اورتون همکاری خود را با سه اسپانسر روسی – ورزش سه – به حالت تعلیق درآورد.

[ad_1]

کد خبر: 1813385 |
11 مارس 1400 ساعت 18:30
2028 بازدید |

0
نظرات

اورتون همکاری خود با سه اسپانسر روسی را به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش WarziC، بدنه حاکمه فوتبال پس از حمله زمینی، هوایی و دریایی به اوکراین توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اقدام کرده است.

سازمان های دیگر اقداماتی را برای تبدیل روسیه به یک انزوای ورزشی و فرهنگی در تلافی حمله پوتین به اوکراین انجام داده اند. فینال لیگ قهرمانان اروپا در ماه مه از سن پترزبورگ به پاریس منتقل شد و مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک قرار بود در سپتامبر در سوچی برگزار شود. لغو کنید.

اندکی بعد فیفا و یوفا اعلام کردند که هیچ بازی بین المللی در روسیه برگزار نخواهد شد و تیم های روسی باید در زمین بی طرف بدون پرچم یا حتی نام روسی بازی کنند. تیم ملی روسیه از مرحله پلی آف جام جهانی حذف شد و تمامی باشگاه های فوتبال روسیه از مسابقات اروپایی حذف شدند. روسیه قرار بود در مرحله پلی آف به مصاف لهستان برود اما به همراه چند کشور دیگر روسیه را تحریم کرد.

روز گذشته شالکه همکاری خود را با گازپروم روسیه به حالت تعلیق درآورد و امروز نیز اعلام شد که اورتون نیز سیاست مشابهی را در پیش گرفته است.

به گفته اورتون، باشگاه بلافاصله تمام قراردادهای اسپانسرینگ با سه شرکت روسی USM، Megaphone و Utah را به حالت تعلیق درآورد. به گفته اورتون، همه در باشگاه از چنین اتفاقات وحشتناکی شوکه و غمگین هستند. USM حامی تجاری زمین تمرین اورتون است. این شرکت سالانه 12 میلیون دلار بابت قرارداد اسپانسرینگ به اورتون می پردازد و قراردادی 30 30 میلیونی در سال 2020 با گزینه های فرانچایز آینده برای استادیوم جدید اورتون امضا کرده است. مگافون اورتون اسپانسر اصلی پیراهن تیم زنان است و نام تجاری مگافون خارج از یکی از بخش‌های گودیسون پارک برجسته است.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما