با افزایش آلودگی omikron، لیگ های ورزشی حرفه ای ایالات متحده برنامه های بازی خود را تغییر می دهند

[ad_1]


طرفداران در طول بازی دقیق در لاس وگاس در ۱۴ اوت در استادیوم الگانت بین سیاتل سی هاوکس و لاس وگاس رایدرز متزلزل می شوند.

اتان میلر / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اتان میلر / گتی ایماژ


طرفداران در طول بازی دقیق در لاس وگاس در ۱۴ اوت در استادیوم الگانت بین سیاتل سی هاوکس و لاس وگاس رایدرز متزلزل می شوند.

اتان میلر / گتی ایماژ

ظهور نوع Omicron دوباره دنیای ورزش حرفه ای را سردرگم کرده است.

بازیکنان پس از تست مثبت نیمکت نشین شده اند، بازی ها لغو یا به تعویق افتاده اند، و لیگ ها و اتحادیه های بازیکنان در تلاش هستند تا بفهمند که چگونه در زیر ابری از عدم قطعیت ادامه دهند.

NHL تاکنون 27 بازی را به تعویق انداخته است و کووید 12 بازی دیگر را تا پنجشنبه به تعویق خواهد انداخت. NBA پنج بازی را به دلیل تعداد بازیکنان و کارکنانی که وارد پروتکل کووید-19 لیگ شده اند به تعویق انداخت. بازی NFL نیز به تعویق افتاد.

NHL و انجمن ملی بازیکنان لیگ هاکی روز یکشنبه اعلام کردند که فصل عادی ادامه خواهد داشت، اما بازی های برون مرزی بین ایالات متحده و کانادا دوباره برنامه ریزی خواهد شد.

فقط یک روز قبل، NHL اعلام کرد که اقدامات محافظتی در برابر ویروس کرونا را بر روی صورت Omicron حداقل تا 7 ژانویه افزایش می دهد، از جمله افزایش الزامات آزمایش برای ورزشکاران غیر واکسینه و غیر واکسینه.

به نظر می رسد NFL نقش متفاوتی ایفا می کند. به گزارش آسوشیتدپرس، از روز یکشنبه، لیگ اعلام کرد که فقط بازیکنانی را آزمایش می کند که واکسینه نشده اند و هیچ علامتی ندارند. بازیکنان واکسینه شده دیگر به صورت هفتگی آزمایش نخواهند شد.

به گزارش AP، رئیس پزشکی لیگ، دکتر. آلن سیلز می گوید: «این در مورد پایین آوردن استانداردهای ما نیست. “در هر صورت، ما درجه بالایی از دقت را برای اندازه گیری های خود در برابر خط کش دقیق تر به ارمغان می آوریم.”

مهر و موم بازیکنان را تشویق کرد تا علائم را در لیگ گزارش کنند، واکسن های تقویت کننده دریافت کنند و قرار گرفتن در معرض ویروس را محدود کنند. به گفته مایک گارافولو، خبرنگار شبکه NFL.

دانشمندان معتقدند که نوع Omicron سریعتر از انواع قبلی پخش می شود و حتی برای واکسیناسیون موفق در افراد واکسینه شده بهتر است. مشخص نیست که آیا شدت آن از سویه های قبلی مانند دلتا بیشتر است یا کمتر.

در لیگ های ورزشی حرفه ای بازیکنان ملزم به واکسینه شدن نیستند، اما اکثر بازیکنان واکسن زده اند. این لیگ همچنین دارای سیستم‌های آزمایشی دقیق است و کارشناسان می‌گویند این بدان معناست که تعداد زیادی از عفونت‌هایی که اکنون گزارش می‌کنند، پیشگویی از اتفاقاتی است که قرار است برای جمعیت زیادی بیفتد.

زاک بینی، اپیدمیولوژیست ورزشی در کالج آکسفورد دانشگاه اموری، می گوید: “من نگران هستم که این امکان وجود دارد – شاید ممکن نباشد، اما ممکن است – که تعداد این لیگ های ورزشی یک قناری در معدن زغال سنگ است. بقیه ما.” NPR روز چهارشنبه گفت.

مشخص نیست این مرحله افزایش احتیاط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. اما NHL و اتحادیه ورزشکاران، با قطع برنامه و شیوع بیماری، همچنین گفتند که در حال “بحث فعالانه” در مورد شرکت ورزشکاران در المپیک زمستانی 2022 هستند که در ماه فوریه در پکن، چین آغاز می شود.



[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما