بارسلونا با ژاوی و جرارد پیکه در آستانه فاجعه!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در بازی شب گذشته بارسا و گرانادا قرار بود اتفاق عجیبی بیفتد.

بازی به دقایق پایانی خود رسید و باریا با یک گل از میزبان خود جلو بود که یکی از گاوها توسط حریف خطا شد و دیگری با 10 نفر پشت سر گذاشت و کارت زرد گرفت. گرانادا پس از همین اخراج در دقیقه 90 بازی را به تساوی کشاند.

با توجه به اخراج گاوی، تنها هفت بازیکن تیم اصلی در زمین باریا حضور داشتند و در صورت مصدومیت یا حذف یکی از آنها، طبق قوانین لالیگا تیم بازنده 3-0 اعلام می شد.

در دو مورد جرارد پیکه به شدت با کارت زرد اشتباه گرفت، اما خطر از او و بار बार्a فراتر رفت. طبق گزارش تلویزیون اسپانیا، پیکه یک کارت زرد دریافت کرد و به دلیل کارت دوم از بازی اخراج شد، در حالی که بارسا با تنها 6 بازیکن تیم اصلی در زمین شکست خورد. در شبکه های اجتماعی، هواداران رئال معتقد بودند که داور آگاهانه و آگاهانه از دادن کارت دیگری به پیکه خودداری کرده است.

در دقیقه 82 بازی، ژاوی هم ریسک بزرگی کرد و تیمش را با ناک اوت عثمان دمبله و فرستادن آلوارو سانز، دیگر بازیکن بار دیگر به میدان، در خطر شکست قرار داد. کافی بود یکی از اولین بازیکنان بار पहिल्याa به هر دلیلی زمین را ترک کند.

ژاوی نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی به این موضوع اعتراف کرد.“بله، من آگاه بودم و حاضر بودم ریسک کنم. دمبل ها را بیرون کشیدم تا تسلط خود را در میانه زمین افزایش دهم. این تصمیم من بود و من مسئول آن هستم.”

چند ساعت از بازی نگذشته بود که مشخص شد پیکه در جریان بازی کارتی دریافت نکرده و اخراج نشده است و اگر یکی از دو خطای جدی او مرتکب می شد، بارسا در خطر باخت قرار نمی گرفت. پنالتی در آخرین لحظه گرفت. خود پیکه در توییتی تایید کرد که در این بازی کارتی دریافت نکرده است.

با این حال، بسیاری معتقدند که پیکه در هر دو صحنه مستحق دریافت کارت زرد بود و از بازی اخراج شد و کاپیتان بارسا بدون توجه به اشتباه تلویزیون اسپانیا در درج کارت زرد، تیمش را در معرض خطر شکست قرار می داد.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما