اینکه از اول میخونم اشکالی داره؟

ممکن است پس از دوره پزشکی عمومی درآمدتان از از آن چیزی که فکر می کردید پایین تر باشد و سختی کارتان بیشتر. اگر بخواهید در کارتان موفقیت خوبی داشته باشید ناگزیر باید به سمت تخصص بروید و در مجموع دو دوره حدود 11 سال یا کمی بیشتر باید عمرتان را صرف این مسیر نمایید. شیوه ثبت نام و پذیرش در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی سال 1400: رشته های بدون کنکوری که در شاخه علوم پزشکی ارائه می شود ، در دفترچه انتخاب رشته کنکور 1400 … در اینجا شما تمام اطلاعات لازم در مورد آینده رشته تجربی و شیوه مطالعه برای کنکور تجربی را به دست خواهید آورد. از آنجایی که انتخاب رشته نقش مهمی در آینده و سرنوشت شما خواهد داشت، پیشنهاد می کنیم. حل بعضی مشکلات خاص شما از جمله وسواس مطالعاتی و کند خوانی، تنظیم خواب و یا خواب آلودگی حین مطالعه، عدم تمرکز حواس، رفع استرس کنکور و … استاد رامین رضوی در طول این وبینار سهساعتی، دربارهی این سرفصلها صحبت کردهاند: تشریح مرحلهی سوم مطالعاتی، جزئیات خلاصهنویسی اصولی، جمعبندی اصولی، برنامهی عملیات برای تعطیلات نوروز و سه ماه آخر، پیشنهاد شیوهی خاص مطالعاتی برای درسها، پرسشوپاسخ.

شما داوطلب دغدغه مند کنکور در خدمت باشیم .

ثبت نام بدون کنکور نمیسال دوم – ورودی بهمن ماه سال گذشته از 14 آذر آغاز تا 20 آذر ماه انجام شد. تا بتواند در تمامی تایم های موجود صبح و بعد ظهر و شب و حتی نیمه شب درس بخواند پر انرژی و با انگیزه هم درس بخواند . حتی امکانات و اساتید دانشگاه های دیگر شاید از شریف بهتر باشد. اینکه به کسی توصیه شود در سن بالا وارد این راه بشود یا نشود، شاید صحیح نباشد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، استفاده از بهترین مشاوره کنکور ایران در سال شاید ضامن موفقیت شما در این آزمون بزرگ نباشد اما چیزی که غیر قابل انکار است این است که به قطع با انجام این کار شانس موفقیت شما چندبار خواهد شد. مفتخریم جهت راهنمایی و ارائه خدمات مشاوره کنکور برای شما داوطلب دغدغه مند کنکور در خدمت باشیم . یا چند آزمون روانشناختی در مورد شما اجرا گردد.

سلام به دوستان کنکوری، سال حساس کنکور سال آزمون وخطا نیست بهره مند شدن از مشاوره کنکور حرفه ای و متخصص می تواند شما را در این ماراتن نفسگیر یاری کند . افرادی که واجد شرایط ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر هستند، می توانند پس از نام نویسی در سایت سازمان سنجش، در جلسه آن حضور یابند. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره پیامک مندرج ارسال نمایند. حال گروهی عمده از داوطلبان کنکور را درنظر بگیرید که تازه اقدام به مطالعه و تست زنی کرده اند ویا تحت تاثیر عوامل انگیزشی نظیر کتاب و کلیپ انگیزشی کنکور و یا تحت تاثیر شرایط خاصی از زندگی تصمیم به تلاش برای کنکور کرده اند و فی الحال در ابتدای راه هستند و انتظار دارند مثل ربات بتوانند به همه برنامه ها به موقع عمل کنند ! اگر تصمیم داری در بهترین دانشگاه و بهترین رشته تحصیل کنی، ما در سایتمون آماده هستیم همه جوره ازت حمایت کنیم. هدیه ویژه ما برای شما! شما دوست عزیز می توانید جهت اطمینان از کیفیت بالای مشاوره کنکور و انگیزشی ما با ما در ارتباط باشید و چندی از سوالتان را بپرسید و رایگان از ما راهنمایی بگیرید و سپس آگاهانه در مورد انتخاب مشاور کنکور تصمیم بگیرید .

مشاوره به کنکوری ها

خدمات مشاوره کنکور در تیم ما به غیر از مشاوره های تک جلسه ای که بنا به نیاز دانش آموزان تدوین می شود تماما دارای پشتیبانی شبانه روزی است . بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور سراسری، هر گروه آزمایشی دارای دو دفترچه سوالات عمومی و دفترچه سوالات اختصاصی می باشد. در این بخش می پردازیم به اینکه استراتژی مشاوره کنکور چگونه می تواند بر مبنای انگیزشی باشد ؟ رسالت گروه مشاوره کنکور وحید ایمنی بر این است که تمامی تجربیات بدست آمده در این ده سال فعالیت در حوزه مشاوره کنکور را به صورت کاملا کاربردی که ضمانت اجرایی داشته باشد دراختیار دانش آموزان و داوطلبان عزیز قرار دهد . وقتی شما خدمات مشاوره کنکور با کیفیت از یک مشاور کنکور با تجربه دریافت می کنید در اصل تجربه بدست آمده از چند هزار دانش آموز کنکوری طی سالیان متمادی را یکجا دریافت می کنید . باید هزینه ی مشاوره بدی یا اینکه چه میدونم دی وی دی بخری من سایت شما رو دیدم و به خودم گفتم بذار یه بار م این راهو امتحان کنم ببینم چی میشه واقعیتش اواخر دوره ی لیسانس دانشگاه موافقت کرده بود که ارشد رو بدون کنکور در همونجا بخونم ولی من علاقه ای به ادامه ی فیزیک نداشتم واسه همین نرفتم آرزومه که فیزیوتراپی قبول بشم و یکی هم اینکه میخواستم بپرسم آیا رادیولوژی هم بازار کار داره الان یا نه ممنونم از شما.اگه لطف کنید و منو راهنمایی بفرمایید یک دنیا ممنونتان میشوم.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما