باور نکردنی: فانتزی صاحب کافه

[ad_1]

یکی از بنیانگذاران فنجان قهوه قابل استفاده مجدد بسیار موفق فاش کرده است که چگونه تجارت کوچک خود را به یک امپراتوری چند میلیون دلاری تبدیل کرده است و اکنون این محصول را در بیش از 2000 کافه و در 75 کشور به فروش می رساند.

ابیگیل فورسایت و برادرش جیمی در سال 2009 رویای KeepCup را دیدند، زمانی که به عنوان صاحب کافه ملبورن بلوبگ، به طور فزاینده ای از فنجان های قهوه یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ بکر و پوشانده شده در داخل پلی اتیلن برای ضد آب شدن آنها ترسیدند.

اکثر مردم ایده او را در مورد یک فنجان قابل استفاده مجدد دوست داشتند و می گفتند: “من یکی می خواهم.”

اما کافر بود

او گفت: «این فقط یک لیوان پلاستیکی است. خانم فورسایت به NCA Newswire گفت که در آن زمان کل محدوده پلاستیکی بود.

افراد زیادی هستند که ایده های خوبی دارند اما نمی توانند آنها را بفروشند. اگر نمی توانید این نمونه اولیه را بفروشید، اذیت نکنید.

موسس KeepCup
نماد دوربینAbigail Forsyth، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل KeepCup، می گوید پیشرفت این شرکت به دلیل توافق با بانک ملی استرالیا بوده است. NCA Newswire / دانیل پاکت اعتبار: نیوز کورپ استرالیا

“ما یک شعبه پذیرایی در کافه‌مان داشتیم، بنابراین من با تمام شرکت‌هایی که به آنها غذا می‌دادیم، صدها شرکت، از طریق شخص کیترینگشان، از طریق شخص پایدارشان تماس گرفتم… سپس از طریق شخص بازاریابی آمدم.

و در نهایت، در NAB در Docklands در حالی که آنها در حال ساخت ساختمان سبز شش ستاره بودند، مصاحبه ای گرفتم.

“این یک تیم پایداری بود و من گفتم، “شما انرژی خورشیدی را روی پشت بام قرار می دهید و همه این کارهای فوق العاده را انجام می دهید … اما هنوز از یک فنجان یکبار مصرف می نوشید … باید به آن توجه کنید. . . “

بانک بزرگ بلافاصله 5000 نمونه اولیه را خریداری کرد.

“رفتم پایین و به پدرم زنگ زدم و گفت: ببر دم داری.”

“او نمی توانست آن را باور کند.”

KeepCup هنوز هم نسخه‌های پلاستیکی را تولید می‌کند، که قهوه‌خورها به دلیل قابلیت حمل سبک وزن آن‌ها را دوست دارند، با طیفی از شیشه‌های باکیفیت‌تر با نوارهای چوب پنبه‌ای برای خنک نگه داشتن دست‌های شما.

هر سال تخمین زده می شود که بیش از 600 میلیارد فنجان در سراسر جهان در محل های دفن زباله استفاده و دفع می شود.  این کافه می‌گوید با ارائه 100 نوشیدنی قهوه در هفته در KeepCup، کافه می‌تواند 3.68 کیلوگرم CO2، 4.05 دلار مالیات دفن زباله، 20 دلار فنجان یکبار مصرف و 2.25 کیلوگرم چوب صرفه‌جویی کند.
نماد دوربینهر سال تخمین زده می شود که بیش از 600 میلیارد فنجان در سراسر جهان در محل های دفن زباله استفاده و دفع می شود. این کافه می‌گوید با ارائه 100 نوشیدنی قهوه در هفته در KeepCup، کافه می‌تواند 3.68 کیلوگرم CO2، 4.05 دلار مالیات دفن زباله، 20 دلار فنجان یکبار مصرف و 2.25 کیلوگرم چوب صرفه‌جویی کند. اعتبار: ارائه شده است

این شرکت اکنون به محدوده حرارتی فولاد ضد زنگ رفته است و همچنین با دیزنی با طراحی R2D2 همکاری کرده است.

خانم فورسایت، آ. جنگ ستارگان طرفدارانی که می‌دانند به جین ایکس علاقه‌مند خواهند شد، می‌گویند این محصولات، از جمله تمام لیوان‌های پلاستیکی و تمام بسته‌بندی‌ها، تا حد امکان به صورت محلی ساخته می‌شوند و همه مونتاژها در استرالیا انجام می‌شوند.

اما او می‌گوید که شرکت چاره‌ای جز دریافت شیشه و فولاد از چین ندارد، در حالی که نوارهای چوب پنبه‌ای – ساخته شده از مواد زائد چوب پنبه شراب – از پرتغال می‌آیند.

کسب‌وکاری که ما خریدیم یک تجارت خانوادگی نسل چهارم است و آن‌ها با مشکل مواجه بودند، زیرا… حالا همه چیز به هم ریخته است.»

نوار چوبی تازه راه اندازی شده از سال ساخته شده است – تنها تکه چوبی که معمولاً استفاده نمی شود – و همچنین به زبان پرتغالی ساخته شده است.

فروش KeepCup با هدف قرار دادن لیوان های یکبار مصرف در سریال تلویزیونی جنگ در غرب، کریگ روکسل افزایش یافت.  ارائه شده توسط ABC-TV.
نماد دوربینفروش KeepCup با هدف قرار دادن لیوان های یکبار مصرف در سریال تلویزیونی جنگ در غرب، کریگ روکسل افزایش یافت. ارائه شده توسط ABC-TV. اعتبار: اخبار رسانه های منطقه ای

خانم فورسایت گفت: “ما یک سری کامل از مواد بازیابی برای محصولات را انجام خواهیم داد.”

“مردم اغلب در مورد بازیافت یا بازیافت مهمانی صحبت می کنند – در این فضا مقدار زیادی شستشوی سبز وجود دارد.

“ما می خواهیم کمی آموزش در مورد ظاهر و احساس مواد بازیافتی انجام دهیم.”

این شرکت قبلاً برنامه ریزی کرده بود تا محدوده جدیدی از “Helix” را با خط تبلیغاتی “A New Turn on Recycling” راه اندازی کند، اما به دلیل مشکلات زنجیره تامین جهانی ناشی از همه گیری کووید-19، به اوایل سال آینده موکول شد.

بحران سلامتی KeepCup را مجبور کرد که دفتر خود را در ایالات متحده ببندد، که منجر به از دست دادن شغل و کاهش فروش شد زیرا مشتریان به دلایل واضح کنترل عفونت به محصولات یکبار مصرف روی آوردند.

اما خانم فورسایت که سهام برادرش در KeepCup را خرید و کافه را در سال 2014 فروخت، نسبت به تجدید حیات خوشبین است.

موسس KeepCup
نماد دوربینKeepCup طی 12 سال از دو کارمند موسس به 55 نفر رسیده است و انتظار می‌رود به زودی به 60 نفر برسد. این 1٪ مشترک Planet است و بیش از متر 2 میلیون را برای حمایت از اهداف و کمپین های ضد استفاده یکباره اهدا کرده است. NCA Newswire / دانیل پاکت اعتبار: نیوز کورپ استرالیا

“بازار در حال حاضر قوی تر باز می گردد. همه ما این فرصت را داریم که به زندگی و کیفیت زندگی فکر کنیم و زمان و پول خود را چگونه خرج می کنیم و چه چیزهایی را در سطل زباله می اندازیم.

بنابراین من فکر می‌کنم که شما شاهد تجدید حیات واقعی رفتار در مورد کاهش تأثیرات و تغییرات آب و هوایی خواهید بود.»

بزرگترین رونق تا کنون زمانی بود که بخشی از کریگ روکسل بود جنگ با زباله برنامه ای با تمرکز بر لیوان های یکبار مصرف که در تلویزیون ABC در سال 2017 پخش شد.

خانم فورسایت گفت: «او سوار یک تراموا پر از لیوان های یکبار مصرف به شهر شد تا نشان دهد چند نفر از ملبورن ها در روز رفتند.

و او تمام مدت KeepCup را در دست داشت…بنابراین او به موز رفت.

خانم فورسایت به شدت در مورد ارزش این شرکت خصوصی صحبت کرد و صرفاً اعلام کرد که به طور متوسط ​​سالانه 30 درصد رشد می کند و تأیید کرد که یک شرکت چند میلیون دلاری است.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما