اینتل: ما سالانه میلیون ها پردازنده گرافیکی Arc را به گیمرها می آوریم – Zomit

[ad_1]

بازار پردازنده‌های گرافیکی رایانه‌های شخصی در نتیجه بحران کمبود تراشه، مشکلات چرخه عرضه و هجوم ماینرها برای استفاده از این محصولات برای استخراج ارزهای دیجیتال در وضعیت بدی قرار دارد.

این مشکلات گریبان گیمرها و صنعت بازی را گرفت: کارت های گرافیک در بازار کمیاب شدند و در صورت موجود بودن، شروع به فروش با قیمت های نجومی کردند.

در این زمینه، اینتل با معرفی سری پردازنده های گرافیکی Arc Alchemist برای رقابت با HDD و Nvidia پا به عرصه صنعت بازی گذاشته است. این شرکت بارها اعلام کرده است که اولین پردازنده گرافیکی Arc در سه ماهه اول سال 2022 (زمستان 1400) راه اندازی خواهد شد.

اگرچه به نظر می رسد بحران کمبود تراشه در حال بهبود است و قیمت ها در حال کاهش است، اما گیمرها خوش بین نیستند و انتظار ندارند این بهبود ادامه یابد. مجله PCGamer نامه ای سرگشاده به پت گلیسینجر، مدیر عامل اینتل ارسال کرد و از او خواست در این روزهای تاریک به گیمرها کمک کند:

شکم عزیز

آیا می توانم شما را حیوان خانگی صدا کنم؟ من این نامه را با ناامیدی می نویسم. ما جامعه بازی های کامپیوتری با مشکل جدی روبرو هستیم و فکر می کنم شما تنها کسی هستید که می توانید در مورد وضعیت خود به ما کمک کنید. برای مدت طولانی، سرنوشت گیمرهای رایانه ای توسط انویدیا و ایمدی رقم می خورد. ورود اینتل به بازار پردازنده‌های گرافیکی، امیدهایی را در بین مخاطبان ایجاد کرده است. راستش را بخواهید ما واقعا به شما نیاز داریم.

اکنون به نظر می رسد که گیمرها پاسخ مثبتی از سوی اینتل دریافت کرده اند، زیرا به گفته wccfetch، راجا کدوری، مدیر ارشد گرافیک اینتل، ضمن تایید مشکلات پیش روی گیمرها در تاریخ 29 فوریه 2014، اضافه کرد که این شرکت باید بحران فعلی را حل کند. سخت کار کردن برای و هدف آن یافتن راهی برای ارائه میلیون‌ها کارت گرافیک و GPU به گیمرها در سال است. این ادعا می تواند نشان دهنده شرایط مطلوب تحویل پردازنده های گرافیکی Intel Arc در مقایسه با سایر سازندگان باشد.

    راجا کودوری توییت class=

نظر شما در مورد ادعای اینتل برای جبران کمبود کارت گرافیک چیست؟آیا سری Arc Chemist می تواند گیمرهای GPU را نجات دهد؟

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما