بایدن برای اولین بار وضعیت اضطراری اپیدمی ملی اعلام شده در مارس 2020 را تمدید کرد.

[ad_1]

اعتبار …Jae C. Hong / آسوشیتدپرس

موج Omicron در حال شکستن است، اما مرگ و میرها که هفته ها موارد ابتلا را پشت سر گذاشته اند، از موج دلتا پیشی گرفته اند و همچنان در بیشتر نقاط کشور در حال افزایش هستند.

در 14 ایالت، میانگین تعداد مرگ و میر روزانه بیشتر از دو هفته پیش است. آنها آلاباما، آلاسکا، آرکانزاس، کالیفرنیا، جورجیا، هاوایی، آیداهو، کنتاکی، مین، اوکلاهاما، تنسی، تگزاس، یوتا و ویرجینیای غربی هستند.

ایالات متحده بیش از 30،163،600 عفونت جدید و بیش از 154،750 مرگ و میر جدید را از 24 نوامبر، زمانی که آفریقای جنوبی برای اولین بار نوع omikron را به سازمان بهداشت جهانی گزارش کرد، تایید کرده است. (در حالی که ایالات متحده در ابتدا تا 1 دسامبر هیچ موردی از Omicron را در داخل مرزهای خود شناسایی نکرد، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها از آن زمان تائید کردند که شرایط مختلف آن کاهش یافته است. حداقل یک هفته پیش در این کشور بود.)

در مقایسه، مدت مشابه از 1 اوت تا 31 اکتبر، بدترین افزایش دلتا در ایالات متحده را پوشش می دهد، به طوری که این کشور 10،917،590 عفونت جدید و 132،616 مرگ و میر جدید را تایید کرده است.

منبع: سازمان های بهداشتی دولتی و محلی موارد روزانه تعداد موارد جدیدی است که هر روز گزارش می شود. میانگین هفت روزه میانگین داده های هفت روزه فعلی است.

3 موانع تعطیلات برای آزمایش و گزارش داده ها می تواند بر روند موارد و مرگ تأثیر بگذارد.

این حدود 176 درصد بیشتر از دوره معادل دلتا در طول موج اوماکرون است. (تعداد واقعی موارد هنوز بیشتر است، در مقایسه با موج دلتا، بسیاری از افراد از آزمایش‌های خانگی استفاده می‌کنند که نتایج آن در آمار دولتی گنجانده نشده است.) تعداد تلفات ناشی از موج Omicron تقریباً 17 است. درصد بالاتر است. تلفات ناشی از موج دلتا همچنان بالاست.

از یک طرف، تفاوت بین افزایش موارد و افزایش مرگ و میر نشان دهنده ویروس های کمتری نسبت به فرم های قبلی Omicron است و در عین حال افرادی که با Omicron واکسینه می شوند کمتر احتمال دارد بمیرند. من بیشتر احتمال دارد یک عفونت در مقایسه با افرادی که واکسینه نشده اند. میزان مرگ و میر نیز کمتر از افزایش زمستان گذشته بود، قبل از اینکه واکسن به طور گسترده در دسترس قرار گیرد: از نوامبر 233102 مرگ و میر وجود داشته است. در مقایسه با 154,757 از 24 نوامبر 2020، 18 فوریه 2021، نوامبر. 24، 2021، 18 فوریه 2022.

اما عدد مطلق غم انگیز – بیش از 150,000 آمریکایی که در غیر این صورت زندگی می کردند – نشان دهنده یک تهدید مداوم برای کشور است. بسیاری از افراد دارای معلولیت یا بیماری های مزمن پس از واکسیناسیون در معرض خطر بیشتری قرار دارند. و هنگامی که تعداد عفونت ها به طور نجومی 30 میلیون نفر باشد، حتی یک نرخ مرگ و میر ناچیز به معنای تعداد مرگ و میر فاجعه بار است.

در سطح ملی، تعداد قربانیان شروع به کاهش کرده است و 13 درصد کمتر از دو هفته پیش است. اما به طور متوسط ​​حدود 2300 نفر – بیش از تعداد تلفات طوفان کاترینا – هنوز هر روز می میرند.

سارا کاهلان گزارش همکاری

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما