ببخشید میتونم بپرسم به هدفشون پزشکی رسیدن ?

سلام خیر اگه رتبه لازم رو کسب نکرده باشید از علوم ازمایشگاهی نمیتونید به دندانپزشکی تغییر رشته بدید. اگه براي حل مشکلي از راهحل ديگران استفاده ميکنيد و نه راهحل خودتون، بايد از کانال «شخصيسازي» عبور کنيد! تا جایی که می توانید از اخبار دور باشید و حتی کنجکاوی برای دیدن آمار فوتی هر روز و شنیدن اخبار را کنار بگذارید، شما رعایت می کنید و حواستان هست برایتان مشکلی پیش نیاید، دیگر بیشتر از این نیاز نیست در مورد این موضوع دقیق شوید، با درس نخواندن شما مشکلات حل نمی شوند. این یک پست کنکوری و اینجا همه چیز در مورد کنکور است ولی هیچ چیز به اندازه خواندن نماز به شما آرامش و انگیزه در طی مسیر را نمی دهد. تصور انجام کار های بزرگ و تبدیل به یک ربات که شبانه روز فقط درس می خواند و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کند و استراحتی در برنامه خود ندارد تصوری اشتباه است. اسامی دانش آموزان رتبه های برتر زیر 1000 کنکور 1400 به همراه پذیرفته شدگان پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی دبیرستان ماندگار البرز …

مهندس معین فلاح طی سالهای گذشته مشاور کنکور تعداد زیادی ار رتبههای برتر کنکور ریاضی و کنکور تجربی بوده و به این دانش آموزان کمک کرده تا بتونند در رشتههای مورد علاقهشون در بهترین دانشگاههای کشور قبول بشن. در این صفحه از سایت مشاوران ۱۰۰ هرچه که داوطلبان کنکور تجربی برای انتخاب رشته و آشنایی با رشته پرستاری لازم دارند رو ذکر کردیم. به طوری که افراد در تمامی مقاطع تحصیلی این امکان را خواهند داشت تا از طریق تلفن ثابت در هر کجای کشور با مشاوران تحصیلی حرفه ای و با تجربه مشورت کنند و در زمینه های تحصیلی اقدام به تصمیم گیری نمایند. از اینرو، جهت کمک به شما، مهمترین مسائل جامعه و دغدغهی افراد را در سنهای مختلف بررسی کرده و در چندین زمینهی مهم شامل مشاور ازدواج، مشاور خانواده، مشاور کودک و مشاور تحصیلی و کنکور و … برای موفق شدن در زندگی شخصی و کاری، هر شخصی نیازمند مشورت با افراد متخصص است تا در زمان و هزینهی خود صرفهجویی کند. یک زمان هایی داوطلب کنکوری انگیزه خود را از دست می دهد و دائما با دیدن کلیپ های انگیزشی تلاش می کند انگیزه خود را برگرداند، انسان یک ربات نیست که دائما انگیزه داشته باشد و با اشتیاق حرکت کند، یک زمان هایی که مطالعه می کنید انگیزه شما زیاد می شود و حس و حال خوبی دارید، زمان هایی که حس و حال خوبی ندارید با یک مطالعه کم شروع کنید و با ۲۰ دقیقه درس خواندن، به مرور انگیزه خود را برگردانید.

مشاور کنکور مهدی باباخانی

اشتیاق و عشق کاملا متفاوت اند، فرض کنید یک لباسی را دیده اید، و تمایل دارید آن را بخرید، بارها می روید و به آن نگاه می کنید، سرانجام یک روز آن را می خرید، و می پوشید ولی بعد از مدتی برای شما عادی می شود و دیگر آن ذوق قبل را برای آن ندارید، این اشتیاق به هدف است با عشق به هدف فرق می کند، عشق به یک چیز هرگز تمام نمی شود. بله حتماً. شما با حل تستهای کنکور در اولین مرحله به نحوه طرح سؤال آشنا میشوید وباید سعی کنید ذهن طراح را بخوانید و در ضمن با تلههای تستی آشنا میشوید که این امر باعث افزایش دقت و درصد شما خواهد بود.در ضمن دیده شده که سوالهای کنکور به خصوص کنکور خارج از کشور تکرار شدهاند و داوطلبان با حل تستهای کنکورهای داخل و خارج کشور ۱۰سال اخیر میتوان به تسلط زیادی در دروس و مباحث برسند. یک نگاه به دور و بر خود کنید، آدم هایی که هدف دارند حتی راه رفتنشان هم با بقیه تفاوت دارد، جنگ جوی واقعی فقط هدف خود را می بیند و کار های بی ارزش را رها کرده است. اینحا اصلا قصد ندارم حرف هایی که داخل کتاب ها خوانده اید در انتخاب هدف را برای شما بنویسم، من اینجا می خواهم به شما بگویم برای انتخاب هدف، خودتان را دوست داشته باشید، درست متوجه شدید شما باید خودتان را دوست داشته باشید، کارهایی که می تواند شما را خوشحال کند را بشناسید و آن حس خوبی که باعث می شود خودتان را بیشتر دوست داشته باشید را پیدا کنید، انقدر در مسیرتان ذوق داشته باشید که ایمان بیاورید فقط زمانی که شما نباشید بقیه می توانند به این جایگاه برسند وقتی شما هستید این جایگاه و موقعیت فقط برای شماست، چون شما خود را دوست دارید و میدانید چه چیزی خوشحالتان میکند و چیزی که شما را خوشحال می کند باید مشاور غیرحضوری کنکور (دریافت اطلاعات بیشتر) برای شما باشد.

نمی گویم هر زمان که شروع کنید مثل بقیه هستید، نه چون یک بحث غیر منطقی است، شمایی که امروز شروع می کنید با کسی که دیروز شروع کرده است در یک سطح نیستید، ولی اگر بخواهید خودتان را می رسانید به شرط اینکه شروع کنید و خود را با بقیه مقایسه نکنید و زمان را صرف پیش روی در هدف کنید. درنتیجه، تیم مشاورمود با هدف کمک به سلامت و پیشرفت جامعه شکل گرفته و در تلاش است هر فردی بهترین نتیجهی خود را در زمینهی دلخواه خود کسب کند. فقط یک چیز شما را موفق می کند، تلاش و پشتکار شما تمام. اجازه نداری بگویی تقدیر من این است، شانس برای کسی که حداقل یک بار طعم لذت رسیدن به هدف به کمک تلاش خود را داشته چیز بی معنی است، تا به الان زندگی شما چطور بوده است اگر بنشینی و تماشا کنی بقیه ی زندگی هم همینطور می شود. برای برنامه ریزی بهتر دروس کنکور ریاضی، شما باید بدانید که در آزمون کنکور چه عملکردی باید داشته باشید و خود را برای آن آماده کنید.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما