بهترین مشاور تحصیلی کنکور تجربی – مشاور شما – تمیک

شرایط معمول این است که یک دانش آموز رشته تجربی خود را برای کنکور آماده کند و به رشته پزشکی برسد اما به دلایل مختلف افرادی هستند که در این زمان مسیری متفاوت را در زندگی تجربه می کنند و بعد از مدتی تصمیم به وارد شدن به رشته پزشکی می گیرند. مشاورین حرف آخر، مسیر را برای دانش آموز هموار می کنند. روانخواه ابراز کرد: جا دارد از مشاورم سرکار خانم شقایق بناوند که خود نیز از برگزیدگان کنکور سال گذشته بوده تشکر کنم زیرا نهایت همکاری را با حقیر برای موفقیتم داشتند. بنا دارم در رشته پزشکی تحصیل کنم و امیدوارم فرزندان این استان با برنامهریزی دقیق بتوانند در کنکورهای بعدی حائز بهترین رتبهها شوند. در قسمت بهترین مشاوره کنکور تجربی یزد دوست دارم به این موضوع اشاره کنم که در سال کنکور یکی از مشکلات بزرگ دانش آموزان، بی انگیزگی است؛ یعنی دانش آموزان چنان ناامید می شوند و چنان بی انگیزه می شوند که تصمیم می گیرند که کلا بی خیال تمام زحماتشان شوند! به عنوان مثال یکی از دغدغههایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی زاهدان دارند را میتوان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست.

مشاور کنکور تربیت بدنی

مشاور تحصیلی مهندس رضا پازوکی - تهران، منطقه 3 - 257106 دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. دانشجوی پزشکی شدن در سن بالا و پزشکی خواندن در سن بالا باید با نگاهی واقع گرایانه صورت پذیرد. برای وارد شدن به پزشکی تلاش و کوششی که باید داشته باشید بیشتر از حد معمول است؛ چرا که رشته معمولی را انتخاب نمی کنید. اگر بدون مشاوره و برنامه ریزی درست قدم در این مسیر بگذارید، زیاد نمی توانید روی موفقیت خود حساب کنید. علی فاطمی مفرد رتبه سوم رشته ریاضی فیزیک کنکور ۹۶ با اشاره به روش مطالعه برای موفقیت در کنکور گفت: تا سال سوم تمام دروس را به صورت تشریحی مطالعه کردم زیرا مطالعه عمیق و تشریحی تا قبل از پیش دانشگاهی بسیار مهم است و اگر داوطلبان قبل از پیش دانشگاهی سراغ روشهای تستی بروند در دوران پیش دانشگاهی خیلی پیشرفت نمیکنند. هر ساله خیلی از داوطلبان کنکور سراسری با آرزوی رتبه برتر شدن در کنکور سراسری مطالعه خود را آغاز می کنند و اما ناگهان وسط راه عشق و علاقه خود را از یاد می برند و سرگرم روزمرگی ها و خوشی های گذرا می شوند و آخرشم میگن “ایشالله سال بعد!

انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های غیرپزشکی و علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۸ مهر ماه آغاز می شود. بعد از حدود 6 سال آزمون پره انترنی (آزمونی تستی که از مباحث بعد از علوم پایه گرفته می شود) و بعد از قبولی دوره انترنی را می گذرانید که نزدیک به 1سال و نیم طول می کشد. وی با بیان اینکه “در کلاسهای کنکور شرکت نکردم” عنوان کرد: پدر و مادرم در به دست آوردن این رتبه نهایت همکاری را داشتند بهگونهای که خود را برای همیشه مدیون آنان میدانم و امیدوارم بتوانم پاسخگوی محبتهای بیدریغشان باشم. رتبه سوم رشته ریاضی با بیان اینکه به کلاس کنکور در موسسات آموزشی نرفتم، افزود: من در یک مدرسه غیردولتی تحصیل کردم و کلاسهای کنکور ما از تابستان قبل از پیش دانشگاهی شروع شد و در سال آخر در کلاسهای کنکور مدرسه شرکت کردم.عادت به مطالعه در ساعات صبح موجب میشود سطح یادگیری در کلاسهای صبحگاهی بالاتر باشد همچنین در دین ما توصیه شده تا در ساعات صبح مطالعه کنیم. لازم به ذکره که ایشون کارشناسی ارشد فیزیک هستن و 16 سال سابقه تدریس ریاضی و فیزیک در بهترین مدارس اصفهان شامل فرزانگان امین و سادات و قلم سفید و علوی و …

قیمت هرجلسه تدریس اساتید بر اساس ستاره آنها در سیستم استادبانک میباشد. در حقیقیت با پیشبینی و برنامهریزی مسیری که میخواهید در طول هفته، ماه و سال طی کنید و نیز ثبت فعالیتهای روزانه خود در دفتر برنامهریزی کنکور، علاوه بر داشتن یک نقشه راه، تعهدی شخصی نسبت به اجرای برنامهها برای خود ایجاد میکنید. مخصوصا برای آقایان که توقع مالی از آنها بیشتر است و دغدغه کار و درآمد در وضعیت کنونی شاید درگیری زیادی برای آنها ایجاد کند. برخی از این مدیران دغدغه اسم و رسم و کسب درآمد بیشتر دارند و برخی دیگر میخواهند خرج و مخارج مدرسه را از این کار تأمین کنند. ولی تا دلتان بخواهد متقاضی برای معلم خصوصی ریاضی و کلاس خصوصی فیزیک و دبیر خصوصی شیمی بسیار بالاست بنابراین علاوه بر معیار سواد علمی و علاوه بر معیار علاقه، به زمینه های کاری و بازار کار نیز باید دقت کنید. پیش از آنکه اسامی بهترین مشاوران کنکور تبریز را بگویم باید خدمتتان عارض شوم که بهترین مشاور کنکور چه ویژگی هایی باید داشته باشد. سالاریکیا با اعلام اینکه “رشته پزشکی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کردم”، افزود: علاقه شخصی به این رشته علت انتخابم است اما برای انتخاب دانشگاه بین شیراز و شهید بهشتی تهران شک دارم.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما