به‌روزرسانی‌های زنده Covid: Omicron افزایش شدید موارد در سراسر کشور را نشان می‌دهد

[ad_1]

تصویراعضای گارد ملی مین در این ماه برای راهنمایی به مرکز پزشکی مرکزی مین در لویستون، مین می آیند.  هدف آنها تشویق کارکنان پزشکی به پیش بینی افزایش سریع بیماران مبتلا به عفونت کرونا است.
اعتبار …رابرت اف. بوکاتی / آسوشیتدپرس

نوع ویروس کرونا که بیش از حد آلوده شده است، دلتای ایالات متحده را پشت سر گذاشته و تعداد موارد روزانه را بالاتر از اوج اپیدمی زمستانی سال گذشته در شمال شرق و میانه غرب، در میان سایر نقاط، ارسال کرده است.

بستری شدن در بیمارستان آغاز شده است، البته نه به اندازه موارد. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

روز جمعه، قبل از اینکه اختلالات تعطیلات در گزارش داده ها بر موارد روزانه کشور تأثیر بگذارد، میانگین کشوری موارد جدید هفت روزه روزانه از 197000 عبور کرد که در 14 روز گذشته 65 درصد افزایش داشت و بستری شدن در بیمارستان به میانگین هفت روزه رسید. بیش از 70000، افزایش 10 درصدی. بر اساس پایگاه داده نیویورک تایمز، مرگ و میرها نیز در آن دوره 3 درصد افزایش یافت و به میانگین هفت روزه 1345 نفر رسید.

بالاترین رکورد ملی برای میانگین موارد روزانه 251,232 است که در ژانویه در طول رشد پس از تعطیلات تعیین شد.

اینکه آیا Omicron باعث بیماری جدی تری در ایالات متحده می شود یا خیر هنوز مشخص نیست، اما برخی از الگوها در حال ظهور هستند.

در نیویورک، کتی هوچول، فرماندار اوایل این ماه وضعیت اضطراری اعلام کرد و جراحی های جایگزین را در چندین بیمارستان به حالت تعلیق درآورد. این هفته، چارلی بیکر، فرماندار ماساچوست گفت که حداکثر 500 عضو گارد ملی را برای کمک به بیمارستان‌های شلوغ فعال خواهد کرد. بسیاری از ایالت های دیگر نیز همین کار را کرده اند.

وزارت بهداشت ایالت نیویورک در مشاوره روز جمعه اعلام کرد که از 5 دسامبر، تعداد کودکان بستری شده در بیمارستان کووید در شهر نیویورک چهار برابر شده است، جایی که نوع omicron به سرعت در حال گسترش است. حدود نیمی از آنها زیر 5 سال سن داشتند و واجد شرایط واکسیناسیون نبودند. این شهر اعداد را ارائه نکرده است، اما آمار ایالتی نشان می دهد که تا روز پنجشنبه، چند ده کودک زیر 5 سال در بیمارستان های سراسر ایالت بستری شده اند.

ایالت های دیگر نیز شاهد افزایش موارد کودکان بوده اند. آکادمی اطفال آمریکا هفته گذشته گزارش داد که موارد ابتلا به کووید در میان افراد زیر 18 سال در سراسر کشور “بسیار زیاد” است. آکادمی با استناد به ارقام تا 16 دسامبر گفت که تعداد افراد زیر 18 سال نسبت به هفته قبل 170000 نفر افزایش یافته است که از ابتدای دسامبر نزدیک به 28 درصد افزایش داشته است. داده ها نشان می دهد که موارد کودکان در شمال شرق و غرب میانه بیش از هر زمان دیگری است و افزایش قابل توجهی در چنین مواردی در تمام مناطق کشور وجود داشته است زیرا مدارس برای آموزش شخصی در پاییز بازگشایی شدند.

با افزایش موارد، داده های دولتی نشان می دهد که واکسیناسیون همچنان یک محافظت قوی در برابر بیماری های جدی است. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، افرادی که واکسینه نشده اند پنج برابر بیشتر از بیماران واکسینه شده در معرض خطر ابتلا به کووید و 14 برابر بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از کووید هستند.

داده‌های امیدوارکننده از آفریقای جنوبی و سایر کشورهای اروپایی نیز نشان داده‌اند که رشد Omicron خفیف و با بستری کم است.

تحقیقات جدید دلگرم کننده است، اما کارشناسان هشدار می دهند که افزایش در بسیاری از کشورها همچنان می تواند بیمارستان ها را سیل کند.

«هر مکانی به جمعیت‌شناسی و سیستم مراقبت‌های بهداشتی و، می‌دانید، توزیع واکسن دسترسی داردایمونولوژیست و محقق دانشکده پزشکی یاکو آکیکو ایوازاکی در مصاحبه ای در روز شنبه گفت. وی افزود که ممکن است افراد در انگلستان، اسکاتلند و آفریقای جنوبی مصونیت کافی نسبت به سایر عفونت‌ها برای مقابله با نوع آن به دست آورده باشند، یا ممکن است تفاوت داخلی در پاتوژنز omikron وجود داشته باشد که نیاز به بستری شدن در بیمارستان کمتری دارد.

ما نمی توانیم تصور کنیم که همین اتفاق در ایالات متحده رخ دهددکتر.. ایوازاکی گفت. “هیچ دلیلی برای کاهش تدابیر ما در اینجا وجود ندارد. و ما هنوز باید افرادی را که واکسینه نشده اند واکسینه کنیم.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما