اولین روتر مبتنی بر WiFi 7 در جهان

[ad_1]

در رفتناگرچه نرخ پذیرش Wi-Fi 6 و 6E در سال 2022 هنوز نسبتاً پایین است، ZTE با ارائه راه حل اینترنت کاربر سریعتر (Wi-Fi 7) در کنوانسیون MWC خود از رقبای خود بهتر عمل کرد. در نمایشگاه MWC 2022، ZTE از اولین محصول وای فای 7 جهان، پرچمدار ZTE MC888 رونمایی کرد.

به گفته فرارو، پرچمدار MC888 یک Wi-Fi 7، 5G CPE است که داده های سلولی 4G LTE / 5G را دریافت می کند، سپس آن را به سیگنال های وای فای برای اتصال کاربران تبدیل می کند. CPE ابزاری است که روی یک کلاینت اینترنتی قرار می گیرد. به عنوان مثال، اگر از اینترنت ADSL استفاده می کنید، مودم ADSL نصب شده در منزل یا محل کار شما CPE نامیده می شود.

وای فای 7

ZTE MC888 از باند فرکانس جهانی sub6 و mmWave پشتیبانی می کند و از فناوری ZTE Smart Antenna X استفاده می کند. این فناوری بیشترین مزیت آنتن ها را در صنعت دارد و تا 10dBi می رسد. این روتر پرچمدار از اولین فناوری آنتن کمکی جهان برای دستیابی به انتقال آنتن MMW با قدرت بالا استفاده می کند. این روتر دارای صفحه نمایش LED است که به شما امکان می دهد تغییرات سیگنال های شبکه را کنترل کنید. دستگاه به طور خودکار می چرخد ​​و سیگنال های mmWave را ردیابی می کند و آنها را تا 10 گیگابیت بر ثانیه برای حداکثر سرعت اینترنت حفظ می کند.

روتر پرچمدار MC888 در حال حاضر رکورد سریعترین راه حل Wi-Fi 7 جهان را دارد و از باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند و در صورت استفاده از هر سه باند، می تواند به سرعت 19 گیگابیت در ثانیه برسد. از آنجایی که این روتر روی Wi-Fi 7 کار می کند، ویژگی های Wi-Fi 7 زیادی دارد. مانند پهنای باند 320 مگاهرتز، عملیات Multilink (MLO) و 4K QAM. ویژگی 4K QAM اتصال همزمان 256 کاربر و سرعت بسیار سریع و پایدار را تضمین می کند. Wi-Fi 7 همچنین دارای پوشش سیگنال گسترده تری است و به اتصال کاربران بیشتری به طور همزمان کمک می کند.

وای فای 7

ZTE می گوید پرچمدار MC888 مانند موشک فضایی آینده طراحی شده است. طراحی رنگ تزئینی فلزی بالا از نیروی محرکه موجود بر روی موشک ها الهام گرفته شده است. صفحه نمایش لمسی دایره ای روتر، تجربه استفاده از 3 مجموعه نوار LED، اینترنت تجاری پرسرعت، با رابط کاربری قابل مشاهده در جلو، با تغییر رنگ در اطراف روتر را به ارمغان می آورد. MC888 به سریع ترین پورت اترنت 10 گیگابیتی جهان نیز مجهز شده است. این پورت اتصال قابل اعتماد 10 گیگابیتی را برای کامپیوتر، تلویزیون های هوشمند، پخش کننده های ویدئویی 8K و غیره فراهم می کند. بر اساس گزارش های منتشر شده، پرچمدار Wi-Fi 7MC888 تا پایان سال 2022 عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما