این احتمال وجود دارد که پیش فروش سری Apple Watch Watch 7 از 7 اکتبر آغاز شود

[ad_1]

چند هفته پیش ، اپل پل از Watch Watch 7 Series ، نسل جدید آیپد مینی استاندارد ، به همراه سری iPhone 13 13 رونمایی کرد ، اما تاریخ انتشار آن را فاش نکرد. اکنون ، هرمس ، یکی از شرکای اپل پل برای این ساعت هوشمند جدید ، راه اندازی پیش فرض را از 16 اکتبر اعلام کرده است.

این اطلاعات از طریق خدمات مشتریان هرمس به دست آمده است و این شرکت در یک ایمیل در مورد تاریخ انتشار ایمیل Paul Watch 7 series ذکر کرده است. این ایمیل توسط یک کاربر توییتر ارسال شده است به اشتراک گذاشته شد که پیش فروش جدیدترین ساعت هوشمند ماه اکتبر را از 7 اکتبر یعنی جمعه آینده اعلام می کند.

این تاریخ مصادف است با بیانیه اخیر یکی از معتبرترین منابع در زمینه فناوری به نام “جان پرازر”. چند روز قبل از عرضه این ساعت هوشمند در اواسط اکتبر ، پروسر اعلام کرد که با تاریخ اعلام هرمس مطابقت دارد. اگر پیش فروش از 8 اکتبر آغاز شود ، باید یک ساعت بعد سری اپل واچ 7 را برای کاربران عرضه کنیم.

سری Watch Paul 7 در رویداد “جریان کالیفرنیا” اپل پل در ماه سپتامبر رونمایی شد ، اما در آن زمان اپل پل تنها به عرضه محصول در پاییز اشاره کرد و جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار آن ارائه نکرد. با این حال ، تقریباً دو هفته از عرضه اکثر مدل های سری Apple Watch Watch 6 در ایالات متحده می گذرد ، که ممکن است نشان دهنده عرضه نسل جدید آن در آینده نزدیک باشد.

یکی از دلایل انتشار دیرهنگام این ساعت هوشمند در مقایسه با سایر محصولات رویداد جاری کالیفرنیا ممکن است مربوط به مسائل مربوط به تولید باشد. مینگ چی کو ، تحلیلگر اصلی محصول محصول Pal ، راه حل را در اوایل ماه گذشته اعلام کرد و پیش بینی کرد که اپل تولید Pal را تا پایان ماه سپتامبر افزایش دهد.

با توجه به اینکه شرکت مستقر در کوپرتینو انتظار می رود اواخر این ماه رونمایی دیگری از نسل بعدی مک بوک پرو و ​​ایرپاد 3 انجام دهد ، منطقی است که نسل بعدی Apple Moment Watch را در اواسط اکتبر عرضه کنیم.

سری Watch Paul 7 هیچ ویژگی بهداشتی جدیدی ندارد ، اما قدرت آن افزایش یافته و همچنین از شارژ سریعتر پشتیبانی می کند. شروع قیمت ها از 399 دلار



[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما