بهترین مشاور کنکور تجربی در تبریز – فاروس طاها – اسنپ کلاس

کارگاه مشاور تحصیلی برای انتخاب رشته داوطلبین کنکور تقریبا چند سالی است که دانشگاه آزاد یزد با پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، توانسته است افراد زیادی را برای ادامه تحصیل به سمت این دانشگاه بکشاند. اما لازم است بدانید که دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون کنکور پذیرش دانشجو ندارد و فقط در مقاطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته … نمی دونم منظورتون کدوم یکی از همایش های ما هست؛ ولی تو بیشتر همایش های آنلاین آقای میرصادقی پرسش و پاسخ صورت می گیره (البته بر اساس زمان بندی و مطالب ارائه شده، بخشی از همایش به این کار اختصاص داده میشه). از کلاسینو می توان به عنوان اولین کلاس کنکور آنلاین موفق در ایران یاد کرد که باعث شد تا افراد و گروه های آموزشی دیگری نیز علاقه مند ورود به این حیطه از آموزش شوند؛ کلاسینو دارای آموزش های آنلاین ویدئویی و خدمات مختلف مشاوره ای است، همچنین آزمون های آزمایشی مناسبی را هم به شکل آنلاین برگزار می کند. من شاگردی داشته ام ( هدیه ترکی) که بالاخره پس از سه بار کنکور دادن پزشکی روزانه قبول شد.

مشاور کنکور چیکار میکنه

درسته در کنکور ۱۴۰۱ قراره تاثیر معدل ۶۰% باشه؟ قانون طلایی برای گرفتن یک تصمیم درست داشتن اطلاعات صحیح می باشد و انتخاب رشته هم از همین قانون پیروی می کند، انتخاب رشته یکی از اولین تصمیمات مهمی است که فرد برای زندگی خود می گیرد که لازمه درست بودنش، شناخت استعدادها و ویژگی های شخصیتی می باشد، مشاور با گرفتن تست های شخصیت شناسی و استعدادیابی و ارتباط هفتگی که با دانش آموز دارد، می تواند برای گرفتن تصمیم در زمینه انتخاب رشته درست، تاثیر گذار باشد. در صورتی که تمایلی به پذیرش در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی ندارید، می توانید یکی از گزینه های یک یا دو را انتخاب کنید. همه میدونن هرچیزی میگم رک و حقیقته😅 من سال کنکور خودم بخاطر ضربه های روحی شدید ( نه بخاطر مجازی ، نه بخاطر روابط متعارف یا غیر متعارف امروزی بخاطر یسری از مشکلات و غم ها نتونستم اون نتیجه باید و شاید رو بگیرم ) و صرف تحقیقات خودم اون زمان این رشته رو انتخاب کردم و ورود پیدا کردم بهش ( تازه اون موقع ها کسی اطلاعات جامع نداشت از این رشته و درست راهنمایی نمیشد آدم )😊 من فقط شش ماه آخر رو از دست دادم و همین شد دلیل شکستم ( شش ماه آخر سرنوشت ساز6️⃣❗️) و بعد از اینکه اومدم دانشگاه قصد کنکور مجدد نداشتم تا سال ۹۹ که با چندماه کوتاه و دست و پا شکسته کنکور دادم و فقط آزاد انتخاب کردم میخواستم ببینم با اون رتبه چی میشه که مامایی آزاد آوردم و نرفتم به دلیل نداشتن علاقه …

اما نمره ای که از اون درس گرفتم با زمانی که برای مطالعه اون درس صرف کردم اصلا شبیه نیست.” در این صورت آشنایی با مفهوم منحنی یادگیری ابینگهاوس کمک زیادی به شما می کنه. در این زمینه می توانید از مشاوره خصوصی من هم برای موفقیت خودتان استفاده کنید. مشاوره تلفنی زمان و هزینه کم تری را از داوطلبان می گیرد و در مقابل کیفیت مشاوره ها نیز تضمینی می باشد. تست کم زدیم؟ پیوستگی نداشتیم؟ چقد تست باید بزنین؟ به نظر من باید برگه زیر را همه پر بکنند. خیلی از روابط عاشقانه در سال کنکور تمتم میشوند و ضربه های بدتری را به دانش آموز بی پناه وارد میکنند. ثبت نام انجام دادم و ترم اول با توجه به واحدهای انتخابی هزینه پرداخت کردم، ولی بنا به شرایطی نتونستم امتحانات رو شرکت کنم و بعد هم کلا از رفتن منصرف شدم. ولی برای شما تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۱ دقیقا به مانند کنکور ۱۴۰۰ خواهد بود و قرار نیست تاثیر معدل شما ۶۰% بشود! حتما آن پست را بخوانید تا به صورت دقیق و با جزئیات با بحث تاثیر معدل آشنا شوید.

برای اطلاع دقیق حتما آن پست را مطالعه کنید. آزمونهایی که همهی موارد فوق را دارند، میتوانند بهترین آزمون باشند. همیشه گفته ایم و بازهم میگوییم ، نمیتوان گفت که یک استاد بهترین استاد دنیا برای همه دانش آموزان است. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در گرگان به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. مطمئن باشید این سایت به موفقیت شما کمک شایان ذکری می کند. ممکن است عاشق تجارت باشید. در صورتی که مشاور خود تجربه شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه های برتر را داشته باشد به شکل بهتری می تواند دانش آموزان را راهنمایی کند، زیرا خود عملا در شرایط فعلی دانش آموز بوده است و تمامی حوادث، سختی ها و محدودیت های وی را درک می کند. مشاور کنکور راه و روش درست مطالعه دروس کنکور رو به دانش آموز نشون میده، علاوه بر اون تکنیک های تست زنی کنکور و از همه مهمتر اینکه چطور بتونه در این یک سال سرنوشت ساز دانش آموز به احساسات کاذب خوذش غلبه کنه رو به دانش آموز تفهیم می کنه.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما