با اطمینان 100 درصدی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنیم

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از قرعه کشی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و همگروهی های ایران با میزبانان عربستان، استرالیا و هند گفت: راه و سرنوشت ما در این رویداد.

وی افزود: از جزئیات دقیق استرالیا و هند اطلاعی ندارم اما این بدان معنا نیست که کار ساده ای مقابل این دو تیم داریم، باید برای بازیکنانم احترام قائل شد تا در هیچ مسابقه ای خود را پیروز ندانند. و تاکید می کنم که مبارزه با هیچ تیمی برای من و بازیکنانم فرقی نمی کند.

فرناندز در تحلیل رقبای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرکت در مسابقات مقدماتی قطر راهی عالی برای کسب شهرت نسبی بود، اما با پیروزی مقابل عربستان در بازی دوستانه گمراه نشد. تک تک بازی های ما در مسابقات قهرمانی آسیا مهم است اما معتقدم این تیم با وجود مسیر سختی که در پیش داریم می تواند در جام جهانی شرکت کند.

وی گفت: پیش بینی سخت است و نمی توانم بگویم چند درصد شانس حضور در جام جهانی را داریم، اما می توانم بگویم تیم من صد درصد مطمئن است، زیرا بازیکنانم جنگجو هستند. او گفت. آخرین لحظه هر بازی.

فرناندس در خصوص اعلام لیست دعوت شدگان برای اردوی آماده سازی گفت: لیست بازیکنان دعوت شده برای اردوی تیم ملی پس از پایان چهارمین دوره لیگ برتر هندبال اعلام می شود. برای اردوی پیش رو 22 بازیکن را دعوت می کنیم اما در نهایت 18 بازیکن به مسابقات تمرینی رومانی اعزام می شوند.

وی افزود: امیدوارم تا مرحله چهارم لیگ هیچ بازیکنی مصدوم نشود و البته امیدوارم مصدومیت سجاد استکی به زودی برطرف شود. بعد از تورنمنت رومانی قصد داریم در تورنمنت اسپانیا شرکت کنیم و در نهایت می توانم بگویم که ساختار اصلی تیم صعود کننده به تورنمنت اسپانیا برای مسابقات قهرمانی آسیا در عربستان خواهد بود.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین بخش از سخنان خود به حضور تیم ملی بانوان ایران در مسابقات جهانی اسپانیا اشاره کرد و گفت: حضور بانوان ایران در مسابقات جهانی یک دستاورد بزرگ است. . تیم ملی بانوان ایران چندی پیش مجذوب نبردهای رومانی و نروژ شد و جان خود را از دست داد. معمولا بازیکنانی که بازی را با اختلاف می بازند در طول بازی تلاش بیشتری نمی کنند و روحیه خود را از دست می دهند اما بانوان ایرانی از دقیقه اول تا پایان بازی به تلاش خود ادامه می دهند و شاید ذهنیت این باشد. الگویی برای تیم ملی مردان بودن.

فرناندز در ادامه گفت: در روزهای منتهی به رسانه ها، نکته قابل توجه برای من سخت کوشی و روحیه جنگندگی بازیکنان ایرانی و زمانی که آنها مقابل موفق ترین تیم ملی هندبال جهان یعنی نروژ قرار گرفتند، بود. این نشانه خوبی برای پیشرفت در سال های آینده است و امیدوارم موفقیت تیم ملی مردان عربستان مکمل این موفقیت باشد.


ادامه مطلب


انتهای پیام/

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما