به‌روزرسانی‌های زنده اوکراین: فشار دیپلماتیک با پیشرفت ظاهری کمی آغاز می‌شود

[ad_1]

تصویرسربازان اوکراینی روز چهارشنبه در Verkhnotoretske، در شرق منطقه دونتسک اوکراین.
اعتبار …تایلر هیکس / نیویورک تایمز

مسکو – فشار دیپلماتیک غرب برای خنثی کردن زمین بحران اوکراین در روز پنجشنبه در مسکو با دورنمای ضعیف موفقیت، در حالی که سرگئی وی. لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، دیدار فوری دو ساعته با همتای بریتانیایی خود را با یک “شخص لال” مقایسه کرد. با یک فرد ناشنوا، “و هشدارها در مورد حمله قریب الوقوع روسیه به اوکراین را رد کرد.

لیز تراس، وزیر امور خارجه بریتانیا، در یک سفر برنامه ریزی شده شتابزده به مسکو، هشدارهای غرب مبنی بر اینکه تهاجم به اوکراین منجر به “یک درگیری طولانی و طولانی” خواهد شد، تکرار کرد و روسیه باید 130000 سربازی را که مقامات آمریکایی تخمین زده اند، عقب بکشد. نزدیک مرزهای اوکراین جمع شده بود.

آقای. لاوروف با تکرار ادعای دولت روسیه مبنی بر اینکه کسی را تهدید نمی‌کند و بنابراین دلیلی برای تنش‌زدایی ندارد، به مقابله پرداخت.

او می گوید: «شما ابتدا باید به من ثابت کنید که این ما هستیم که این وضعیت پرتنش را ایجاد کرده ایم. لاوروف با رد ایده تهاجم روسیه به عنوان یک مسخره گفت: غرب در تلاش است تا از این موضوع تراژدی بسازد، در حالی که به طور فزاینده ای شبیه به یک کمدی است.

کنفرانس خبری مشترک دیپلمات‌های ارشد بریتانیا و روسیه پس از گفتگو در ویلای وزارت خارجه روسیه در مرکز مسکو، نمایش واضحی از جهان‌بینی‌های متضاد را ارائه داد که حل بحران اوکراین را تقریباً غیرممکن کرده است. در حالی که امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه پس از دیدار روز دوشنبه با ولادیمیر وی. پوتین، رئیس‌جمهور فرانسه به مدت پنج ساعت در مسکو، به دنبال لحن سازنده‌ای بود، خوش‌بینی کمی از خانم خانم پدیدار شد. بازدید خرپا.

او گفت: “راستش ناامید هستم که ما در حال گفتگوی یک فرد لال با یک فرد ناشنوا هستیم.” لاوروف گفت. انگاری همدیگر را می شنویم، اما گوش نمی دهیم.»

با وجود بن بست ظاهری، تلاش های دیپلماتیک غرب قرار است ادامه یابد. مقامات روسیه، اوکراین، آلمان و فرانسه قرار بود روز پنجشنبه در قالب مذاکرات چهارجانبه ای که اخیراً احیا شده است، با محوریت درگیری در شرق اوکراین، جایی که کرملین از جدایی طلبان طرفدار روسیه حمایت می کند، در برلین دیدار کنند. بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا، قرار است این هفته برای دیدار با همتای روس خود به مسکو سفر کند. و هفته آینده، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان برای گفت و گو با او به مسکو می رود. پوتین

اماس. تراس اصرار داشت که حقایق افزایش نیروهای روسیه – که در روز پنجشنبه با شروع تمرینات نظامی مشترک در بلاروس متحد، همسایه شمالی اوکراین ادامه یافت – خود گویای آن است. زبان مستقیم او گواه خط نسبتاً سختی بود که بریتانیا در بحران کنونی اتخاذ کرده است – به عنوان مثال، از طبقه بندی اطلاعاتی که ادعا می کند روسیه برنامه های کودتا را دارد، و به اوکراین تسلیحات ضد تانک می دهد.

او گفت: «شکی نیست که استقرار بیش از 100000 سرباز مستقیماً برای تهدید اوکراین ایجاد شده است. تراس که برای اولین بار طی بیش از چهار سال از مسکو بازدید می کرد. اگر روسیه در مورد دیپلماسی جدی است، باید این نیروها را جابجا کند.»

اعتبار …وزارت خارجه روسیه از طریق آسوشیتدپرس

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، روز پنجشنبه در جریان بازدید از مقر ناتو در بروکسل گفت که فکر نمی‌کند روسیه تصمیمی در مورد حمله به این کشور گرفته باشد. اما این بدان معنا نیست که غیرممکن است که اتفاقی کاملاً فاجعه بار به زودی رخ دهد. جانسون گفت.

آقای. پوتین جهان را در مورد نیات خود حدس زده است و نشان می دهد که او برای ادامه مذاکرات بر سر خواسته های خود برای تغییر ساختار امنیتی اروپا آماده است و در عین حال به چشم انداز یک جنگ همه جانبه با غرب اشاره می کند.

اما آقای لاوروف گفت که هرگونه تهدید روسیه برای اوکراین ساخته شده است – رویکردی انکار واقعیت که بازتابی از امتناع روسیه از اذعان به حمایت نظامی خود از جدایی طلبان در شرق اوکراین یا مداخله این کشور در انتخابات 2016 آمریکا است. آقای. لاوروف حتی اظهار داشت که روسیه به قدری نگران است که سفارتخانه های غربی پرسنل خود را در کیف، پایتخت اوکراین جمع آوری کنند، که روسیه نیز قصد انجام این کار را دارد.

او گفت: «ما شروع کرده‌ایم به این فکر که شاید آنگلوساکسون‌ها چیزی را آماده می‌کنند. لاوروف گفت که در کنار خانم ایستاده بود. خرپا. اگر آنها کارمندان خود را تخلیه می کنند، احتمالاً توصیه می کنیم که پرسنل غیر ضروری موسسات دیپلماتیک ما به طور موقت به خانه بروند.”

آقای. لاوروف افزود که از خانم خانم چیزی نشنیده است. خرپایی که مقامات انگلیسی قبلاً در ملاء عام نگفته بودند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما
تمامی محتوای این وب‌سایت توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی تولید می‌شوند، اما توصیه ما این است که استفاده از این محتوا با دقت و توجه به منابع دیگر صورت گیرد.