بهترین لپ تاپ ها کمتر از 25 میلیون تومان

[ad_1]

در رفتنلپ تاپ های ارزان قیمت کمتر از 800 دلار روز به روز بهتر می شوند. حتی بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت نیز از هر نظر بی‌نقص نیستند. مطمئناً، لپ‌تاپ ارزان‌قیمتی با صفحه‌نمایش لمسی، شاسی سطح بالا، پورت HDMI، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه یا پشتیبانی از قلم پیدا خواهید کرد، اما باید در نظر داشته باشید که کدام یک از این ویژگی‌ها را ترجیح می‌دهید؟ کدام ویژگی برای شما مهم است؟

به گزارش فرارو، HP Envy x360 یکی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت با قیمت کمتر از 800 دلار است. سیستم عامل این لپ تاپ ویندوز 10 است و کیفیت ساخت، عملکرد و عمر باتری خوبی دارد که از بسیاری از لپ تاپ های پریمیوم کمتر از 800 دلار بهتر است.

Lenovo Chromebook Duet و Acer Chromebook Spin 713 از بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت ۲۰۲۲ هستند. کروم‌بوک‌ها یکی از بسیاری از انتخاب‌های ما برای بهترین لپ‌تاپ ارزان کنونی 2222 هستند. برای خریدارانی که به دنبال یک لپ تاپ با قیمت کمتر از 500 دلار هستند، کروم بوک ها در بیشتر موارد بهترین انتخاب هستند و با این قیمت، بسیاری از آنها ویژگی ها و کیفیت ساخت بهتری نسبت به لپ تاپ های ویندوزی ارائه می دهند. در این مقاله لیستی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت را به شما معرفی می کنیم.

HP ENVY X360 13

بهترین لپ تاپ های کمتر از 25 میلیون تومان // ویرایش

Envy x360 13 HP در حال حاضر برای 860 موجود است. این دستگاه دارای بدنه محکم و با کیفیت، صفحه کلید عالی و صفحه نمایش روشن است. به لطف پردازنده AMD Ryzen، عمر باتری این لپ تاپ طولانی بوده و عملکرد بسیار روانی دارد. همچنین می تواند چند بازی سبک انجام دهد. (این دستگاه دارای پردازنده اینتل نیز می باشد.)
یکی از نقاط ضعف این لپ تاپ صفحه نمایش 16:9 آن است که نسبت تصویر کمی برای انجام چندین کار به صورت همزمان دارد. همچنین از پورت های Thunderbolt و HDMI پشتیبانی نمی کند. اما در کل نسبت به قیمتش لپ تاپ خیلی خوبیه.

Lenovo Chromebook Duet

بهترین لپ تاپ های کمتر از 25 میلیون تومان // ویرایش

Chromebook Duet بهترین لپ تاپ با قیمت کمتر از 500 دلار است. این کروم بوک 260 دلاری یک تبلت 10 اینچی با بدنه آلومینیومی و سیستم عامل کروم با پایه صفحه کلید و پوشش است. محکم و با کیفیت به نظر می رسد و به راحتی می تواند به عنوان تبلت یا رایانه شخصی کار کند. این لپ تاپ زمانی که ده ها تب و برنامه را اجرا نمی کنید به خوبی کار می کند.

آزمایشی که توسط تیم theverge بر روی این محصول انجام شد، عمر باتری بیش از 11 ساعت را نشان داد. ویژگی برجسته این Chromebook صفحه نمایش کوچک آن (10.1 اینچ) است. این سایز برای یک دانش آموز جوان (به دلیل قابلیت لمس) و برای بزرگسالان به عنوان ابزاری ثانویه برای یادداشت برداری، تماشای فیلم و … ابزاری عالی است. اما برای دستگاه اصلی که روی رایانه های رومیزی کار می کند مناسب نیست.

ACER Chromebook Spin 713

بهترین لپ تاپ های کمتر از 25 میلیون تومان // ویرایش

این لپ تاپ بهترین لپ تاپ مقرون به صرفه با سیستم عامل کروم است. اگر یک کروم بوک تاشو سنتی را ترجیح می دهید، Acer Chromebook Spin 713 با قیمت 329 دلار گزینه پرسودی است. این کروم بوک دارای صفحه نمایش عالی 3:2 است که تصاویر واضح و رنگ های روشن و متنوع را در فضای عمودی ارائه می دهد. صفحه نمایش عالی این کروم بوک آن را از سایر کروم بوک ها متمایز می کند. از دیگر نقاط قوت این کروم بوک می توان به صفحه کلید عالی، عمر باتری تمام روز و پورت های مختلف با اسلات های HDMI، USB-C، USB-A و microSD اشاره کرد.

ASUS Chromebook CM3 قابل جدا شدن

بهترین لپ تاپ های کمتر از 25 میلیون تومان // ویرایش

این بهترین لپ تاپ با قلم لپ تاپ است. اگر به شکل‌ها و اندازه‌های جداشدنی دوتایی علاقه دارید، اما می‌خواهید برای یک محصول گران‌قیمت هزینه کنید، CM3 قابل جدا شدن Chromebook ایسوس ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. مانند Duet، این لپ تاپ یک تبلت 10.5 اینچی 16:10 با سیستم عامل کروم و پایه و صفحه نمایش قابل جدا شدن است. می توانید پایه لپ تاپ را تا کنید یا از آن به عنوان تبلت استفاده کنید تا شبیه لپ تاپ شود.

USI Stylus نیز به همراه لپ تاپ ارائه می شود. عمر باتری این لپ تاپ بسیار چشمگیر است. در تست انجام شده در حالت استفاده، عمر باتری 13 ساعت را ارائه می دهد. نقطه ضعف CM3 در مقابل Duet پردازنده مدیاتک آن است که باعث می شود کمی کندتر شود. اما برای لپ‌تاپ‌هایی با قیمت کمتر از 400 دلار، CM3 همچنان یک پیشنهاد عالی برای راننده یا دانش‌آموز خواهد بود.

HP Pavilion Arrow 13

بهترین لپ تاپ های کمتر از 25 میلیون تومان // ویرایش

این لپ تاپ با قیمت کمتر از 800 دلار بهترین لپ تاپ است. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ویندوزی مقرون‌به‌صرفه هستید که از Envy x360 نازک‌تر و سبک‌تر باشد، اما همان عملکرد را ارائه دهد، HP Pavilion Aero13 با قیمت 669 دلار گزینه‌ی عالی است. این لپ تاپ دارای پردازنده قدرتمند Raisin 8 هسته ای است که سریع ترین پردازنده برای لپ تاپ های باریک و سبک می باشد. این لپ تاپ علاوه بر عملکرد عالی، بسیار سبک است و وزنی در حدود 2.1 پوند (حدود 950 گرم) دارد. همچنین دارای صفحه نمایش 16:10 روشن است و با استفاده مداوم حدود 11 ساعت عمر باتری دارد.

برای بهره مندی از این مزایا با این قیمت، اچ پی ویژگی های مطلوبی را در نظر نگرفته است. در بررسی‌ها، صدای این لپ‌تاپ خوب به نظر نمی‌رسد و بسیاری از نرم‌افزارهای blotware ارزان از پیش نصب شده‌اند. در مجموع، اگر به دنبال یک لپ تاپ ویندوزی عالی هستید، این لپ تاپ شما را ناامید نخواهد کرد.

Samsung Galaxy Chromebook 2

بهترین لپ تاپ های کمتر از 25 میلیون تومان // ویرایش

اگر به دنبال یک کروم بوک مقرون به صرفه و انحصاری هستید، Galaxy Chromebook 2 با قیمت ۵۴۹ دلار ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. این محصول در رنگ های قرمز و خاکستری و دارای صفحه نمایش لمسی قابل تبدیل با پشتیبانی از قلم است. (خودکار همراه با این محصول ارائه نمی شود.)

Galaxy Chromebook 2 دارای یک پنل QLED عالی است که یکی از بهترین نمایشگرهایی است که در کروم بوک ها استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این کروم بوک می توان به صفحه کلید جامد، عمر باتری خوب (7 ساعت و 21 دقیقه کار مداوم)، دو پورت USB-C، اسلات microSD و جک هدفون اشاره کرد. این محصول می تواند یک کروم بوک و لپ تاپ ارزان برای شما باشد.

سطح GO2

بهترین لپ تاپ های کمتر از 25 میلیون تومان // ویرایش

Surface Go2 با قیمت 399 دلار یک تبلت 10.5 اینچی به اندازه یک iPad معمولی است. شما باید یک کاور صفحه کلید را جداگانه خریداری کنید. Surface Go2 را می توان با دو پردازنده Pentium Gold و Core m3 پیکربندی کرد. این پردازنده ها قدرتمند نیستند، اما به نظر می رسد برای نیازهای استریم و مرور وب کافی هستند. به خصوص اگر در هر زمان فقط نیاز به انجام یک کار داشته باشید. این لپ تاپ می تواند هر برنامه ویندوزی را اجرا کند، حمل آن آسان است و می تواند گزینه ای عالی برای شما به عنوان یک کامپیوتر ثانویه باشد.

ACER Swift 3

بهترین لپ تاپ های کمتر از 25 میلیون تومان // ویرایش

در حال حاضر، Acer Swift3 بدون شک بهترین لپ تاپ دانشجویی است. بسیاری از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت ممکن است گزینه خوبی برای دانش آموزان دبیرستانی و کالج باشند، اما طراحی قوی و بادوام Acer Swift3 آن را به انتخابی عالی برای کوله پشتی تبدیل کرده است. صفحه نمایش 14 اینچی آن نسبت به برخی از دستگاه های 13 اینچی فضای بیشتری را برای چندوظیفگی در اختیار شما قرار می دهد. Swift 3 دارای پردازنده Raizen 4000 است. این پردازنده عملکرد بسیار خوبی برای مدیریت چندین کار به طور همزمان ارائه می دهد و همچنین دارای عمر باتری 7 ساعت است.

ظاهرا سوئیفت 3 باریک ترین یا زیباترین لپ تاپی نیست که می توانید بخرید، اما در بسیاری از زمینه ها خوب عمل می کند. دارای پورت های مختلفی از جمله USB-C، USB-A و HDMI است. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

لنوو یوگا C740

بهترین لپ تاپ های کمتر از 25 میلیون تومان // ویرایش

Yoga C740 دارای بدنه آلومینیومی محکم و پردازنده نسل دهم اینتل است. این دستگاه صدای بسیار قدرتمندی دارد و بلندگوهای کنار کیبورد تجربه صدایی جامع را به شما می دهد. صفحه کلید و تاچ پد نیز بسیار روان هستند. اگر به دنبال یک لپ تاپ ویندوزی با قیمت کمتر از 800 دلار هستید که دارای بدنه آلومینیومی و فریم قوی باشد، این لپ تاپ گزینه ای عالی برای شماست. C740 اکنون یک سال از عمر آن می گذرد، یعنی می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

منبع: tehevge

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما