با ورود Omicron به صنایع بزرگ، نیویورک قوانین جداسازی را برای کارگران ضروری ساده می کند

[ad_1]


کتی هوچول، فرماندار نیویورک، دوره انزوا را برای بسیاری از کارگران ضروری کاهش داده است، اگرچه نوع Omicron خطر ابتلا را افزایش داده است.

مری آلتافر / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

مری آلتافر / AP


کتی هوچول، فرماندار نیویورک، دوره انزوا را برای بسیاری از کارگران ضروری کاهش داده است، اگرچه نوع Omicron خطر ابتلا را افزایش داده است.

مری آلتافر / AP

کتی هوچول، فرماندار نیویورک می‌گوید اکثر کارگران ضروری در این ایالت در صورتی که به طور کامل واکسینه شده باشند و سایر استانداردهای ایمنی را رعایت کنند، تنها پنج روز پس از مثبت شدن آزمایش کرونا می‌توانند به سر کار بازگردند.

پیش از این، کارگران موظف بودند حداقل 10 روز از کار خود دور بمانند.

هوچول روز جمعه گفت که تغییرات در دستورالعمل‌های انزوا، حفظ خدمات حیاتی، مراقبت‌های بهداشتی، حمل‌ونقل و فروشگاه‌های مواد غذایی مورد نیاز نیویورکی‌ها را آسان‌تر می‌کند.

این تغییر سیاست بر کارمندان در صنایع مختلف، از داروخانه ها و کارخانه های فرآوری مواد غذایی گرفته تا بیمارستان ها و ناوگان تاکسیرانی تأثیر می گذارد.

فرماندار این خبر را اعلام کرد زیرا نوع Omicron منجر به افزایش عفونت در سراسر کشور شده است.

به گفته مقامات، در ایالت نیویورک، تعداد مبتلایان روزانه به طور چشمگیری در روزهای اخیر افزایش یافته است و از 22000 نفر در روز سه شنبه به بیش از 44000 در روز پنجشنبه رسیده است.

هوچول در طی یک جلسه توجیهی در شب کریسمس توجه خود را به داده‌هایی جلب کرد که نشان می‌دهد جدیدترین سویه کووید می‌تواند منجر به عفونت‌های کمتر جدی شود.

«موارد مثبت به این معنی نیست که شما خیلی بیمار هستید [to work] و بستری شدن در بیمارستان ضروری است، “او گفت.”

در بیانیه ای، سرپرست کمیسر بهداشت نیویورک، دکتر. مری باست گفت که تأثیر رشد زمستانی Omikron بر کارمندان “از قبل احساس می شود.”

باست گفت: “کاهش جداسازی از 10 روز به 5 روز راهنمایی مناسب است و با دستورالعمل های اخیر CDC برای کارکنان بهداشتی مطابقت دارد.”

روز پنجشنبه، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل‌های ملی جدیدی را صادر کرد که به کارگران مبتلا به کووید-۱۹ اجازه می‌دهد پس از ۷ روز انزوا با آزمایش منفی جدید به سر کار بازگردند.

“[T]CDC در بیانیه ای گفت: اگر کمبود کارکنان وجود داشته باشد، زمان جداسازی کلاه می تواند بیشتر کاهش یابد.

مقامات نیویورک ترجیح دادند دوره انزوا را بیشتر کاهش دهند – دستورالعمل های ایالتی را به جای 7 روز 5 روز تعیین کردند. وی همچنین گفت: کارگرانی که به سر کار باز می گردند نیازی به آزمایش مجدد ندارند.

با این حال، کارکنان باید به طور کامل واکسینه شوند و در محل کار از ماسک استفاده کنند. آنها نباید هیچ علامتی یا “علائم خفیفی” داشته باشند، حتی اگر به مدت 72 ساعت تب نداشته باشند.

هوچول در طی جلسه توجیهی خود گفت که افزایش نرخ بستری شدن در بیمارستان فشار بیشتری را بر کارکنان مراقبت های بهداشتی وارد می کند. او برای کسانی که عزیزان خود را در فصل تعطیلات از دست داده اند ابراز تاسف کرد.

هوچول گفت: “قلب ما برای اعضای خانواده آنها درست قبل از این تعطیلات زیبا است.” دانستن اینکه یک فضای خالی روی میز وجود دارد، باید بسیار دردناک باشد.”

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما