برگزاری جشنواره برنامه نویسی زمستانی در آکادمی ایرانسل

[ad_1]

اولین جشنواره برنامه نویسی زمستانی در آکادمی ایرانسل برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این جشنواره با محوریت محورهای «یادگیری عمیق با رویکرد بینایی ماشین»، «برنامه نویسی بلاک چین»، «زبان برنامه نویسی پیشرفته پایتون» و «آموزش پایتون برای نوجوانان» برگزار می شود.

این جشنواره چهار دوره دارد: بوت کمپ برنامه نویسی پایتون عمومی تا پیشرفته (آنلاین و شخصی)، آموزش عمیق با رویکرد دید ماشینی (شخصی)، مفهوم بلاک چین و دوره برنامه نویسی جامع (حضوری). Person) “و” دوره برنامه نویسی “پایتون برای نوجوانان (آنلاین)” طراحی شده و در دی و بهمن 1400 برگزار می شود.

با توجه به نقش فزاینده هوش مصنوعی و بلاک چین در مشاغل مختلف، کارشناسان معتقدند که زبان برنامه نویسی به زبان رایج آینده تبدیل خواهد شد و یادگیری برنامه نویسی برای همه در آینده نزدیک ضروری خواهد بود. با توجه به اهمیت این موضوع، آکادمی ایرانسل پس از برگزاری چندین دوره آموزشی مختلف در این زمینه، اولین جشنواره زمستانی دوره های برنامه نویسی را برای نوجوانان و جوانان مشتاق طراحی کرده و در تلاش است تا محیطی راحت و موثر را برای تمامی کاربران حتی کاربران فراهم کند. علاقه مند. نوجوانان مهارت های برنامه نویسی را بیاموزید تا به درستی خلأهای آموزشی در این زمینه را پر کنید.

آکادمی ایرانسل در قالب مجموعه «آزمایشگاه های ایرانسل» و به عبارت دقیق تر، مرکز آموزشی مجموعه تأسیس شد. هدف اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران از تاسیس آکادمی، برداشتن گام های موثر در جهت توسعه آموزش های مهارت محور، توانمندسازی مشتریان، مشارکت در ایجاد روش های نوین آموزش دیجیتال و ارائه آموزش عادلانه است.

آموزش های ارائه شده در آکادمی ایرانسل به طور کلی شامل «آموزش های تخصصی و نوآورانه برای توانمندسازی نیروی انسانی ایرانسل»، «آموزش میدانی تخصصی برای پاسخگویی به نیازهای علمی نیروی انسانی شرکت های همکار ایرانسل» و «آموزش دیجیتال برای ایرانسل» است. . مشتریان گروه «مدیریت و فناوری حرفه ای، اطلاعات و ارتباطات» و «فرایند آموزش و تسریع استارت آپ ها و ارائه خدمات راهنمایی».

«ارائه آموزش دیجیتال برای دسترسی آسان و عادلانه به مشتریان»، «ارتقای سطح دانش مدیریتی و فنی مدیران و کارشناسان ایرانسل»، «اجرای آموزش های تخصصی و مهارت محور برای شرکای غیرمستقیم ایرانسل برای بهبود خدمات جدید» و «دستیابی به بالاترین سطح رضایت مشتری “آموزش حرفه ای و مبتنی بر مهارت” یکی از اهداف آکادمی ایرانسل است.

گروه آزمایشگاه ایرانسل از سال 1388 ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با جامعه آموزشی و با هدف کمک به مراکز علمی، استارتاپ ها و شرکت های فناور و انجام فعالیت های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری سازی در حوزه ارتباطات شبکه های. و فناوری اطلاعات و کسب و کارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و تحقیقاتی داخلی و خارجی اعم از دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شرکت های فناور ایجاد شده است. پاسخگویی به نیازهای بازار ICT.

چشم انداز این گروه پیشرو شدن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت های تحقیقاتی برای اقتصاد دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه یک شرکت برتر ملی در تولید محصولات و خدمات است. رشته. و «آکادمی ایرانسل» یکی از دپارتمان های اصلی آن است.

با راه اندازی این مجموعه، ایرانسل، اولین ارائه دهنده 5G در ایران و رکورددار سرعت اینترنت، به دنبال گسترش خدمات متنوع خود و توسعه سبک زندگی دیجیتال و شکل دادن به آینده متناسب با تحولات دنیای دیجیتال است. برای ایجاد فناوری عالی در زمینه های مختلف. سودمند است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آکادمی ایرانسل و ثبت نام در دوره آموزشی به آدرس labs.irancell.ir/p/13598/p امکان پذیر است.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما