ببخشید میتونم بپرسم به هدفشون پزشکی رسیدن ?

استاد نمیشه یه طرح مثل همین کانال زمستانه بزارین برای بچه هایی که از الان میخان شروع کنن چون هزینش کمتره ما هم بتونیم استفاده کنیم؟ 5) مثل بقيه ترس هايي دارند ولي اجازه نمي دهند ترس آنها را کنترل و محدود کند. شما به راحتی می توانید که در راه مدرسه یا در زمان های استراحت خودتان این ویس ها را گوش دهید و در مطالعه خود از تکنیک ها و راهکارهای گفته شده استفاده کنید . بعد چند دقیقه استراحت میکردم میرفتم درس بعد. با توجه به فراگیر شدن کنکورهای سراسری در کشور و تعداد زیاد داوطلبان و هیاهوی تبلیغاتی ای که در زمینه وجود دارد اغلب داوطلبان برای انتخاب مسیر درس خواندن برای کنکور دچار سردرگمی می شوند. تعداد سوالات درس فیزیک در کنکور سراسری ریاضی 45 عدد است. سوالات مفهومی معمولاً سهم مشخصی در کنکور سراسری تجربی و ریاضی فیزیک دارند. با هیپنوتیزم میشه فرد را به چند ماه اینده وروز کنکورش برد و طی خلسه فرد سوالات را می بینه و از روی انها میخونه صداشو میشه ضبط کرد. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، زمان برای یک دانش آموز کنکوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ برنامه ریزی همان چیزی است که شما نیاز دارید تا از زمانتان بیشترین استفاده را کنید و از هدر رفتن آن جلوگیری کنید.

هرچقدر برنامه ریزی که انجام می دهیم درست و استاندارد باشد، همان قدر به ما کمک میکند تا از نیرو و توان ذهنی خودمان بیشترین بهره را ببریم و از تلف شدن انرژی خودمان پیشگیری کنیم. این درس ضریب ۱۲ دارد و بیشترین سوال را دفترچه کنکور به خود اختصاص می دهد. یکی دیگر از سوالاتی که از اغلب دانش آموزان از مشاوران پرسیده می شود میپرسند یکی از کارهای مهم بعد از انجام آزمون رفع اشکال آزمون است و حتماً شما باید آزمون خود را چک کنید و سوالاتی را که اشتباه زده اید و یا با شک جواب داده اید بررسی کنید . چند درصد احتمال دارد که منصرف شوید و بگویید که دیگر نمی روم من برمی گردم! حال شرایطی را تصور کنید که قرار است به مقصدی بروید که نمی دانید از کدام مسیر باید به مقصد خود برسید! سلام استاد لطفا برنامه رو که گذاشتیم آدرسش رو کانال تلگرامتون هم قرار بدین. سلام اقای افشار تو روخدا به این سوال جواب بدین. این دغدغه ها و نگرانی ها را تقریبا در همه داوطلبان کنکوری که برای هدف خودشان تلاش میکنند، شاهد هستیم. در نظر داشته باشید که شما در سال کنکور هیچ زمان اضافه و بی ارزشی ندارید تا آن را صرف آزمون و خطای مشاوران کنید.

مشاور کنکور انسانی رایگان

قدم بعدی حل تست های آموزشی است ، برای حل تست های آموزشی زمان در نظر نگیرید و هدف فقط حل سوال باشد. برای دامپزشکی چه رتبهای لازم است؟ چه درسهایی را بیشتر بخوانم و چه درسهایی را کمتر؟ اهمیت زمان را در فصل امتحانات به خوبی میتوانید متوجه شوید! ببخشید من درسام خوبه اما نمیدونم چرا هیچ میلی به درس ریاضی ندارم ، و جدیدا میخوام فیلم اقای حیدری رو ببینم اما وقتی میخوام ببینم استرس زمان میگرم وقتی هم میرم خودم بخونی همش استرس دارم شاید خوب یاد نگیرم و ایشون بهتر تدریس کنن و نکات بهتری بگن و… هر چقدر زمان از دست بدهید، همان قدر از هدف های خود دور خواهید شد. مشاور با آموزش روش مطالعه صحیح هر درس و تکنیک های تست زنی سعی می کنه به دانش آموز تو این زمینه کمک کنه و کیفیت مطالعه دانش آموز رو بالا ببره. مقاله بهترین منابع کنکور رو بخونید تا با این منابع بیشتر آشنا بشید. وی یادآور شد: در کلاس های کنکور خارج از مدرسه هم شرکت می کردم که البته همه مدرسان آن از دبیران مدرسه خودمان بودند و انگیزه شرکت در این کلاس ها این بود که قبل از ارائه درس در کلاس مدرسه، از قبل با مطالب آن آشنا شویم و در کلاس درس آنها را مرور کنیم.

اگر شما راه رسیدن به مقصد را بشناسید، بدون هیچ ترس و استرسی خودتان را به مقصد خواهید رساند. اگر می خواهید بدون هیچ مشکلی این راه پر پیچ و خم کنکور را طی کنید و برنامه ریزی شده به سمت مقصد خودتان حرکت کنید، با ما همراه شوید. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در خرم آباد ارائه خدمات خواهند نمود. حتی اگر مسیر را بلد نباشید و یک نقشه راه داشته باشید، باز به مقصد خواهید رسید. سلام استاد خسته نباشید ..استاد میشه این برنامه ای که گفتین و زودنر بزارین نیمه ی اسفند که خیلی دیره دیگه تا اون موقع چیکار کنیم بنظرتون؟ خسته نباشید استاد اگه کسی تا اسفند ساعت مطالعه اش6 باشه نباید دیگه انتظار افزایش داشته باشه؟ سلام وقت بخیر و خسته نباید ، ممنون میشم جواب بدید؟ نباید تمام وقت خود را صرف مطالعه کنید. برنامه ای را بنویسید که می توانید به آن عمل کنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مشاور کنکور عالی نی نی سایت.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما