بنا: من هرگز در مورد مشکلات مالی صحبت نمی کنم – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812730 |
8 اسفند 1400 ساعت 08:35 |
70 بازدید |

0
نظرات

قایق خوزستان ضعیف نشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خوزستان نه تنها در کشتی ضعیف است بلکه روز به روز بهتر می شود.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، محمد بنا درباره وضعیت کشتی در خوزستان اظهار کرد: وقتی صحبت از کشتی آزاد می شود همه یاد مازندران می افتند و وقتی نام کشتی می آید همه به یاد خوزستان و به معنای خوزستان هستند. قطب کشتی ایران است.

وی در ادامه گفت: خوزستان از قدیم الایام در شهرهای اهواز، دزفول، آبادان و خرمشهر در کشتی فعال بود اما اکنون کل خوزستان در کشتی است و خوزستان نه تنها در کشتی ضعیف نیست بلکه روز به روز بهتر می شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: 38 کشتی گیر خوزستانی در مسابقات جام تختی که یکی از مسابقات کشتی خوزستان در روز دوم بود حضور داشتند و نمادی از صلابت کشتی استان است. اما آنچه شرایط را برای بهبود این بخش فراهم می کند، ایدئولوژی مسئولان است که چندان به قهرمانان استان فکر نمی کنند.

بنا گفت: اکثر قهرمانان خوزستان از قشر محروم خوزستان هستند و در سطح پایین و البته باوقار هستند و هر وقت به اردوهای تیم ملی کشتی می آیند با چنگ و دندان مبارزه می کنند اما استان خوزستان. ” باید به کشتی و کشتی نیز توجه ویژه داشت، یک فرنگی متعلق به این استان نگه دارید تا بتواند قهرمانان خود را حفظ کند.

وی در پاسخ به این سوال که برای بهبود این روند چه اقداماتی باید انجام شود، گفت: من هیچ وقت از مشکلات مالی صحبت نمی کنم، اما وقتی ریشه می گیرد، یکی از مشکلات مشکلات مالی و کمبود امکانات است و جوانان کم توجه هستند. بنابراین وقتی کشتی گیران می خواهند به اردو بیایند یا فدراسیون به تیم ملی پول می دهد یا هیئت استان و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به آنها رسیدگی می کنند. با کمی توجه بیشتر فکر می کنم خوزستان می تواند خیلی قوی تر شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خوزستان بیشترین نفرات را در اردوهای تیم های ملی در رده های سنی مختلف دارد و مدال های جهانی و آسیایی زیادی در رده های سنی جوانان و جوانان و تنها دو مدال در بزرگسالان کسب کرده است. مدال ها رده سنی یکی از آنها خوزستانی است و فقط یکی از آنها در المپیک مدال گرفته است و به دلیل کمبود امکانات در خوزستان داشتن تعداد مدال کم در این رده سنی بسیار زشت است.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما