به آسانی یاد بگیرید

کرمانشاه- رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش شهرهای وضعیت زرد کرونایی در استان کرمانشاه خبر (وب سایت مشابه) داد و گفت: وضعیت ۴شهرستان در کرمانشاه زرد است. خرمآباد- به گفته متولیان دانشگاه علوم پزشکی لرستان نشانههای جدی موج ششم کرونا در این استان دیده میشود، موضوعی که دوباره خبر از خیز آرام این بیماری در لرستان را میدهد. دنياي اقتصاد: همزمان با جان باختن ۲۹ هموطن دیگر طی ۲۴ ساعت منتهی به ششم بهمن ماه، آمار مبتلایان کرونا در کشور نیز بهطور نگرانکنندهای رو به افزایش است. این شناور سال گذشته نیز در حالی به یمن سلاح قاچاق میکرد، توقیف شده بود. این سایت توانسته از ابتدا نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. در این روش شما پس از اینکه وارد بخش کارت به کارت سایت بت۳۰ شدید، باید مبلغ مورد نظر خود را به شماره کارتی که در اختیار شما قرار داده می شود واریز کنید. دنياي اقتصاد: همزمان با بررسی بخش هزینهای بودجه و اعلام اخبار متناقض درباره حذف ارز ۴۲۰۰ در مجلس و سکوت دولت در قبال این اظهارنظرهای متفاوت و متناقض، دیروز محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به «ایرنا» گفته که مجلس و دولت نسبت به حذف ارز ۴۲۰۰ همنظرند و دولت نسبت به نادرستی تداوم تخصیص این ارز نظر مثبت و موافقی دارد و بر همین اساس موضوع حذف این ارز در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است.

دانشگاه امیرکبیر

ايرنا: رئیسجمهور در پیامی اعلام کرد که بعد از بازی با عراق در اردوی ملیپوشان حاضر خواهد شد. بنا به اعلام فدراسیون فوتبال دیروز نماینده ویژه رئیسجمهور پیام خدا قوت و آرزوی موفقیت رئیسجمهور را به بازیکنان تیم ملی فوتبال رساند و گفت که رئیسجمهور قصد حضور در کمپ تیمهای ملی را داشت که پس از مشورت با تیمهای پزشکی و رعایت ملاحظات کرونایی تیم ملی، حضور در جمع بازیکنان را به پس از مسابقه واگذار کرد. نماینده دائم امارات متحده عربی در سازمان ملل در ادامه مدعی شد، ابوظبی مسیر تنش زدایی و دیپلماسی را ادامه خواهد داد اما در عین حال حق دفاع کامل از خود را به صورت دفاعی و تهاجمی محفوظ میداند. بنابر گزارش پایگاه خبری «عربی۲۱»، لانا نسیبه در این مصاحبه مدعی شد که امارات متحده عربی طی یکی، دو سال اخیر، بر راههای کاهش تنش در منطقه و کاستن از درگیریها تمرکز کرده تا مواضع تمام بازیگران مختلف منطقه و شرکایشان لحاظ شود. فارس: «لانا نسیبه» نماینده دائم امارات متحده عربی در سازمان ملل طی مصاحبهای با شبکه «سیانان» از تمایل ابوظبی برای کاهش تنش با ایران بهرغم تشدید بحران در یمن خبر داد. «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات وین با انتشار عکسی در توییتر از تلاش طرفهای حاضر در گفتوگوهای وین برای تهیه پیشنویس مربوط به توافق بر سر برجام خبر داده است.

دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی

بقیه افراد پشت درهای بسته قرار داده شدند و چند نفر هم با دستگاههای تنفسی از ساختمان به بیرون انتقال داده شدند. قرار است این طرح به صورت دو شوری بررسی شود. این رزمایش بیش از آنکه موارد نظامی تمرین شده در آن مهم باشد از حیث همکاری مشترک سه کشور در جهت حمایت مشترک از صلح جهانی، امنیت دریایی و ایجاد یک جامعه دریایی با آیندهای مشترک اهمیت دارد. خبرآنلاین به نقل از کانال نامههای حوزوی نوشته است: مستحضرید این مساله که مورد مخالفت صریح رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه نیز قرار گرفته، نه تنها در ردیف مشکلات و مسائل دارای اولویت بانوان جامعه نیست بلکه اساسا برخلاف ارزشهای اسلامی ایرانی بوده و در راستای نگاه ابزار محور غرب به زن است. ساینسدایرکت: ازمعتبر (فقط روی پست بعدی کلیک کنید)ترین بانکهای اطلاعاتی که وابسته به نشریه (elsevier) است نیز میتوان به ساینسدایرکت (science direct) اشاره کرد. می تونید به صورت رایگان به موضوعات مرتبط در حوزه کاری خودتون به راحتی دسترسی پیدا کنید. همچنین در این سایت تمام انیمهها از طریق ژانر نیز دستهبندی شدهاند و به سادگی با مراجعه به بخش ژانر موردعلاقهتان، میتوانید انیمه یا انیمیشن موردنظر خود را پیدا کنید.

صبح امروز نیز علی باقری و میخائیل اولیانوف روسای هیأتهای ایران و روسیه دیداری دوجانبه داشتند. این موضوع علاوه بر تحمیل زمان و هزینه اضافی به سازمان، با دقت کم انجام میشد و قابلیت گزارشگیری مناسب نیز وجود نداشت. این درحالی است که تجاوز ائتلاف سعودی به یمن که با همراهی امارات انجام میشود از عوامل اصلی بیثباتی در منطقه طی سالهای گذشته بوده است. محدوده دماوند آن زمان از شرق تا فيروزكوه و حومه آن و از غرب با رودهن، آبعلي، آب اسك و رينه و پلور و غيره بوده كه مرحوم خليقي 54 مدرسه و يا به روايتي 74 مدرسه در كل منطقه دماوند افتتاح كردند. تا پارسال جانبازانی که توانایی کارکردن نداشتند ۲ میلیون و ۲۰۰هزار تومان حقوق از دولت میگرفتند. در اکانت های رایگان این آپلود سنتر می توانید تا 5 گیگ اطلاعات ذخیره کنید اما اگر قصد دارید تا پلن خود را به 100 گیگ ارتقا دهید می بایست ماهانه 1.99 دلار پرداخت کنید. سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که معنای این آمادهباش این است که در صورت فعال شدن نیروهای واکنش سریع ناتو این نیروها بتوانند به سرعت اعزام شوند.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما