به‌روزرسانی‌های زنده المپیک: ناتان چن در اولین روز مسابقات تیمی به مقام اول اسکیت می‌رود.

[ad_1]

تصویرناتان چن از ایالات متحده اسکیت در مسابقات تیمی روز جمعه در پکن.
اعتبار …داگ میلز / نیویورک تایمز

ناتان چن، برنده مدال طلا در مسابقات انفرادی مردان، با حرکات پا بدون درز و پرش های چهارگانه با ارتفاع بالا، به راحتی در روز جمعه در برنامه کوتاه مسابقات تیمی مردان اول شد و به تیم ایالات متحده برتری برای کسب مدال داد.

با این حال، فراتر از آن، چن پس از نمایش ناامیدکننده در بازی‌های 2018، جایی که سقوط‌ها و اشتباهات در برنامه‌های کوتاه تیم و رویدادهای انفرادی، به طرز غارآمیزی کمتر از انتظارات او بود، گام بزرگی برای نجات خود برداشت. او پس از اجرای تماشایی در برنامه طولانی پیونگ چانگ در انفرادی پنجم شد.

چن که در روز جمعه با لباسی مشکی و تی‌شرت سفید در نسخه‌ای از “La Bohème” اجرا می‌کرد، دو پرش چهارگانه، از جمله یک ترکیب چهارگانه لوتز / سه انگشتی، انجام داد که به او کمک کرد تا 111.71 امتیاز را به دست آورد. بهترین.

اما با توجه به برنامه ریزی مسابقات انفرادی مردان برای هفته آینده، او هنوز جشن نگرفته است.

چن، قهرمان سه بار جهان با تنها یک باخت از زمان مسابقات جهانی 2018، گفت: “زمان و مکانی برای آن وجود خواهد داشت.” می‌دانی، من هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن در پیش دارم. البته من خیلی خیلی خوشحالم. من ممکن است شبیه یک فرد با انگیزه نباشم، اما در اعماق وجودم، واقعاً بسیار خوشحالم.”

رویداد اسکیت تیمی یک رقابت ترکیبی است که در آن 10 کشور اسکیت باز در هر چهار رشته اعزام می کنند. (خب، معلوم می شود که نه همه تیم ها در همه رشته ها؛ آزمایش های مثبت ویروس کرونا قبلاً شانس گلزنی – و در نتیجه امیدهای کسب مدال – را برای تیم های آلمان و اوکراین از بین برده است.)

فرمت این رویداد را مانند یک مینی المپیک همه در یک می کند. هر کشور یک مرد، یک زن، یک تیم جفت و مجموعه ای از رقصنده های یخ را وارد می کند و هر کدام مانند مسابقات اصلی خود دو برنامه را انجام می دهند.

هر چند مسابقه تیمی به تنهایی یک رویداد مدال نیست. همچنین این فرصتی برای طرفداران اسکیت باهوش است که سرنخ‌هایی در مورد اینکه چه کسی برای رویدادهای بزرگی که هنوز در راه است، در فرم خوبی است، پیدا کنند. کشورها معمولاً اسکیت‌بازان برتر خود را می‌فرستند، اما کشورها می‌توانند حداکثر دو اسکیت باز یا تیم را بین برنامه‌ها با هم عوض کنند. به عنوان مثال، چهار سال پیش، چن این برنامه کوتاه را برای آمریکایی ها اسکیت کرد و آدام ریپون اسکیت آزاد را گرفت.

پس از یک روز استراحت، مسابقات در روزهای یکشنبه و دوشنبه از سر گرفته می شود. ملتی که بهترین امتیاز ترکیبی را داشته باشد برنده طلا می شود.

به احتمال زیاد آلمان یا اوکراین نخواهد بود. آلمانی‌ها نمی‌توانند به صورت دو نفره امتیازی کسب کنند، زیرا یک نیمه از تیمش، نولان سیگرت، برای ویروس کرونا مثبت اعلام شد و اوکراین هیچ امتیازی در بخش مردان دریافت نخواهد کرد، زیرا ایوان شموراتکو به همین دلیل از بازی خارج شد. . .

این رویداد دو بار در المپیک شرکت کرده است و مدال آوران هر بار کانادا، روسیه و ایالات متحده بودند. ژاپن نیز می تواند این بار یک مدعی باشد.

سایر رویدادهای روز جمعه تمام تلاش خود را می کنند تا از مراسم افتتاحیه جلوگیری کنند. کرلینگ دونفره مختلط همچنان ادامه دارد و ایالات متحده به دنبال پیروزی مقابل سوئد پس از شروع رقابت با رکورد 1-2 است. همچنین دو بازی هاکی زنان در برنامه وجود دارد، اگرچه بازی‌های مورد علاقه بزرگ، ایالات متحده و کانادا، روز تعطیل دارند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما