برگزارکنندگان ایران خودرو به دادگاه احضار شدند.

[ad_1]

دادستان کل استان فارس از دستور تشکیل پرونده برای شرکت ایران فورد و احضار مدیریت این شرکت توسط دستگاه قضایی خبر داد.

سید مصطفی بحرینی اعلام کرد پس از بازدید از پارکینگ شرکت ایرانخودرو فارس واقع در شیراز، دستور تشکیل پرونده برای این شرکت در دادسرای شیراز و درخواست مدیران عامل این شرکت و مدیر سایت ارناکودرو فارس شد. در دادگاه.

قاضی بحرینی با اشاره به گزارش پرونده سازمان بازرسی کل استان فارس در سایت ایران خودرو مستقر در شیراز در خصوص توزیع خودروهای تولیدی، گفت: پس از دریافت این گزارش، پرونده قضایی برای شرکت ایران خودرو تشکیل شد که شیراز بود. انقلاب

به گزارش ایسنا، به نقل از عدالت پرشین، بحرین اعلام کرد که مقامات و مسئولان شرکت در استان خودرو ایران بر اساس مواد قانون مجازات دولتی، قانون بخش تعاون اسلامی جمهوری اسلامی و اصلاحیه اتحادیه کارگری قانون را نقض کرده اند. قانون.قانون و قانون مجازات. و سایر مقررات مربوط شامل اتهام اخلال در توزیع مایحتاج عمومی، امتناع از عرضه کالا به منظور گران فروشی، اخلال در توزیع نیازهای عمومی کشور و ایجاد انحصار است. و کمبود عرضه.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز افزود: از مجموع خودروهای ذخیره شده در بازدید از پارکینگ این سایت در شیراز، 2144 خودرو به دلیل نداشتن یک یا چند قطعه یدکی در پارکینگ متوقف شدند. هیچ محدودیتی برای دسترسی به قطعات معیوب اعم از ایرانی یا خارجی وجود ندارد.

بحرینی ها خاطرنشان کرد: همچنین در زمان بازدید 1199 خودروی تجاری در پارکینگ شیراز حضور داشتند که دلیل موجهی برای نگهداری آنها ذکر نشد.

این مقام قضایی گفت: تمامی این موارد از مصادیق احتکار اخلال در نظام اقتصادی است که برای حفظ حقوق مردم با جدیت از سوی دادگاه مرکزی استان فارس پیگیری می شود.

دادستان شیراز گفت: دادستان علاوه بر تکلیف قانونی برای جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان و مصرف کنندگان، نگاه ویژه ای به رونق محصول دارد که متاسفانه با برخی ایده های مفید و عدم مدیریت صحیح این امر با وی افزود: علاوه بر ضرر مصرف کنندگان به دلیل تامین قطعات یدکی یا تاخیر در تکمیل، هزینه های خودرو و بحث اشتغال و هزینه های نگهداری افزایش یافته است، افزود: انبارهای تامین به موقع قطعات یدکی و خودرو کاری است که مسئولان خودروسازی ایران باید انجام دهند.

بحرینی ها همچنین با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد خودروهای تولیدی که پس از مداخله در اواسط فوریه از سایت خارج می شوند، اظهار داشتند: این نشان می دهد که قبل از ورود اجباری دادستان به پرونده، اراده لازم برای اطمینان از رضایت مصرف کنندگان وجود ندارد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما