بایرن 1-2 گلادباخ: جادویی که نمی توان آن را شکست

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، باواریایی ها که در سه بازی قبلی خود مقابل گلادباخ دو شکست و یک تساوی کسب کرده بودند، در نیمه اول با وجود برتری روبرت لواندوفسکی در اوایل امشب دو بار دروازه خود را باز کردند و در نهایت سه امتیاز را واگذار کردند.

باواریایی ها شروع خوبی داشتند و در دقیقه 8 اولین موقعیت حساس خود را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما یان زومر در موقعیتی مناسب ضربه سرژ گنابری را مهار کرد.

میزبان برتری داشت تا اینکه لواندوفسکی در دقیقه 18 اولین گل بازی را به ثمر رساند. با راه رفتن از سمت راست، پاس توماس مالر از پشت محوطه به لواندوفسکی رسید و او ضربه محکمی را تکمیل کرد و مدافع حریف را به عقب زد.

پس از این گل بازی متعادل شد و بازیکنان گلادبک تا گل تساوی در دقیقه 27 پیش افتادند. توپ در مقابل فلوریان نوهاوس روی پاس دست راست مدافعان بایرن که با ضربه والی برخورد کرد به عقب برگشت.

پس از این گل فشار بازیکنان گلادبک ادامه یافت و تنها چهار دقیقه بعد این تیم به گل دوم رسید. این بار ارسال لوکا نتز روی یک ضربه کرنر به سمت چپ دروازه بایرن توسط استفن لاینر در گل دوم گلادبک با ضربه سر محکم به گل تبدیل شد.

بازی متعادل بود، اما موقعیت های زیادی روی دروازه وجود نداشت. بریل آمبولو در دقیقه 44 گل سوم را برای گلادبک به ثمر رساند اما اولریش به خوبی پاسخ داد و دروازه بایرن را نجات داد.

در وقت تلف شده در این نیمه، باواریایی ها حملات خطرناک تری را روی دروازه حریف انجام دادند و لواندوفسکی نیز ضربه ای به دروازه حریف زد اما در نهایت توپ دوم نتوانست از خط دروازه عبور کند و این نیمه با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید. گلدبک تمام شد.

گلدبک ها در نیمه دوم شروع خوبی داشتند و روکا در دقیقه 53 شوت محکمی به ثمر رساند اما ضربه او وارد چارچوب دروازه حریف نشد.

سه دقیقه بعد نوبت باواریایی ها بود که اولین موقعیت جدی مسابقه را روی دروازه حریف ایجاد کنند اما این بار جان زومر به خوبی پاسخ داد و مانع از گلزنی جمال موسیا شد.

حملات بایرن ادامه داشت و در دقیقه 59 توماس مالر می توانست با یک ضربه والی روی پاس لواندوفسکی کار را به تساوی بکشاند اما ضربه او قدرتی برای شکست زومر نداشت.

در دقیقه 61 لواندوفسکی بار دیگر گل دوم خود را در این دیدار به ثمر رساند، اما بار دوم توپ به تیرک گلادبک برخورد کرد.

پس از آن کمی از حرارت بازی فروکش کرد و حملات باواریایی ها شرایط خاصی را ایجاد نکرد. در دقیقه 84 گلادبک به گل سوم نزدیک شد اما ضربه پلا در بازی با پاسخ خوب اولریش توسط بایرن مهار شد.

اما گل باواریایی ناکام ماند و بازی با نتیجه 2-1 به سود گلادبک ها به پایان رسید.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما