخته شده است. با این حال، این یک داستان جدید است.

به گزارش فرارو؛ «وایکینگ‌ها؛ والهالا ما را به سری قبلی بازمی‌گرداند، صد سال پس از ماجراهای قرن یازدهم، و ماجراهای برخی از معروف‌ترین وایکینگ‌های تاریخ را دنبال می‌کند.» خواهر سرسخت فردی اریکسن (فردا گوستاوسون) است. و شاهزاده مشتاق شمال، هارولد سیگارسون (لئو استور).

Vikings Avengers به ​​سریال بازگشته است

تنش بین وایکینگ ها و امپراتوری بریتانیا به نقطه خونریزی رسیده است و خود وایکینگ ها در آستانه جنگ داخلی بین مسیحیان و پیروان ادیان باستانی قرار دارند.

در این سریال می بینیم که دنیای وایکینگ ها بیش از هر زمان دیگری گسترش یافته و شخصیت های سری قبلی حالا به شخصیت هایی افسانه ای و خداگونه تبدیل شده اند. در اینجا ما سه شخصیت جدید و موقعیت های جدید داریم. اما مسائل واقعی همچنان یکسان است: سلطنت، دوستی و اختلافات مذهبی.

در این مجموعه سه داستان وجود دارد. اولین مورد در منطقه کتگات اتفاق می افتد و شخصیت اصلی آن فردیس است. دومی در انگلستان می گذرد و داستان درگیری تاج و تخت بین شاه ادموند و پادشاه نروژ را روایت می کند. در نهایت، خط سوم یک خط متقابل بین دو نقطه است که جنگ بین وایکینگ ها (تحت فرماندهی پرنس هرالد) و انگلستان را نشان می دهد.

Vikings Avengers به ​​سریال بازگشته است

اگرچه داستان سریال دارای عناصر زیادی است، اما ساختار داستان بسیار منسجم است و تمرکز اصلی آن بر مسائل مذهبی است. اینجا همه چیز تحت تاثیر دین است. اختلافات مذهبی بهانه ای برای بریتانیایی ها می شود تا وایکینگ ها را قتل عام کنند و زمانی که وایکینگ ها تصمیم به انتقام گرفتن می گیرند، اختلافات مذهبی اتحاد آنها را به مرز نابودی و جنگ داخلی باز می گرداند. رویکرد سریال به این تفاوت های مذهبی بی طرف است و اشتباهات و قتل های مسیحیان را نادیده نمی گیرد.

اما چیزی که همه این عناصر مختلف را جذب می کند، شخصیت لیف و خواهرش فردیس است. لیف یک مبارز برجسته و استراتژیست باهوش است. او می تواند در دریاهای طوفانی بدون از دست دادن افراد خود قایقرانی کند. او می تواند با حیوانات دو برابر اندازه خود مبارزه کند. اما او پر از تردید است. گویی هویت خود را از دست داده و نمی داند کجا زندگی می کند و باید از چه دینی باشد. او نمی داند در زندگی به کدام سمت برود.

Vikings Avengers به ​​سریال بازگشته است

از سوی دیگر، فریدیس با پیشروی داستان، نسبت به خود اطمینان بیشتری پیدا می کند. او زنی است که با رویای انتقام زندگی می کند. او یکی از بازماندگان قتل عام مسیحیان بریتانیایی است و اکنون سرسختانه می خواهد انتقام سرنوشت خود را بگیرد. گوستاووسون در نقش فردیس توانسته تعادل خوبی بین خشونت و قدرت از یک سو و احساسات و ضعف از سوی دیگر برقرار کند.

هرالد نیز یک شاهزاده مسیحی است که مسیحیت او به دلیل شرایط سیاسی است تا اعتقادات قلبی. این مانند پلی است بین مسیحیان و پیروان ادیان باستانی. صبورتر و مهربانتر از اجدادش است. داستان هرالد با داستان دو برادر و خواهر به گونه ای در هم آمیخته است که انسجام در داستان کلی سریال کاملاً حفظ شده است. در سری های قبلی، به خصوص پس از مرگ راگنار، تعداد شخصیت ها و داستان های فرعی تا حدودی پراکنده و بیش از حد بود. اما در اینجا همه داستان های فرعی در هماهنگی کامل هستند.

علاوه بر داستان عالی “وایکینگ ها” و شخصیت های جذاب، “واله” نیز پر از صحنه های نبرد خشن و دیدنی است.نبرد تن به تن و صحنه های نبرد بزرگ.به همین دلیل این سریال دست کمی از سری قبل ندارد.

ریتم سریال بسیار تند است و اگرچه بر جذابیت سریال می افزاید، اما گاهی باعث می شود برخی مسائل (مثل رابطه هرالد با برادرش یا اتفاقاتی در دادگاه بریتانیا) بسیار سریع و سطحی به نظر برسد.

جلوه های ویژه سریال خیلی خوب کار می کنند و تقریبا بی نقص هستند. به جز منظره دریا با کیفیت پایین. در عوض، صحنه های جنگ و آیین های مذهبی جذابیت بصری زیادی دارند. طراحی لباس و گریم بازیگران نیز در برخی جاها (مانند لباس مجلسی و کت خز) هنرمندانه و جذاب و در برخی جاها (مانند لباس نظامی و اسلحه) بسیار رایج و بدون جزئیات است.

در مجموع این سریال یک دنباله موفق و درخشان است که دنیا را بزرگتر از سری قبلی کرده است و داستانی زیبا از ادامه داستان وایکینگ ها را به ما ارائه کرده است. پایان فصل اول ما را برای دیدن فصل بعد مضطرب می کند. “Vikings وال” Wallah “آنقدر جذاب است که هم طرفداران سریال های قبلی و هم بینندگان جدید را برای دیدن دنیای وایکینگ راضی می کند.

  • قالب: سام کورلت، فردا گوستاوسون، لئو ساتر

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما