اولین رابطه جنسی – BBC News فارسی

حتما مطمئن شوید که رابطه ای محافظت شده دارید که از بارداری ناخواسته و ابتلا به سایر عفونت ها جلوگیری می کند. انگار که اولین بار است با یکدیگر رابطه دارید. مثلا برای بعضی از زوجین، خوردن یک شام خوشمزه در فضای رمانتیک گزینه خوبی است و خوب جواب می دهد. زیرا مردان در این شرایط به آسانی تحریک نمی شوند. صحبت کردن باید به گونه ای باشد که طرف مقابل را به خوبی تحریک کند. گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتی که زن در هنگام رابطه جنسی، آرام و بدون تنش بوده، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس اسانی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او میشود. گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتی که زن در هنگام رابطه ی جنسی ، آرام و بدون تنش بوده، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه ی واژنش به اندازه ی کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود .

اولین رابطه جنسی

ناگوسکی در کتاب خود با عنوان «بیا همانطور که هستی» توضیح می دهد که روان کننده به کاهش اصطکاک و افزایش لذت کمک می کند. در سال ۲۰۱۲، آنها تعریف تعرض جنسی را از “مقاربت جنسی با یک زن به زور و بر خلاف میل او” به “تعرض، هر چقدر هم اندک، در مهبل یا مقعد با هر قسمت از بدن یا اشیاء، یا تعرض دهانی توسط یک عضو جنسی توسط فرد دیگر بدون رضایت قربانی” تغییر دادند. سعی کنید قبل از رابطه جنسی با یکدیگر عاشقانه صحبت کنید. بهتر است قبل از بوسه های عاشقانه گردن و صورت یکدیگر را ببوسید. بوسه ای که مرد و زن به پیشانی و صورت هم می کنند دو طرف را بسیار تحریک می کند. از سوی دیگر، مطالعاتی وجود دارد که ثابت می کند اکثریت نوجوانان پس از از دست دادن باکرگی خود دچار افسردگی نشده و فقط تعداد کمی افسرده می شوند. احتمال این که اتفاق عجیبی حین رابطه بیوفتد، وجود دارد.

برای زوجهای لزبین، افزون بر انتخاب بارداری جانشین، تلقیح دهنده نیز وجود دارد. متخصصان باروری میگویند؛ برخی از انواع مختلف پوزیشن دخول، میتوانند احتمال رسیدن اسپرم به تخمک و شروع بارداری را بیشتر کنند. در هنگام رابطه از مسائل و مشکلات زندگی صحبت نکنید. از آنجایی که در نظر مردم پرده بکارت پرده ای بسیار سفت و محکم است که تنها با فشار پاره می شود ، برخی مردها در هنگام رابطه ی جنسی فشار زیادی به دهانه ی واژن آورده و موجب پارگی دهانه ی واژن و درد و خونریزی می شوند. 4. در هنگام رابطه بهترین و زیباترین لباس هایتان را بپوشید. برخی دیگر ترجیح می دهند که ساعت ها در آغوش هم باشند و بعد از رفع خستگی، رابطه جنسی را شروع کنند. که این سوال بسیاری از افراد می باشد. گفته شدهاست که زنان در مقاربت با مقعد کمتر از مردان مشارکت میکنند، اما این عمل مرسوم نیست. توصیه می کنیم یک ژل لوبریکانت همراه خود داشته باشید تا حین رابطه جنسی از آن استفاده کنید چرا که در بعضی از خانم ها در اولین رابطه جنسی به علت اضطراب و نگرانی ترشحات واژنی کم میشود که این خود باعث ایجاد درد می گردد.پس استفاده از این ژل تا حدودی می تواند موثر واقع شده و همچنین از پاره شدن کاندوم در حین رابطه جلوگیری کند.

ممکن است رابطه جنسی در نگاه اول آنقدر هیجانانگیر باشد برای شما که بخواهید به سرعت جلو بروید؛ به ویژه اگر اضطراب داشته باشید. سرانجام با پشت سر گذاشتن چالشهای بسیار زیاد، زمان شروع زندگی مشترک فرارسیده و سکس و رابطه زناشویی اولین گام برای شروع این زندگی است. مردها دوست ندارند زن در زمان رابطه جنسی بی حرکت باشد. البته لازم است بدانید که توجه به این موارد ممکن است برای برخی از افراد اهمیت داشته و برای برخی دیگر نیز بی اهمیت باشد . در این صورت تنها جسم زن را تصرف کرده و از تصرف روح او ناتوان مانده است. اکثر بانوان به صورت مادر زادی با یک پرده بکارت متولد می شوند. همچنین در صورت درد زیاد و سوزش رابطه را پایان دهید. زیرا اطلاعات اکثریت آن ها تنها در نحوه رابطه جنسی محدود می شود و درباره چگونگی شروع رابطه جنسی چیزی نمی دانند. اما به طور کل مراحل قبل از شروع رابطه جنسی مهارت و هنر می خواهد تا دو طرف بعد از رابطه حس بسیار خوبی داشته باشند. در ابتدا با حرکات آرام و ملایم شروع کنید و بعد اگر هر دو مایل بودید سرعتتان را بیشتر کنید.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما