بهترین روش های درس خواندن برای کنکور

در میان داوطلبان با رتبه زیر 1000 کشوری، کمترین درصد 6/6- است. مرکز مشاوره سایت کنکور نیز با هدف دسترسی آسان به مشاورین رتبه برتر کنکور با کمترین هزینه و بهترین کیفیت، اقدام به فعالیت نموده است. در این مقاله سعی کردیم بهترین کتاب های زبان انگلیسی کنکور که مورداستفادهٔ رتبههای برتر بوده است را به شما معرفی کنیم. پس نکته پنهان این کارنامه این است که، رتبه برتر شدن صرفأ ملزم به داشتن درصد و رتبه فضایی نیست، بلکه توانایی مدیریت استعدادهای خودمان است. در این سال ها با وجود شیوع ویروس کرونا و رایج شدن مشاوره آنلاین و تلفنی، وقت و هزینه کمتری صرف شده و داوطلبان وقت بیشتری برای تمرکز روی دروس خود دارند. باتوجهبه موقعیت جغرافیایی مناسب ایران که از شمال و جنوب با دریا در ارتباط میباشد، این کشور میتواند از دریاها برای توسعه خود استفاده کند. این رشته یکی از رشتههای مرتبط با دریا است و با وجود اهمیت مرزهای دریایی موجود در کشور، در پی تربیت نیروی انسانی است که در زمینه دریانوردی تخصص داشته باشد. درگذشته این رشته از گرایش های رشته مهندسی دریا بوده است، ولی اکنون بهصورت یک رشته مجزا در دانشگاه تدریس میشود. کتاب های آموزش شگفت انگیز انتشارات خیلی سبز بهصورت پایه به پایه به چاپ رسیدهاند و دارای درسنامه های بسیار کامل و مفهومی برای تدریس هر بخش و مبحث هستند.

مشاور کنکور مشهد نی نی سایت

فشار آوردن و وادار کردن داوطلب و دانش آموز به زحمات سخت شبانه روزی بدون توجه به کیفیت مطالعه و برنامه ریزی بی فایده است؛ آماده کردن دانش آموزان با پکیج ها برای چنین برنامه ای نیاز به تهیه سریع آنها دارد که میتوانید از همین وبسایت حرف آخر آن را تهیه فرمائید. مجموعه مقالاتی که در ادامه به بررسی اون ها می پردازیم، مانند سایر مقالات توسط بهترین مشاوران و روانشناسان طلوع شیراز تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته اند. افرادی که سطح متوسط دارند میتوانند کتاب جامع مبتکران را تهیه کرده و دانش آموزان با سطح ضعیف که نیازمند درسنامه و تست های ساده تر هستند میتوانند از کتاب میکرو طلایی گاج استفاده کنند. به همین جهت نیاز است در این زمینه متخصصان و کارشناسانی را تربیت کند که با علم و دانش بهروز خود بتوانند در این توسعه کشوری همراه باشند و منجر به پیشرفت کشور در زمینه حملونقلهای دریایی و اقتصاد کشور شوند. توی صحبت راحت بیان میشه که چه خوبه خودمون رو کنترل کنیم ولی در مقابل بعضی اتفاقات واقعاً رفتار تند گویا دست خود آدم نیست . کلا کتاب های مشاوره و استاتید مشاور کنکور نقش کاتالیزگر رو بازی میکنن درسته شاید بدونه اون ها هم بشه به مقصد رسید ولی با اونا((البته مشاور به درد بخور)) سرعت رسیدن ب مقصد سریع تر میشه!

با سلام و خسته نباشید سوالی داشتم ازتون اینکه اگر کسی ۲ سال متوالی کنکور شرکت کنه ولی در هیچ یک از این سال ها انتخاب رشته نکنه اجازه شرکت مجدد در کنکور برای سال سوم توسط سازمان سنجش بهش داده میشه یا خیر ؟ کتاب های لقمه واژگان برای دانش آموزانی که پایه ی لغت خوبی ندارند و یا لغات را به فراموشی میسپارند میتواند گزینه مناسبی باشد. به عنوان پیشنهاد دانش آموزان با سطح بالا در درس زبان انگلیسی میتوانند از کتاب نردبام خیلی سبز استفاده کنند. این امر کاملا حقیقت دارد که استرس یادگیری را مختل میکند، بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم با کشیدن چند نفس عمیق به ادامه مطالعه ی خود بپردازید. توصیه می شود داوطلبان در پایان مراحل ثبت نام شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی را دریافت نموده و تا زمان ثبت نام حضوری پس از اعلام نتایج بدون آزمون 1400 و در صورت قبولی نزد خود نگه دارند. در نهایت یک بخش مجزا برای آزمونی جامع در نظر گرفته شده است که دانش آموزان میتوانند خود را مورد سنجش قرار دهند. آیا تا بحال برای مرور و جمع بندی پیش از آزمون از مطالب درسی سایت کانون استفاده کرده اید؟

یک سوال مهم ، مشاوره کنکور (پست خنده دار https://bestp.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/) آیا نیازه؟ ویه سوال دیگه اینکه ایا واحد هایی که در ترم یک پاس کردم رو میتونم در دانشگاه جدید تاثیر بدم یا دوباره باید پاس کنم ؟ اگه دو ترم مرخصی بگیرم می تونم تو کنکور شرکت کنم بدون اینکه از دانشگاه انصراف بدم ؟ کتاب همهچیز با تو شروع میشود به قلم نویسندهی معروف نسل جوان، مومن سکمن، برای غلبه بر ترس از عدم موفقیت و افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان از داستانهای مفیدی استفاده کرده است. در حالت کلی میتوان گفت کتاب جامع مهر و ماه میتواند برای تمامی دانش آموزان مفید باشد. در نتیجه دانش آموزانی که در زبان انگلیسی سطح خوبی دارند نیز میتوانند از این کتاب جامع استفاده ی مفید داشته باشند. کتاب مرور و جمع بندی همانطور که از اسمش پیداست، کتابی برای جمع بندی است و دانش آموزان با هر سطح درسی میتوانند از این کتاب در دوران جمع بندی استفاده کنند. در درس زبان انگلیسی متأسفانه تنها نمیتوان به کتاب درسی مدرسه تکیه کرد در نتیجه نیاز به انتخاب منبعی کامل برای این درس است. برنامهریزی حرفهای و دقیق هفتگی همراه با بررسی گزارش کار بر مبنای توانایی فردی، ظرفیتها و محدودیتهای داوطلب و ارایه برنامهریزی درسی حجمی -زمانی بر اساس الویتهای مورد نیاز با توجه به منابع، زمان، توان مطالعاتی، پیشینه ی تحصیلی کنکوری و هدف داوطلب از جمله ویژگی های تیم مشاوره ماست.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما