بهترین گوشی هواوی بین 2 تا 12 میلیون تومان

[ad_1]

هوآوی بدون شک یکی از موفق ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند میان رده در طول این سال ها بوده است. از سری های اقتصادی Y گرفته تا سری نوا، که برای جوانانی است که بر نوآوری تاکید دارند (برگرفته از کلمه نوآوری)، خرید همه آنها بسیار گران است.

هواوی در طراحی و تولید این سری از گوشی های هوشمند همواره به اصول کیفیت بالا، صفحه نمایش استاندارد، دوربین های کارآمد، سخت افزار عالی و باتری های بادوام پایبند بوده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی اجمالی پنج مدل گوشی هواوی در بازه قیمتی 2 تا 12 میلیون تومانی که در حال حاضر در بازار داخلی موجود است، بپردازیم. این پنج گوشی از قیمت بالا به پایین قیمت دارند:

هواوی نوا 9

بهترین گوشی هواوی بین 2 تا 12 میلیون تومان

این مدل در حال حاضر جدیدترین محصول عرضه شده توسط هواوی در بازار داخلی می باشد. طراحی گوشی هوشمند نوا 9 بسیار جذاب بوده و رنگ بندی خاصی در پشت گوشی وجود دارد. همانطور که هواوی همیشه اصرار داشته است، سری Nova برای جوانان طراحی شده است و به همین دلیل است که ظاهر نقش مهمی دارد. این محصول از صفحه نمایش منحنی اولد 6.57 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز بهره می برد و تصاویر بسیار روان و با کیفیتی را پخش می کند.

بنابراین Nova 9 را می توان گزینه ای عالی برای تماشای فیلم، بازی یا وب گردی در نظر گرفت. از طرفی این گوشی به دوربین چهارگانه مجهز شده و دوربین اصلی آن کیفیت 50 مگاپیکسلی دارد. اما نکته قابل توجه در مورد سنسور RYYB این است که می تواند 40 درصد نور بیشتری را به لنز منتقل کند، بنابراین Nova 9 تصاویر بسیار روشن و جذابی را ثبت می کند. از دیگر ویژگی های نوا 9 می توان به تراشه اسنپدراگون 778G، رم 8 گیگابایتی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، باتری 4300 میلی آمپر ساعتی، شارژر فوق سریع 66 واتی در بسته محصول و سازگاری با اکوسیستم Super Device Huawei اشاره کرد.

در زمان انتشار این مطلب، نوا 9 تقریباً 11.6 میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

هواوی نوا 8i

Nova 8i را می توان مدل اقتصادی سری هواوی نوا نامید. این محصول به برخی از جدیدترین ویژگی های سری نوا مجهز است، اما ارزان تر است. این محصول از صفحه نمایش 6.67 اینچی با فناوری IPS با حاشیه بسیار کم بهره می برد. نسبت صفحه نمایش با بدنه Nova 8i 94.7 درصد است که فقط در گوشی های رده بالا و پرچمدار یافت می شود. این محصول نیز طراحی جذابی دارد و قاب پشتی آن در سه رنگ بسیار خاص و جذاب آبی سرمه ای، مشکی و نقره ای موجود می باشد.

پیکربندی دوربین چهارگانه در ماژول دایره ای نیز به جذابیت بیشتر ظاهر این محصول کمک کرده است. دوربین اصلی Nova 8i دارای رزولوشن 64 مگاپیکسل می باشد و همچنین با دوربین 8 مگاپیکسلی ماوراء بنفش قابلیت عکاسی فوق عریض را خواهید داشت. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به تراشه اسنپدراگون 662، 8 گیگابایت رم اشاره کرد. داخل جعبه محصول یک باتری 4300 میلی آمپری و مهمتر از همه یک شارژر 66 واتی قرار دارد.

در زمان انتشار این مطلب، نوا ۸ آی تقریباً ۷ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان قیمت دارد.

هواوی Y9a

بهترین گوشی هواوی بین 2 تا 12 میلیون تومان

Y9a یک مدل پیشرفته در سری هواوی Y است و ویژگی ها و قابلیت های عالی آن را به یک گوشی بسیار مقرون به صرفه تبدیل کرده است. این محصول از صفحه نمایش 6.63 اینچی IPS با کیفیت +FHD بهره می برد که حاشیه بسیار کمی نیز دارد. اما نکته جالب در مورد Y9a این است که هیچ حفره ای در صفحه نمایش دوربین سلفی مشاهده نمی کنید و صفحه نمایش کاملا صافی دارید.

دوربین سلفی Y9a یک دوربین به اصطلاح پاپ آپ است که هنگام گرفتن عکس های سلفی از بالای گوشی بیرون زده و تصاویر 16 مگاپیکسلی می گیرد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به رنگ بدنه جذاب، تراشه هلیو جی 80 مدیاتک، رم 8 گیگابایتی، دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، باتری 4200 میلی آمپر ساعتی و شارژر سوپرشارژر 40 واتی اشاره کرد.

در زمان انتشار این مطلب، گوشی Y9a حدودا 635000 تومان قیمت دارد.

هواوی Y60

Y60 در حال حاضر توسط هواوی به عنوان محصولی بین سری Y و سری Nova شناخته می شود تا جایی که وب سایت رسمی هوآوی به مدل این محصول Nova Y60 اشاره کرده است. در این مدل از طراحی ساده با رنگ بدنه سبز بسیار خاص استفاده شده است که شکل جذابی به آن بخشیده است. البته رنگ مشکی این مدل هم در حال حاضر در بازار موجود است. این مدل از صفحه نمایش 6.6 اینچی با ظرفیت نمایش 16.7 میلیون رنگ استفاده می کند.

دوربین این گوشی نیز از سه ماژول و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. Y60 با پردازنده مدیاتک MT6765 و 4 مگابایت رم، قدرت کافی برای اجرای برنامه های روزمره را دارد. این مدل دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و کاملا آماده استفاده طولانی مدت است، بنابراین Y60 یک محصول ایده آل برای کسانی است که می خواهند تمام روز از گوشی استفاده کنند.

در زمان انتشار این مطلب، گوشی Y60 حدود 4250000 تومان قیمت دارد.

هواوی Y5p

Y5p محصولی سبک و راحت است که تنها 144 گرم وزن دارد. صفحه نمایش 5.45 اینچی IPS با کیفیت HD + به شما امکان می دهد در شرایط نوری مختلف با این گوشی کار کنید. این محصول با طرح های بدنه ساده در سه رنگ سبز، آبی و مشکی در بازار داخلی عرضه می شود. یک پردازنده 8 هسته ای با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای نصب و اجرای نرم افزارهای سبک مناسب است. Y5p یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد. یکی از ویژگی های جذاب Y5p قابلیت باز کردن قفل گوشی از طریق تشخیص چهره است. این محصول همچنین دارای باتری 3020 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از کارت حافظه تا 512 گیگابایت و جک 3.5 میلی متری هدفون است.

در زمان انتشار این مطلب قیمت گوشی Y5p تقریبا 2300000 تومان است.

لازم به ذکر است تمامی این گوشی ها و سایر محصولات هواوی از گارانتی رسمی هواوی ایران بهره مند می باشند.

برای خرید گوشی های معرفی شده می توانید از این لینک اقدام کنید.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما