بهترین مشاور کنکور تجربی در تبریز – فاروس طاها – اسنپ کلاس

در کتاب شیمی کنکور مبتکران گاهی مطالب به صورت یک مبحث و مناظره زنده ارائه می شود.6- تست های آسان، متوسط، سخت و خیلی سخت7- هم چنین در میان مطالب هر فصل و پس از بیان چند مبحث مشترک، آزمون هایی تحت عنوان «چک آپ» قرار دارد و در پایان هر فصل نیز یک آزمون جامع برای جمع بندی و مرور مطالب کل فصل آورده شده است.مجموع این چند بخش باعث شده کتاب شیمی کنکور مبتکران به یکی از بهترین منابع شیمی کنکور معرفی و استفاده شود. آنچه باعث خوشحالیست این است که استاد حسین پور در مشاوره کنکور خود با شاگردانش در اصفهان، با روش ها و تکنیک های منحصر به فردشان در کوتاهترین زمان، نارضایتی آن ها را به رضایت مطلق تبدیل کرده. استاد این میانگین درصدهایی که در سایتها از کنکور 98هست درسته یا فقط باید سایت سازمان پیک سنجش رو دید؟ افرادی که تمایل به شرکت در گروه آزمایشی علوم انسانی را دارند، می بایست زمان ثبت نام کنکور سراسری گروه علوم انسانی را در فرم ثبت نام خود انتخاب نمایند و تا زمان برگزاری کنکور 1401 فرصت دارند با مطالعه منابع کنکور انسانی که از طریق سازمان سنجش معرفی شده خود را جهت شرکت در این آزمون آماده نمایند.

مطالعه ی یک درس برای ساعات متمادی و یا چینش دروس مشابه نظیر فیزیک و ریاضی و یا دروس حفظی پشت سر هم میتواند سبب تداخل اطلاعات و کاهش اثربخشی مطالعه شود. راه ترک خواب بعد از ظهر هم نهار سبکه.خیلی خودتون رو پر نکنید که خون نرسه به مغز و کل انرژی بدن بره برای هضم غذا و خواب بیاد سراغتون.بعضی ها نهار رو با یه لقمه کوچیک سر میکردن که خواب نگیرتشون.که البته من همیشه به خودم میگفتم این چه کاریه اخه.کار خوبیم نیست.خیلی به خودتون فشار نیارید.یه غذای ملایم بخورید که چون سال آخر کنکور وقت زیادی برای باشگاهم نیست مثل من که کشتی و بدنسازی رو ول کردم اضافه وز ن نگیرید و هم این که خواب نیاد سراغتون. این تست ها بعد از تست های V.I.T در سطح دوم اهمیت قرار دارند. دسته سوم نیز تست های بدون علامت هستند که دارای پایین ترین سطح اهمیت می باشند. تمامی آزمون ها نیز دارای سطح بندی هستند. در پایان هر فصل یک آزمون جمعبندی 20 تایی طراحی شده است، سطح سؤالهای این آزمون پایان فصل دشوار هستند. در ابتدای هر فصل و قبل از شروع آزمون ها، تعدادی عبارت درست نادرست قرار داده شده است که دارای سطح دشواری ساده یا متوسط هستند.

مشاور کنکور گزینه دو

هر فصل این کتاب دارای 3 جزء است: درسنامه، تست و آزمون پایان فصل. در ضمن در این کتاب برای هر چه کوتاه تر شدن درسنامه، از بیان مطالب کم ارزش خودداری شده است. هر دو کتاب از بهترین منابع فیزیک کنکور محسوب می شوند و هر دو نیز شامل درسنامه، تست و پاسخ های تشریحی هستند. درسنامه ها مطالب را در سه بخش مقدمه، توضیحات و جمع بندی بیان می کنند که برای تفهیم بهتر و تسلط بیشتر دانش آموزان از مثال های متنوع استفاده شده است. درسنامه های این کتاب صرفا برای مرور و یادآوری دقیق تر مطالب هستند و برای دانش آموزان تازه کار توصیه نمی شود. چیدمان فصل ها مطابق با کتاب های درسی شیمی دهم و یازدهم و دوازدهم است. چیدمان فصل ها و زیر فصل ها مطابق با کتاب های درسی شیمی دهم، شیمی یازدهم و شیمی دوازدهم است. اگر شما از آن دسته معدل داغونهایی هستید که حتی نمیتوانید با سوابق تحصیلی در پذیرش بدون آزمون شرکت کنید و با امید و تلاش فراوان سعی در جبران با شرکت در آزمون سراسری را دارید تاثیر منفی معدل ممکن است حاصل زحمات شما را خنثی کند؛ بنابراین سعی کنید از حق اعتراض خود غافل نشوید که حتما تاثیر گذار خواهد بود.

فقط باید به آچار فرانسه تبدیل شده و همه کارها را خودتان انجام دهید. 7. تنوع درسی در هر روز باید زیاد باشد. بلافاصله بعد از اعلام سوالات کنکور ۱۴۰۰ معلمان و دانشآموزان از کیفیت برخی سوالات انتقاد کردند و حتی مشخص شد که برخی از سوالات خارج از کتاب درسی بودهاند. بعد از درسنامه ها نیز، تست هایی متناسب با درسنامه و مفاهیم درسی قرار گرفته است که شامل تیپ ها و انواع مختلف هستند. بعد که خیالتان راحت شد، بروید سراغ تست های دسا و در پایان اگر احساس کردید هنوز زمان دارید، تست های بدون علامت را حل کنید.4- طرح آموزشی کارتونی: در این قسمت سعی شده است برخی از مطالب و مفاهیم کلیدی شیمی کنکور که در کتاب درسی مطرح شده، به زبان کارتونی بیان شود تا این مطالب و مفاهیم بهتر در ذهن و حافظه دانش آموزان جا بیفتد.5- مناظره با دانش آموزان و سوال های متداول دانش آموزی: یکی از موثرترین روش های آموزشی، روش مباحثه یا مناظره علمی است. این در حالی است که پس از یک هفته ۱۰۰ درصد همان مطالب را با مروری ساده میتوانید به خاطر بسپارید. بنابراین اگر احساس می کنید از لحاظ زمان در مضیقه هستید، توصیه می کنیم ابتدا تست های V.I.T را حل کنید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما