اگر گوشی قدیمی دارید با واتس اپ خداحافظی کنید

[ad_1]

برترین ها: از 12 ژانویه 2021، اگر دارای یک آیفون قدیمی یا یک گوشی اندرویدی با سیستم عامل قدیمی هستید، نمی توانید از واتس اپ یا هیچ یک از ویژگی های آن استفاده کنید. توسعه دهندگان این پیام رسان ها اعلام کرده اند که از سال آینده پشتیبانی از دستگاه های قدیمی را متوقف خواهند کرد. واتس اپ از سال 2021 دیگر روی برخی از گوشی های قدیمی کار نخواهد کرد. اگر دستگاهی دارید که دارای iOS 9 یا بالاتر و اندروید 4.0.3 یا بالاتر است، این مشکل را نخواهید داشت.

اگر گوشی قدیمی دارید با واتس اپ خداحافظی کنید

به دلیل این مشکل، برخی از گوشی های اندرویدی مانند آیفون 4 و آیفون های قدیمی تر و همچنین گلکسی اس 2 عرضه شده در سال 2011، از 12 ژانویه به واتس اپ دسترسی نخواهند داشت.

ممکن است توسعه دهندگان برای محصولات خود آپدیت منتشر کرده باشند اما کاربران علاقه زیادی به نصب آن نداشته باشند و این مشکل به دلیل دسترسی نداشتن به واتس اپ به وجود می آید. با در نظر گرفتن این موضوع، کاربران می توانند قبل از اول ژانویه 2021، هر گونه به روز رسانی آیفون یا گوشی اندرویدی خود را بررسی کنند.

برای حل این مشکل چه کمکی می توانیم انجام دهیم؟

اگر آیفون دارید، می‌توانید به تنظیمات و سپس به‌روزرسانی‌های عمومی و نرم‌افزار بروید تا آخرین به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنید. برای پیدا کردن نسخه iOS گوشی خود، باید روی بخش General ضربه بزنید.

در گوشی های اندرویدی با رفتن به قسمت تنظیمات می توانید در قسمت About phone اطلاعات دستگاه خود را بیابید. اگر گوشی شما دارای iOS 9 و اندروید 4.0.3 یا بالاتر است، لازم نیست نگران خرابی واتس اپ باشید.

اگر گوشی قدیمی دارید با واتس اپ خداحافظی کنید

کاربران تلفن های قدیمی که قادر به به روز رسانی دستگاه خود نیستند، از 12 ژانویه از برخی از این ویژگی های پیام رسان محروم می شوند یا دیگر نمی توانند از آنها استفاده کنند. بنابراین کاربران برای استفاده مجدد یا کامل از این برنامه نیاز به آپدیت گوشی خود دارند. انتظار نمی رود تعداد زیادی از کاربران از آیفون های قدیمی استفاده کنند زیرا طبق گفته اپل، تنها 10 درصد از آیفون ها از سیستم عامل های قدیمی تر از iOS 13 استفاده می کنند.


چرا گوشی های قدیمی پشتیبانی نمی کنند

واتس اپ یک اپلیکیشن بزرگ و شناخته شده است و طبق اعلام رسمی در حال حاضر حدود ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. پایگاه داده برنامه ها حاوی اطلاعات کامل میلیون ها کاربر است و از این رو هکرها علاقه زیادی به آنها دارند. واتس اپ گفته است که همیشه در معرض خطر هک شدن است، بنابراین تیم مدیریتی آن باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشد و برای دستیابی به امنیت هرچه بیشتر، همیشه روی گوشی هایی با سیستم عامل جدید اجرا شود. با در نظر گرفتن این نکته مهم، تصمیم تیم مدیریت واتس اپ منطقی است.

اگر گوشی قدیمی دارید با واتس اپ خداحافظی کنید


تولیدکنندگان موبایل با اپلیکیشن ها دست و پنجه نرم می کنند

بسیاری از کارشناسان معتقدند راز این به روز رسانی ها در معاملات تجاری بزرگ بین شرکت های موبایل و فناوری و مسنجر و البته گوگل نهفته است. (قبلاً نوشته بودیم که گوگل از ابتدای سال تاکنون خدماتی را روی گوشی های کمتر از اندروید 4 ارائه نکرده است.) توافق عمومی گوگل و سامسونگ به نام همکاری فنی گواه این ادعای کارشناسان است.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما