برنامه ریزی برای کنکور 1401 + جدول [رایگان]

نه مینا جون، هیچی نمیپره ، فقط گرافیک سایت تغییر میکنه و امکانات اتاق گفتگو اضافه میشه ، البته طی سه ماه آینده … داوطلبان تنها میتواند در یکی از سه گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی و انسانی آزمون دهند پس خرید سریال اضافه برای بیشتر از یکی از این سه گروه فایده ای ندارد. میشه فقط از برنامه ریزی ایشون استفاده کردو روش های خاص تست زنی شون؟ امسال با اصرار فراوان تونستم خودمو بین شاگردای آقای تهرانی جا بدم و همیشه افسوس خوردم که چرا یکی مثل ایشون 4 سال پیش مشاورم نبودند تا این اشتباه رو نکنم و صرفا بخاطر خوشحالی اطرافیانم خودمو بدبخت نکنم. دکترسینا تهرانی از مشاورین معروف کنکور در ایران هستند، ایشان سال هاست که در این زمینه فعالیت میکند و دانشجویان بسیاری با ایشان تا کنکور پیش رفتند. مسؤولان دانشكده حتي حاضر نمي شند به اين خاطر، نگاه منتقدانه اي به درون گروه بيندازند، چه برسه به اينكه خداي ناكرده، زبانم لال، از روي خالي نبودن عريضه يك استعفاي صوري كنند! مسئولان دانشگاه هم كه مانند يك ناظر كلاسيك كه مشاهداتشون هيچ تأثيري در سيستم نداره(بر خلاف ناظر كوانتومي)، كناري نشسته و فقط به اين سيستم فشل نگاه مي كنند!

مشاور کنکور سیب ترش نی نی سایت

فاطمه جعفریسلام به عزیزان شریفی من از شاگردان آقای تهرانی هستم و اگه خدا یاری کنه و با زحماتی که خودم و مشاور عزیزم برام می کشند شانس اینو دارم که یکی از رتبه های تکرقمی یا دو رقمی کنکور 98 گروه ایشون باشم.برای همین هم یه سوال داشتم از خدمت عزیزانی که در رشته مهندسی کامپیوتر شریف تحصیل می کنند و اون هم اینکه آیا از این رشته راضی هستند؟ دکتر معین الدین به همراه تیم پشتیبانی دانشجویان پزشکی شما را در مسیر دکتر آینده شدن همراهی می کنند. کسی که برای این کار آموزش دیده و طبیعتا هر سال درگیر چگونه رتبه شدن در کنکور سراسریست. ریاضیات و فیزیک : برای این دو درس بایستی منبعی را انتخاب نمائید که میانه روی را در دستور کار قرار داده باشد و از طرح کردن مسائل سخت و طاقت فرسا که مخصوص داوطلبان کنکور ریاضی است خودداری کرده باشد پیشنهاد مبدا برای این دروس کتاب انتشارات گاج است. به عنوان آخرین جمله دکتر سینا تهرانی برای دانش آموزانی خوب است که شاید از روش های نامتعارف و نامعقول بیشتر لذت می برند! همانگونه که آگاه هستید، مجلس در حال بررسی پیشنویس طرحی برای شیوه جدید سنجش و پذیرش دانشجو است و احتمالاً سال 99 آخرین سال برگزاری کنکور به شیوه فعلی خواهد بود، بنابراین مقتضی است شورای سنجش و پذیرش دانشجو در این یک سال باقیمانده از قانون فعلی، از هر گونه تصمیم تنشزا و حساسیتبرانگیز مانند تأثیر قطعی معدل (به هر میزان) که باعث درگیری مجدد مجلس با این موضوعات خواهد شد جلوگیری به عمل آورد و کنکور 1400 نیز مانند سال قبل با تأثیر مثبت معدل برگزار شود.

مشاور کنکور قیمت

شماها تصور کردید همین که رفتید دانشگاه تموم شد یعنی نهایت آرزوتون فقط کسب یه رتبه خوب و قبولی در رشته دلخواه در دانشگاه شریف بوده! دانشجویان قلابی رشته های تاپ علوم پزشکی چقدر هزینه می کنند ؟ وی،معتقد است که شرکت های بیمه ای می توانند فایلی را تحت عنوان درمان های کمکی که به عنوان درمان های یاور هستند ایجاد کنند زیرا خیلی از درمان ها هستند که به عنوان درمان یاور در کنار درمان دارویی کار توانبخشی انجام می دهند. یکی از نقاط قوت سینا تهرانی در زمینه مشاوره کنکور – fall24.ir بالا بردن انگیزه و کنترل استرس دانش آموز است و در زمینه برنامه ریزی بسیار سخت گیر است یعنی زمانی که به دانش آموزی برنامه میدهد اگر در آن برنامه کمی بلغزد و آن را انجام ندهد آنجاست که دکتر سینا تهرانی … در برنامه ریزی به نقاط قوت و ضعف خود در دروس و مباحث مختلف توجه کنید.

در ادامه بهترین منابع برای برنامه ریزی کنکور تجربی در ادامه آورده می شود دقت داشته باشید که بهتر بودن یک منبع درسی نسبت به سایرین مطلق نبوده و نسبی است و داوطلب بایستی با توجه به ویژگی هایخود و ارتباطی که با کتب و دروس مختلف برقرار میکند نسبت به انتخاب منبع اقدام نماید. حالا کافیه که برای افزایش دقت و تمرکزتون در کلاس، مطلب زیر رو مطالعه کنید تا خیلی از مشکلاتتون در کلاس برطرف بشه و بازدهی بیشتری نسبت به قبل داشته باشید. همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید به تعداد قابل توجهی محتوای تخصصی ارشد رشته علوم تربیتی دسترسی داشته باشید. روژانسلام به نخبه های بزرگوار من رشته ریاضی می خونم و امسال می رم کلاس دوازدهم بواسطه یاسمن زلفی که از بچه های مدرسه ما در شیراز هستش و احتمالا امسال از رتبه های زیر صد آقای تهرانی باشه با این مشاور تحصیلی عزیز آشنا شدم ولی نمی دونم آیا همین رشته ریاضی بمونم و برای کنکور ریاضی پیش ایشون برم یا تغییر رشته بدم به رشته تجربی چون هم رشته کامپیوترو دوست دارم و هم دندانپزشکی رو شما اگه جای من بودید کدومو انتخاب می کردید؟ شما میتوانید از طریق تماس با شماره زیر از ایشان وقت رزرو کنید.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما