برنامه ریزی کنکور آسان است

14 درصد از طریق مدیر یا دبیران مدرسه خود. دانش آموزان عزیز شهرکردی اصفهانی شیرازی تهرانی مشهدی تبریزی اهوازی قمی جهت دریافت مشاوره میتوانند هم بصورت حضوری در دفتر مرکزی موسسه دکتر لهرابی و هم بصورت غیرحضوری و آنلاین از خدمات مشاوره و برنامه ریزی دکتر لهرابی استفاده نمایند. سلام دانش آموزای عزیز پایه دهمی ، یازدهمی ، کنکوری و پشت کنکوری ! این فرد است که پستی ها و بلندی های سال کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و بهترین عملکرد را در کنکور خود ارائه داده است. دوستان وقت من بسیار بسیار محدود هست و سفارش های خیلی خیلی زیادی هم توی سایت درسی دارم هم درس های دانشکده خیلی سنگین هستن ، بعد این که من برای رسیدن به این روش ها خیلی خیلی هزینه کردم و تونستم ارزان ترین و پر بازده ترین روش ها رو پیدا کنم که حتی از خرج کردن های بالای ۵۰ میلیون تومن که یکی از دوستان انجام داده بود بهتره ! کارهایی که نباید توسط دانش آموزان انجام شوند نام برده شده اند.

پیگیر شماست و اگر ببیند انگیزه تان پایین آمده روش های مختلفی را برای بازگرداندن روحیه شما انجام خواهد داد.بهترین مشاور کنکور شما را تا رسیدن به مقصد همراهی میکند و تنهایتان نمی گذارد. استراحت همراه با اشتغال فکری:استراحتی که شما دائم به فکر درس و کار باشید و با اظطراب همراه باشد، استراحت نیست و موثر واقع نمی شود. هرچند بررسی دقیق دفترچه کنکور سال های قبل زمان زیادی رو از مشاوران ما گرفت و این اطلاعات ساده به دست نیومده؛ اما امیدواریم برای شما مثمر ثمر واقع بشه. برای همین زیاد هم از خودتون تعریف کنین فایده نداره. بنابراین توجه به این رشته مهم از اهمیت بسیاری برخورداره و شما باید برای کسب بهترین نتیجه در کنکور انسانی ۱۴۰۰ و تحصیل در رشته های مورد علاقه و دلخواهتون تلاش زیادی داشته باشید. توی این بخش تمامی رمز و راز های داشتن یه سبک زندگی درست برای کنکور بهتون گفته میشه ! وی در حال حاضر دفتر مشاوره خصوصی خود را دارد و دارای سبک خاص برنامه ریزی تحصیلی است.

از بهترین دانشگاههای جهان در همان سال اول ورودش به مقوله مشاوره کنکور با ارائه سبک جدیدی از مشاوره های تحصیلی یک … 20 درصد از طریق اطرافیان، معّرف یا همان تبلیغ دهان به دهان. کارشناسان معتقدند؛ رامین نیکخو همان اشتباهی را مرتکب شده است که سیدامیر دیبازر دچار آن شد و آنهم معرفی خود به عنوان مشاور تحصیلی یکی از مؤسسات تولیدکننده دی وی دی های آموزشی کنکور است. یکی از اولین سوالاتی که دانش آموزان قبل از شروع مطالعه ریاضی باهاش مواجه هستند اینه که چجوری باید ریاضی رو بخونند تا نتیجه خوبی در کنکور یا امتحانات مدرسه بگیرند؟ در این سرویس ما دو نوع مشاوره داریم که یکی از مشاوره به صورت 100 درصد رایگان خواهد بود و یکی دیگر از روش های غیر رایگان. پس ما این امکان رو داریم که از راهنماییهای مشاور تحصیلی یا مشاور کنکور منفعت لازم رو ببریم. از میان رتبه های تک رقمی مورد تحقیق در بین آزمونهای سراسری سالهای 90 تا 95 ؛ سینا تهرانی مشاور تحصیلی به تنهایی کلیه رتبه های تک رقمی را از آن خود کرده است و مشاورین تحصیلی دیگر هیچ کدام در بین این سالها؛ رتبه تک رقمی در کنکور سراسری نداشته اند. به گزارش تابناک؛ بررسی تحقیقات صورت گرفته و تطبیق آن با رتبه داوطلبین در کنکورهای سراسری 90 تا 95 نشان می دهد که سه مشاور تحصیلی، به تنهایی کلیه رتبه های زیر صد کنکور مورد تحقیق را از آن خود کرده اند که باز هم سینا تهرانی با کسب 82 درصد رتبه های تک رقمی و دو رقمی در صدر بهترین مشاورین تحصیلی کشور قرار دارد.

نتایج تحقیقاتی این تیم تحقیقات بازار نشان می دهد که تنها 3 درصد رتبه های زیر هزار از کلاسهای کنکور استفاده کرده اند اما هیچکدام از رتبه های زیر صد این کلاسها را مفید ندانسته اند. بخش سیزدهم : چند نفر از رتبه های یک تا هزار کنکور در سال آخر، در کلاسهای درس مدرسه شان شرکت کرده اند؟ در این بخش از رتبه های زیر هزار کنکور پرسیده شده است که از چه طریقی مشاور تحصیلی خود را انتخاب کرده اند، که نتایج حاصله بسیار تأمل برانگیز است: – 61 درصد از طریق مطالعه مقالات و دیدگاههای مشاورین مختلف کنکور و مقایسه آن با یکدیگر. انتخاب رشته 4 بعدی به صورت دستی و بر پایه آینده پژوهی. مشاور کنکور خوب باید بتواند به صورت روانشناسی روی دانش آموز کار کند و روحیه دانش آموز را در همه مراحل قبل از کنکور بالا نگه دارد. بخش دهم : بیشترین آمار رتبه های زیر صد از آن کدام مشاور تحصیلی است؟ بخش چهاردهم : رتبه های زیر هزار کنکور چگونه مشاور تحصیلی خود را انتخاب کرده اند.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما