انواع شال و روسری و و نکات استفاده از آن!

موضوع مهم دیگری که در انتخاب و خرید روسری، به خصوص رنگ  آن باید به آن توجه کرد موضوع رنگ چشم و مو است. معمولا افراد را از نظر رنگ و توناژ پوست به چهار دسته کلی افرادی با رنگ پوست سرد، افرادی با رنگ پوست گرم، افرادی با رنگ پوست خنثی و افرادی با رنگ پوست برنزه تقسیم بندی می شوند. میزان اهمیت و تاثیرگذاری روسری در صنعت پوشاک، به خصوص مسئله مد و فشن به قدری زیاد است که نمی توان به آن بی اعتنا بود.

از آنجا که استفاده از این پوشش به دور گردن در کارخانه ها می توانست خطرات جانی به بار داشته باشد، زنان شروع به استفاده از روسری بر روی سر کردند. اینکار علاوه بر کاهش خطر، باعث جلوگیری از ورود مو به درون اسباب و ابزار کارخانه می شد. با این همه محبوبیت واقعی این پوشش به اوایل قرن 19 و زمان به تخت نشستن ملکه ویکتوریا باز می گردد. ملکه ویکتوریا اغلب از روسری های ابریشمی به عنوان ابزار زینتی و مد استفاده می کرده است. استفاده ملکه از این پوشش باعث شد که خیلی زود این نوع پوشش به البسه محبوب میان طبقه اشراف و بعد از آن مردم عادی تبدیل شود. برای مثال گفته می شود که امپراطور ناپلئون بناپارت، روسری های ابریشمی را از هند وارد کرده و به همسر خود امپراطوریس ژوزفین هدیه داد.

  • یکی از پرطرفدارترین روسری های موجود در بازار نخی می باشد، اگر به دنبال روسری قیمت مناسب می گردید بهتر است روسری نخی را مد نظر قرار دهید.
  • بنابرین شما می توانید با توجه به هر سلیقه و پوششی اقدام به خرید نمایید و با پوشیدن آن به زیبایی استایل خود بیافزاید.
  • طرح و نقش های متنوعی در آنها به چشم میخورند و از طیف رنگ های ملایم و کمرنگ تا رنگ های شاد و زنده در آنها به چشم میخورد.

خرید آنلاین روسری نخی در مجموعه گیسپوش مزایایی برای شما دوستان به همراه دارد. این فروشگاه برای هر دفعه خرید اینترنتی که انجام می‌‌دهید برای شما پاداش خرید در نظر میگیرد. این تاکید و رواج استفاده از پوشش سر باعث شد تا این بخش از البسه به بخش بسیار مهمی از صنعت پوشاک تبدیل شده و تاثیر گذاری زیادی در ترندها و گرایشات مد و فشن داشته باشد. به همین دلیل هم است که زنان ایرانی در حال حاضر توجه بسیار زیادی به موضوع خرید و انتخاب روسری داشته باشند.

روسری سنتی رنگ نارنجی منگوله ی مشکی 1.5 متری

در ادامه این مقاله به بررسی روش های مختلف انتخاب رنگ و نوع روسری برای افراد مختلف می پردازیم. در اولین گام موضوع همخوانی رنگ این پوشش با رنگ پوست افراد را بررسی می کنیم. در این ‌میان لازم است تا دیدگاه قدرتمندی درباره انواع مدل شال و روسری داشته باشند. در این مقاله همراه با تجربیات سایت لیموشاپ هستید تا با هم سفری جذاب داشته باشیم به یکی از نمادهای قدرتمند در تکمیل استایل خانم ‌ها. اینجا می ‌خواهیم تا در بحثی مفصل از دنیای شاخه در شاخه انواع مدل شال و روسری برای شما گفته باشیم.

انواع روسری

در مقابل، طلای زرد فلز مناسب تری برای افرادی با رنگ پوست گرم به شمار می آید. افرادی که هر دو نوع این فلزات بر روی پوست آنها جلوه دارد هم دارای رنگ پوست خنثی هستند. اگر انتخاب نهایی شما روسری طرح دار و قواره بزرگ است، حتما از مانتو بلند تنگ ساده و بدون طرح استفاده کنید، با خرید روسری این ترفند میتوانید اندامتان را لاغر و بلند تر جلوه دهید. اگر قصد دارید با روسری و شال مذکور روسری آرایی کنید، حتما الیاف ابریشم، نخی بخرید، اما کسانی که میخواهند از این محصول به عنوان روسری و شال مجلسی استفاده کنند، بنده الباف لمه، ساتن، حریر و پلیسه را پیشنهاد میکنم.

روسری چیندار لیندورشاین

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را انواع روسری آشنا کنیم امیدواریم با خواندن مطالب فوق بتوانید انتخابی درست داشته و سالیان سال از آن استفاده نمایید. یکی از مزیت های روسری های ابریشمی چروک نشدن است، گاهی برای شما اتفاق افتاده با پوشیدن یک نوع روسری به راحتی دچار چروک شده و زیبایی شما را زیر سوال میبرد. روسری های ابریشمی جز یکی از گرانترین روسری های بازار محسوب می گردد و بیشتر برای مجالس و مکان های مهم به کار می رود.

به عنوان مثال روسری حریر نگین دوزی و روسری ابریشمی در گروه روسری های مجلسی قرار می گیرند. این روسری زیبا با استفاده از پارچه حریر طراحی گردیده است که برای فصل تابستان انتخابی ایده آل می باشد. جنس پارچه موهر و کشمیر از انواع پر کاربرد برای انواع شال زمستانی می باشند.

اکنون با موضوعات مختلف تاثیر گذار بر نحوه انتخاب  روسری آشنا شدیم به مورد مهم دیگر، یعنی نحوه استفاده از این پوشش و ارتباط آن با فرم صورت می پردازیم. موضوع اصلی که در این زمینه استفاده از روسری باید به آن توجه داشت این است که نوع استفاده باید باعث متعادل تر شدن شکل اولیه فرم چهره شود. استفاده از روسری هایی با طرح های شلوغ و چند رنگ باعث می شود تا صورت افراد، پرتر به نظر بیاد. در مقابل پوشش های تک رنگ باعث می شوند تا صورت فرد استفاده کننده از این پوشش لاغرتر و باریکتر به نظر بیاید.

همه آنچه درباره روسری باید بدانید

البته روش دیگری هم برای تشخیص تناژ رنگ پوست وجود دارد و آن توجه به رگ های روی مچ است. این نوع استفاده از روسری در چین برای زمان طولانی ادامه پیدا کرد، آنچنان که شواهد حاکی از استفاده از این پوشش در میان سربازان در حدود سال های 230 پیش از میلاد، یعنی دوران امپراطور چنگ هم می باشد. البته در این دوران، جنس این البسه نشانه رتبه افراد استفاده کننده بوده است.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما