بهترین روش های درس خواندن برای کنکور

مشکل کار در اینجاست که وقتی دبیری مهارت لازم در درک مفاهیم شیمی را کسب نکرده است، قاعدتاً در زمینه حل سریع و علمی مسائل شیمی نیز زمان زیادی را صرف خواهد کرد. داوطلبان ضمن مطالعه و بررسی شرایط لازم و موارد ممنوعیت از ثبت نام ارشد، کافی است رشته امتحانی مورد نظر خود را از بین رشته های شش گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و دامپزشکی انتخاب نموده و با تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام علاقه مندی خود را اعلام نمایند. داوطلبان سایر رشته های امتحانی نیز می توانند با مراجعه به مقاله دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد، سوالات مربوط به رشته امتحانی خود را دریافت نمایند. در آزمون اول که مربوط به شخصیت شناسی میباشد که این آزمون به روی تفکرات، عقاید، ویژگیهای روانشناختی، رفتارها، سبک زندگی و .. تمرکز دارد و نتیجهی آن مشخص خواهد کرد که به اصطلاح تیپ شخصیت شما چیست و روحیات شما با چه کارها و مشاغلی سازگار است و توانایی کار و تحصیل در چه رشتههایی را دارید. معمولا در این مراکز شخصی با دانش و تسلط کافی به رشتههای موجود، تراز و رتبهی دانشآموز را بررسی میکند و با توجه به اهداف او به ارزیابی وضعیت میپردازد و به شما گفته میشود که با توجه به رتبهی شما در چه دانشگاههایی احتمال قبولی دارید.

مشاور کنکور حضوری

اگر قصد دارید بعد از اتمام تحصیلات در دانشگاه، مهاجرت کنید؛ باید با مشاور خود مشورت کنید تا شما را به مسیری درست هدایت کند و بتوانید با رشتهای کاربردی به تحصیل بپردازید و در آینده نیز پس از مهاجرت، به شغلی مطلوب دست پیدا کنید. در چندین دهه اخیر، با توجه به اهمیت کنکور برای دانشآموزان، مراکز مشاورهی زیادی در سراسر کشور و به خصوص شهر رشت، ایجاد شدهاست که هدف اصلی آنها افزایش آگاهی افراد و کمک به تصیمگیری در مسیری درست میباشد. آزمون دوم که در سراسر جهان گرفته میشود، برای مشخص شدن علاقهمندیهای شما به شغل و رشته تحصیلی موردنظر است و به طور کلی نتیجه آن یک راهنما برای انتخاب صحیح و درست رشته تحصیلی و شغلی شما میباشد. افتخاری بحث عدالت آموزشی را به میان میآورد و تأکید میکند: یک نوع نظام طبقاتی در مدارس ما حاکم شده است و این نظام طبقاتی باعث شده که یک تعداد مدارس خاص برند بشوند و بقیه مدارس متأسفانه بهسمت ضعیف شدن پیش بروند این روزها استقبال خیلی زیادی برای ورود به مدارس برند وجود دارد چرا که این مدرسهها هدفگذاری هایشان برای کنکور است. حتی دو داوطلبی که با زمینه یکسان وارد فضای کنکور ارشد مهندسی شیمی می شوند، مطمئنا در دروس مختلف سطح علمی یکسانی ندارند و این مسئله در انتخاب منابع صحیح تاثیرگذار خواهد بود همچنین میزان زمان آزاد و عادات مطالعه ای که در گذشته داشته اند نیز موثر هست چرا که باید روش و اصول مطالعه درصورت تمایل اصلاح شود تا نتیجه و رتبه مطلوب حاصل شود.

اگر در درس زیست شناسی سطح متوسطی دارید، بهترین منابع کنکور 1401 تجربی برای این سطح، کتاب خیلی سبز جامع است. این همبستگی میان سطح مالی شاگردان و وضعیت مدارس، آشکارا اثبات میکند که مدرسههای ما به بنگاههای تجاری تبدیل شدهاند که برخی رونقی دارند و برخی در حال ورشکستگیاند. اگر مشتریان وضعیت اقتصادی خوبی داشته باشند آن بنگاه هم سر و شکل آبرومندی دارد و استانداردهای حداقلی در آن رعایت میشود اما اگر مشتریان پولدار نباشند مدرسه نیز معمولاً حداقلها را دارا نیست و مثلاً کلاسها در ساختمانی رو بهویرانی تشکیل میشوند. ❌ داوطلبان آقا بایستی مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می کند نیز به همراه داشته باشند. دفترچه عمومی نیز شامل 100 سوال می باشد و مدت زمان پاسخ دهی به آن ها 75 دقیقه است. همچنین تطابق زیست حرف آخر با کنکور، امسال نیز به نوبه خود، بینظیر بوده و سر و صدا زیادی به پا کرده است. مشاوره در انتخاب رشته نیز بسیار حائز اهمیت میباشد و شما را از چندراهیهایی که در این مسیر وجود دارد، آگاه میکند و با شفاف سازی از پیچ و خمهای موجود در مسیرها، تصمیم گیری در انتخاب رشته کنکور را برای شما آسان میسازد.

مشاور کنکور قادری

این تستها جهت ساده سازی فرایند انتخاب رشته شما صورت میگیرد و نتایج این دو آزمون در وهله اول به شناخت شما از علایق خودتان کمک به سزایی میکند و با صحبتها و نظرات مفید روانشناس، میتوانید بهترین انتخاب ممکن را برای کنکور داشته باشید. درس عربی به نسبت درس مهم و سرنوشت سازی است و معمولاٌ داوطلبان در آن ضعف دارند. با این کار انگیزه درس خواندن تان برای کنکور را بسیار بیشتر می کنید. برخلاف تصورات پاسخ به این سوال بسیار ساده است! او تأکید میکند: مدارس غیر دولتی بهعنوان فوق برنامه میتوانند کلاس کنکور برگزار کنند اما وزارتخانه هیچگاه بخشنامهای به این مدارس نداده است که با کدام مؤسسه کنکور قرارداد ببندند. این جایی است که میشود متولیان مدارس را به پای میز پرسش کشید، اینکه در این دادوستد آموزشی کالای سالم تجارت کردهای یا خوراک فاسد به خورد دختر و پسر بی گناه ما دادهای؟ مشخصاً میشناسیم افرادی را که از حداقل صلاحیت علمی و حتی اخلاقی برخوردار نیستند اما در مدارس خاص دولتی از جمله مدارس سمپاد در کلاسهای آمادگی برای کنکور در کسوت مقدس معلم یا مشاور ظاهر میشوند و چهها که برسر دانشآموز و خانوادهها نمیآورند. البته مدیران ما سه دسته هستند برخی از مدارس قدرتمند هستند و تمام انرژی خودشان را روی کنکور میگذارند برخیها توان رقابت با این مدارس ندارند و روی این زمینه ورود نمیکنند و برخی از مدیران هم شبیهسازی مدارس برند را میکنند با برخی استادان ارتباط میگیرند و دو ماه یکبار آنها را به مدرسه میآورند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره کنکور جهانشهر لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما